2.rész - Nem bírok magammal

224 14 0
                                    

Egy hónap van még a várva várt nyári vakációmig, de addig is még ki kell bírnom a sulit, a matek orát és Alexet, a mögöttem ülö fiút aki már egy ideje próbál felszedni. Még nem halottam semmit Ameliékről azóta, hogy elmentek, próbáltam hívni, e-mail-t írni, még rendes kézzel írt levelet is küldtem de semmi válasz. Aggódok értük bár gondolom semmi rossz sem történhetett és csak én reagálom túl. Nem hiszem, hogy képes vagyok még várni indulásomig, bár az közvetlenül az utolsó sulinap után van. A lakótársamból is elegem lett az utóbbi időben, amító lett pasija, nem tudok rendesen aludni a hangok miatt. Aaah, komolyan gondolom, hogy kiköltözök innen.
Kicsengetnek matekról és egyből haza indulok. Otthon kaját találok, még meleg, csak nyugalom bisztosításért benyitok, Jeanne szobájába ahol csodálatos módon nem vetköztetik egymást.
-Köszönöm az ételt, nyögtem oda nekik ők meg röhögésbe törnek ki, és bíztatni kezdenek, hogy nem fognak "zajt csapni" ... legalábbis nem itt, és nagyon remélem, hogy igy is lesz, mert én nem fogom kibírni egy hónapig! Normális állapotban szeretnék Ameliékhez érni, bár ha megkergülök miattuk ők fizetik a kezeléseim! Egy ölelést kapok, Jeanne az.
-Ma valami doboz érkezett a postán neked, át vettem és a szobádba raktam.
-Meg nézted ki küldte?
-Én meg, de nem létezik az az isten, hogy eltudjam olvasni azokat a betűket.
Kibontakoztam az ölelésből és a dobozhoz siettem. Benne egy polót, egy mp3 lejátszót és egy levelet találtam, Amelie küldte.

"Drága hugicám,
Sajnálom, hogy nem tudtam előbb válaszolni neked, de remélem elnézed nekem. Nézzd meg azt a pólót cica, neked van.... folytasd miután megnézted...."
Először egy normális polónak tűnt majd rájöttem, ez a póló a "Love Me Right"-ba EXO által hordott pólók egyik másolata... és aláírások vannak rajta! Honnan szerezhette be ezt?! Persze megakarom tudni így folytatom a levél olvasását.
" Tetszik? Ugye tetszik? Az aláírásokat személyesen kértem. Ugye féltékeny vagy? Akkor a CD egy normális album bár van egy dedikáció rajta, na de az mp3ban lévő fájl tuti tetszeni fog, bele fog őrülni, de ne teljesen mert hé lesz egy kis meglepim mikor ide érsz.
Szeretettel, Am"
Sírok, nevetek és visszatartom a lélegzetem, és mind ezt egyidőben. Már csak egy hónap!

Egy nyár, egy felejthetetlen élmény Where stories live. Discover now