Perspectief Najlea:
er was al een maand voorbij gegaan we hadden elkaar sinds toen niet meer gesproken ik heb wel van me broers gehoord dat er nog chaos was ontstaan en ik voelde me zo schuldig hij had me niet gebeld hij kan op zijn minst een apje sturen maar zelfs dat had hij niet gedaan. Dit kwam allemaal door mij dat weet ik maar ik kan moeilijk gaan huilen en zeggen dat het anders had moeten lopen want zo heeft allah het gewild en zo is het gegaan alhamdoulilah ten alle tijden !! ik ben sinds die dag ook niet meer buiten geweest bang dat ik nabil of zijn broer tegen zou komen. er waren al 30 dagen verstreken en ik zat nog steeds emo in me kamer terwijl ik eigenlijk vakantie heb en ik dit moet vieren. ik wist niet wat ik moest denken misschien wil hij wel niks met me te maken hebben... maar dan kon hij dat gewoon zeggen het zou me breken maar toch de waarheid is beter
ik besloot om even koran te luisteren op me telefoon en ik ging even door me galerij op me telefoon waar ik zoveel fotos van mij en nabil zag staan ik keek met een glimlach naar me telefoon maar tegelijkertijd vulde mijn ogen zich met tranen ik dacht op dit moment aan zoveel er ging zoveel door me heen nabil en ik en dat me broer over 2 weken gaat trouwen.
de tranen werden steeds heviger alles wat al die tijd had ingehouden kwam er op dit moment uit ik was zo gebroken ik bekeek me zelf in de spiegel en keek naar me roden ogen ik zag er niet uit ik miste de sterke armen van Safouane die me altijd troostte als er wat was we spraken elkaar zo weinig de laatste tijd maar hij gaat binnenkort trouwen en is bezig met voorbereidingen hij zegt me elke dag dat hij van me houd en dat er wat is dat ik hem kan bellen en dat is wat ik nu gaan doen. ik probeerde me tranen in te houden en ik belde hem op. na dat de telefoon een paar keer over ging nam hij op...
S: heey lieve zusje inou hoe is het ?
ik wou antwoordde maar ik voelde de tranen al weer opkomen. ik probeerde zo min mogelijk gebroken te antwoorden.
IK: Gaat wel
S: Najlea wat is er met je waar ben je vertel me
ik barstte uit in tranen en gooide me telefoon naast me neer hoe kon ik zo gebroken zijn ? ik huilde maar wist niet waarom ( wie heeft dit ook ? wij vrouwen zijn soms echt raar)\
S: najlea zeg me ben je thuis
IK: snikkend antwoordde ik dat er niks aan de hand was ik wou alleen weten hoe het me je is
S; ben je thuis zeg me ik kom naar je toe ben er binnen paar minuten oke zusjelief ?
ik hoorde iemand op de achtergrond shit hij zit in de auto zeg me aub niet dat hij hem op luisdspreker heeft staan.
Ik; sorry zei ik dit keer weer snikkend je bent met vrienden zeker maak niet uit Saf ik red me wel
S: niet dat zeggen Najlea ik ben hier alleen met Nabil ik kom nu naar je toe
bij het horen van zijn naam brak mijn hart nog erger hij had gewoon al een week niks van zich laten horen ik was boos maar teglijkertijd ook gebroken. ik hing op. zijn vieze hoofd moet hier niet verschijnen ging er door me heen .
ik waste me gezicht en bekeek me zelf in de spiegel me ogen waren rood en opgezwollen ik barste weer uit in tranen waarom heb ik me zelf dit aangedaan waarom ?
De slaapkamer deur werd opengetrokken ik wou me net omdraaien toen ik zijn handen om me heen voelde safouanee zei ik huilend terwijl ik mijn gezicht op zijn borst ruste die onder tussen nat was geworden van mijn tranen. ssssht najlea zei die terwijl hij met zijn handen mijn rug streelde. hij hield met beide handen mijn gezicht was en gaf me een kus op me voorhoofd wat is er gebeurt dat je zo gebroken heeft zei die., ik durfde hem niet aan te kijken en keek naar beneden. Een jongen Najlea een jongen nee dat zou je nooit doen je zou je niet laten breken door een jongen kijk me alsjeblieft aan najlea aub. ik keek naar zijn borstkas en greep naar zijn t-shirt sorry van je t-shirt zei ik huilend. Najleaa doe normaal zeg me wat is het dat je zo gebroken heeft wie is het ik breek hem dat weet je zeg me alsjeblieft het breekt me je zo te zien of komt door dit door mij lieverd reageer aub je bent en blijft mijn zusje mijn prinses dat weet je toch . hij keek me weer aan als je nu niet wilt praten is het goed ja en hij omhelsde me strakker.
JE LEEST
When people fall in love ❤️
RandomSafouane : "ik liep naar mijn kamer en huilde . En luisterde naar Quran nooit verwacht dat dit zou gebeuren maar Allah swt heeft overal een reden voor . Ik kon er echt niet aan denken aan hoe ik dit tegen Najlea kon zeggen zei is helemaal gevoelig...