Najlea perspectief

1.4K 81 6
                                    

Onze lippen raakte elkaar voor een paar seconde en toen lieten we alle twee geschrokken los. Ik voelde se rilling nog door me lichaam en me lippen voelde nog warm aan ik keek hem geschrokken aan en hij mij ook . Me ogen vulde zich met tranen want er ging zoveel door me heen op dot moment ik voelde me zo slecht tegenover Allah swt en tegenover me zelf. Nabil pakte me handen vast en hij vertelde dat dit ook niet zijn bedoeling was ik weet dat hij daar niks aan kan doen we zouden vergevenis vragen aan Allah swt en inshaAllah zal hij ons voor deze zonde vergeven. Het idee dat we eigenlijk al contact hadden etc was eigenlijk al niet goed. We gaven elkaar een knuffel en onze lichaam trilde nog steeds en was warm.  Hij gaf me een kus op me voorhoofd. Ik besloot om hem nog te helpen  met scheikunde we waren net bezig toen Safouane de kamer binnen kwam en tegen nabil zei ja kok juf alles in een. Ik keek hem hoofdschuddend aan.  Nabil ging naar huis hij gaf me een knipoog en gebaarde dat hij me zo bellen ik zei dat het goed was. Ik liep naar beneden en waste alles af.  Deed de taart in de koelkast en ging toen lekker een warme douche nemen ik dacht echt aan van alles en nog wat  en al mijn tranen kwamen et uit ik voelde me echt slecht ik weet niet waarom. Ik verrichte mijn gebed en vroeg vergevenis  aan Allah swt .  Ik ging in me bed liggen en voelde  me niet zo goed ik kwam er achter dat ik ongesteld was geworden ik trok mijn dikke pyjama aan en maakte warme thee voor me zelf . Ik ging altijd dood van de pijn het was echt niet normaal ik wist al dat ik vandaag niet zou kunnen slapen. Ik luisterde naar Quran en zag dat nabil mij belde ik nam vrolijk op hey knapperd inou hey lieverd zei hij terug hij zei dat ik weer vrolijk was en dus vertelde ik hem dat het kwam doordat zijn naam op mijn beeldscherm verscheen. Ik voelde allemaal steken in mijn buik en ik wou het liefst huilen van de pijn . Ik kreunde en greep met me handen me buik ik hoorde nabil nog wat zeggen maar ik hing op. Hij gaat zich weer zorgen maken om mij dat wil ik niet . Hij vroeg me wat er was en ik vertelde dat het niks ergs was maar hij bleef meskin door vragen. Ik zei dat het wat vrouwlijks was ik ga echt niet zeggen ja ben ongesteld 😂. We hadden het over van alles en nog wat en ik vergat me buikpijn. Hij vertelde over zijn wedstrijden het was echt leuk om hem so enthousiast te horen praten ik luisterde naar hem. En ik zei dat ik moe was . We namen afscheid van elkaar en ik hing op. Ik had heel de nacht njet geslapen. Het was inmiddels al 6 uur en ik moest bijna wakker worden . Ik stond op en zag me moeder ik zei dat ze me ziek meldt melden en dat deed ze . Ik viel gelijk in slaap. Ik werd wakker gemaakt door iemand die me belde.  Ik schrok van de tijd het was al 2 uur.  Ik nam moe op.  Hey lieverd zei ik. Hey hoe gaat het word je net wakker ?. Ja gaat wel beetje ziekjes maar Hamdoulilah.
N: ik wil je zien ik mis je
Ik: sorry lieverd maar kan nu niet ik lig nog in me bed . Ik zie er echt niet uit
N: dat maakt mij niet uit Najlea  zei hij een beetje boos. Ik hou  van je en denk je dat ik er goed uit zie als ik ziek ben of net wakker word. We gaan elkaar toch zo zien later inshaAllah .
Ik: is goed neem je boeken mee Dan kan ik je helpen met school .
N: ik ben niet boos op je he
Ik: ja dat weet ik.
N: ik kom zo jou kan op ?
Ik: is goed lieverd tot zo inshaAllah
N: hou van je
Ik: hou ook van jou

Ik stond op en bekeek me zelf in de spiegel me haar was een beetje gekruld omdat ik met Los haar had geslapen. Ik deed er wat olie in. En liet mijn roze Adidas trainingspak aan. En deed me haar in een staart. Ik liep naar beneden en zag dat niemand er was. Ik sms'te Safouane dat ik nabil zou helpen met zijn school voordat er iets zou gebeuren . Hij reageerde is goed. Ik zette kokend water aan maakte thee voor me zelf en 2 broodjes gezond voor mij en nabil . Hij belde aan ik maakte de deur open. Salamoe3alaikoem zei die wa3laikoem salam. Ik legde de broodjes en thee in de woonkamer en pakte een cola blikje voor hem. Hij bedankte me. En ik ging naast hem zitten . Ik was een beetje bleek  maar me wangen waren roze gekleurd. Hij legde zijn boeken op tafel en ik opende zijn wiskunde boek en bekeek het.  Lieverd hoorde ik hem zeggen.  Ja? Zei ik wat is er ik wil je alleen zien omdat ik  je mis en hij deed boek dicht en trok me naar zich toe . Ik hou van je zei hij zacht ik ook van jou hij gaf me een kus op me hoofd ik lag tegen zijn borst kas aan. Ik voelde me gelijk zo rustig worden en me ogen sloten zich langzaam.  Ik opende ze snel en zei Sorry nee maakt niet uit gekkerd inou je bent ziek eet een beetje en drink je thee nu die nog warm is . Hij pakte een deken voor me en ik bedankte hem voor het komen . Ik voelde me al wat beter en besloot hem te helpen we waren twee uur bezig tot mijn ouders thuis kwamen me vader praatte wat met nabil en ik liep naar de keuken. Ik zag me moeder snikky kijken.  Ik lachte haar uit en liep weer naar de woonkamer. Ik zag dat nabil rode wangen had gekregen. Dus lachte ik hem uit . Hij stuurde me een app wacht maar . Waarop ? Je gaat nog zien.  Na het eten liep ik naar boven met nabil ik nam al die examenstof met hem door van wiskunde tot hij me begon te kietelen ik kon  hier echt niet tegen en begon keihard te lachen. Hij hield zijn hand op me mond ik kietelde hem terug en toen hield hij me handen vast oke saffi stop zei ik  lachend .  Hij zei ik wil je iets geven . Nee nabil als je weer iets voor me heb gehaald word ik boos op je . Najlea  doe normaal ik hou van je en het is maar iets kleins . Hij pakte een ingepakt doosje met een strik uit zijn tas ik gaf hem een speelse vuist en hij gaf me er een terug ik opende het en zag die parfum die ik zo lekker vond . Hoe wist je dat zei ik terwijl ik hem een knuffel gaf en hem bedankte ik ken je te goed zei die. Ik spoot het op en hij zei dat die andere parfum die ik op had vaak ook lekker rook. Ik lachte naar hem .  Hij zei wat vind je van die ik nu op heb.  En hij knuffelde me . Ik zei lekker hoor.  Ja moet he antwoorden hij. Het was al 6 uur en hij zou vertrekken ik zei kom er reciteren nog een Surah samen we kozen surat fajr we reciteerde de Surah samen.  En hij haf me een kus op me voorhoofd .  We gaven elkaar een knuffel en hij zei inshaAllah  voel je je morgen goed .  InshaAllah antwoord ik. Hij zou nu gaan trainen dus we zouden elkaar morgen zien.
Het voelde echt goed met hem en hij was gewoon te lief voor mij want ik was  soms echt een heks tegen hem.  Ik ging liggen in me bed en viel alweer snel in  slaap terwijl het nog maar 7 uur was .  Ik voelde laat in de avond dat iemand me een kus gaf op me wang ik opende me ogen en zag Safouane staan ik deed me kamer licht aan en vroeg hoe laat het was maar ik keek toen geschrokken naar zijn ogen die rood waren..
Safouane wat is er ???

When people fall in love ❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu