Halim kwam binnen en keek niet zo blij hij zei van alles tegen Najlea . Ik had geen energie om te antwoorden en toen viel ik dus gelijk in slaap. Ik werd laat in de avond wakker en zag op me telefoon een berichtje staan van Najlea . Haar worden raakte me elke keer ze was zo lief. Ik besloot om haar een berichtje terug te sturen.
Sbah el ghair lieverd inou ik hoop dat je lekker heb geslapen. Ik heb je ook echt erg gemist Najlea echt het waren maar vier dagen maar dat is voor mij al teveel. Hamdoulilah dat ik me nu weer goed voel sorry dat ik je heb laten schrikken ik ben zelf ook geschrokken omdat het heel onverwachts was. Ik vond het echt niet nodig lieverd inou dat hoefde je echt niet te doen soms ben je gewoon te lief voor mij. En je hoeft niks mee te nemen voor mij dat je komt maakt me blij genoeg ik hou van je lieverd inou x je mannetje
Ze antwoordde me even later terug
N: haha ik te lief voor jou andersom juist. En zeg nou maar wat je Wil bolle ik weet dat je wat lekkers wil ik vertrek zo naar supermarkt
Owh ze gaat me bolle noemen haha is goed met haar tomatish (tomaat) ik besloot om een grapje te maken en stuurde een beruchte terug
Ik: haha bolle is goed maar deze bolle wil jou lippen dus neem die mee lang niet meer geproefd
N: haha meskine maar even serieus wat wil je zeg snel anders haal ik gewoon wat.
Ik: lieverd uhm oke neem chocolade croissantjes mee en een zak drop duo's en reep chocola hahah
N: hahaha jij heb smaak ben er zo laat me weten als je ouders er zijn dan kom ik later
Ik: is goed hou van je
N : hou ook van jou
Ik keek lachend naar me beeldscherm echt mijn gekkerd ik heb haar echt gemist. De dokter kwam de kamer binnen en vroeg me een heleboel vragen en daarna moest ik mee voor allemaal onderzoeken. Ik was echt moe geworden van all die testjes. Ik werd weer naar me kamer gebracht en ze gaven me een ontbijt. Ik keek op tafeltje naast me bed en zag chocolade snoep en croissantjes staan shit ze was geweest en ik was bezig met die onderzoeken. Ik keek snel op me telefoon en zag een berichtje staan. Hey nabil jammer dat je er niet was had gehoopt je te zien maar ma3lish Mischien strakjes na school. Geniet van je eten ik hou van je ❤️.
Ik antwoordde: schat sorry ik had allemaal testen enzo ik wou je ook zien Dankjewell voor eten. Ik hou ook van jou inshaAllah tot straksMe ouders kwamen even later de kamer binnen en ze omhelsde me allemaal vrolijk me broers waren er ook en ze gaven me allemaal een boks hewa strijder zeiden ze wollah als je ons een keer weer zo laat schrikken ik geef je een platte hand. Haha ja is goed met jullie. Me broer keek naar tafel waar allemaal lekkernijen lagen die Najlea had mee genomen van wie zei die ? Ja Van vriend man zei ik snel . We praten wat en ze zeiden dat ik later in de middag misschien weg mocht want dan krijgen ze de uitslagen. Ik was moe en viel weer in slaap tot ik wakker werd gemaakt door Hicham word wakker eh slaapkop je mag naar huis ik keek hem blij en stond op de dokters zeiden dat ik voorlopig rustig aan moest doen dus dat zou ik ook doen. Ik ging naar huis en ik verichtte mijn gebeden en at lekkere rijst van me moeder. Ik stuurde Najlea een berichtje dat ik handoulilah thuis was en toen belde ze me op. Ik liep naar boven en ging in me bed liggen die gesprekken tussen ons had ik echt gemist . Ze zei dat ze me huiswerk af had en dat als ik vragen had ze me dan kon helpen ze zou het meegegeven aan halim want die was bij hun thuis. Ik bedankte haar heel erg en ze zei het maakt niet uit heb alles voor je over dat moet je weten. Ik besloot om morgen met haar af te spreken want ik wou haar echt even in me armen hebben .
Ik was best moe dus me ogen werden steeds zwaarder totdat ik in slaap viel.
JE LEEST
When people fall in love ❤️
De TodoSafouane : "ik liep naar mijn kamer en huilde . En luisterde naar Quran nooit verwacht dat dit zou gebeuren maar Allah swt heeft overal een reden voor . Ik kon er echt niet aan denken aan hoe ik dit tegen Najlea kon zeggen zei is helemaal gevoelig...