.

17 2 0
                                    

...Ve Başak son kelimelerini yazdı deftere. İçi o kadar yanmıştı ki yüreği bile taşıyamıyordu. Ağır işçilik yapıyordu gözyaşları ve kahkahaları. Yusuf Yunus'un umrunda bile değildi bu. Başak bunu bildiği halde sevmeye devam ediyordu Yusuf Yunus'u ama canına tak etmişti Başak'ında. Vazgeçmek istiyordu. Yusuf Yunus'u dualarında bitirmek ve umudunu kesmek istiyordu. Ama biliyordu ki umut etmek Allah'tandı. Umud kesmeyi yasaklamıştı Allah.

Başak gönlüyle ve sevdiğiyle sınanıyordu ve bunun bilincindeydi. Sabır ediyordu. Çünkü elinden ancak bu kadarı geliyordu. Zor bir imtihandaydı Başak. Ettiği dualarda yer alan Yusuf Yunus'u bu dünya da kazanamasa da imtihanını kazanabilirdi...

Çok fazla yormuştu kafasını bu gece. Saat 00.30 civarlarındaydı. Herşeyi bir kenara bıraktı ve odasına gidip tavşanlı pijamalarını giydi. Ardından yatağına uzandı ve eline en çok sevdiği, okudukça kendini bulduğu kitabı alarak okumaya başladı. Yarım saat kadarıyla zaman geçmişti ama Başak farkında değildi. Çıktığı yolculuğa o kadar çok dalmıştı. Gece saat 02.00 civarları elektriklerin kesilmesi üzerine fark etti saatin geç olduğunu. Kitabını yatağının yanında bulunan masaya bıraktı ve yattı. Her gece olduğu gibi bu gece de dua etmişti ve yine dua ederken uyuya kaldı.

Ben Seni, Tıpkı Senin Beni Sevdiğin GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin