Sabah yine olduğundan erken kalktı Başak. Yatağından doğruldu ve ela renkli gözlerini yerde ki desenli, krem rengi halıya dikti. Bir şey düşünmüyor, aklından bir şey geçirmiyor, öylece bakıyordu halıya. Yaklaşık 10-15 dakika bu şekilde bekledi Başak. Annesinin "Hadi kızım kalk" diyerek seslenmesi üzerine halıdan ayırdı gözlerini. Yatağından çıktı ve lavaboya gitti. Elini yüzünü yıkayacaktı ama su çok soğuktu. Elini suyun altına sokmasıyla çekmesi bir oldu. Neyse ki sonunda yıkadı elini yüzünü. Okul kıyafetlerini giymek üzere tekrar gitti odasına. Lacivert lakosunu ve altına siyah pantolonunu giydi. Saçları dalgalıydı ve dalgalı saçı hiç sevmiyordu. Bu nedenle düzleştiricisinin fişini prize taktı ve saçlarını taramaya başladı. Ardından düzleştiriciyi eline aldı ve saçlarını yapmaya başladı. Yaklaşık 20 dakika boyunca uğraştığı saçı istediği gibi düz olmuştu. Parfümünü de sıktıktan sonra hazırdı. Mutfağa gitti ve annesiyle beraber kahvaltı yapmak üzere masaya oturdu. Biraz atıştırdıktan sonra evden çıktı. Okula giderken en çok sevdiği arkadaşı Nazan ile karşılaştı. Okul durağına kadar yol arkadaşı oldular birbirlerine.Başak otobüsten indi ve besmeleyle okulun bahçesine adımını attı. Çok seviyordu okulunu Başak. Okulun bahçesine girdiği an okuluna boylu boyuna bakarak tebessüm ediyordu. Güler yüzle sınıfına çıktı. Arkadaşlarını selamlayıp çantasını bıraktıktan sonra sıra arkadaşı ve çok sevdiği arkadaşları arasında olan Nazlı ile birlikte kantine inmek için sınıftan çıktılar. Merdivenlerden inerken sarışın, koyu kahverengi saçlı, 1.70 civarları boylarında Başak'tan hoşlanan bir çocuk Başak'ı gördü. Hayranlıkla Başak'a bakıyordu. Tabi Başak bilmiyordu. Kantinden kuru mendil aldıktan sonra tekrar sınıflarına çıktılar. Zil çaldı ve derse girdiler. Başak tenefüslerde ihtiyacı dışında sınıftan çıkmazdı. 4 ders sonra Öğle arası olmuş ve tekrar kantin yolunu tutmuşlardı. Başak gayet neşeliydi. Yemeklerini aldıktan sonra tekrar sınıfa gittiler...
8 dersin ardından nihayet başarılı ve güzel bir okul anı daha sonlanmıştı. Başak evine gitti. Üstünü değiştirdi ve odasında ki çalışma masasına oturup ders çalışmaya başladı. 3 saatlik bir çalışma sonrası Başak yine yatağına uzanmış ve kitabıyla birlikte okuma yolculuğuna çıkmıştı. Kitabında yer alan Hz. Muhammed'in duasını " Gönlümün sınanmasından Allah'a sığınırım" derin bir nefes alarak samimi bir şekilde okudu. İçinden bu duayı defalarca tekrar etti. Çünkü Başak gönlünün sınanmasından gerçekten yorulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Seni, Tıpkı Senin Beni Sevdiğin Gibi
Teen FictionSeven sevilene şair, sevilen sevene şiir...