Olamaz! Kitabın bitmesine bir kaç sayfa kaldı. Başak'ın bu güzel yolculuğunun bitmesine sadece saatler kaldı. Başak bu yüzden bir taraftan üzülüyor, bir taraftan ise yeni kitaplarla yeni yolculuğa çıkacağı için seviniyordu. Kitabını okumaya devam eden Başak, bir buçuk saat içinde kitabını bitirdi ve tekrar rafa koydu.
Saatler ilerledikçe Başak'ın gönlüne yine sevdiği düşmeye başladı. Dışarıda yağmur da yağıyordu. Başak kumbarasından en az 30 lira alarak 2 cadde ileride bulunan kitapçıya gitmek üzere evden çıktı. Hem yürüyor hem de yağmura gözyaşlarıyla eşlik ediyordu Başak. Gözleri damla damla yaş akıtıyor, yüreği dakikası dakikasına sevdiğini hatırlıyor ve dili duaya yöneliyordu. Adımları yavaşlamaya başladı. Adımları yavaşladıkça gözyaşları arttı. Kitabı aldıktan sonra eve dönerken mahalle parkına geçti ve salıncağa oturdu. Başını kaldırdı ve ağlar bir vaziyette gökyüzünü izlemeye başladı. Sırılsıklam olmuştu ama aldırmıyordu bile. Çünkü içi yanarken dışının ıslaklığı bir çare olmuyordu. Başak ağlamaya devam etti tam o sırada yanına bir çocuk geldi ve Başak'a iyi olup olmadığını sordu. Derdini içinde yaşayan Başak yine "iyiyim" diyerek yalan söyledi ve parktan ayrıldı. Evine giren Başak, yeni kitabını okumak için eline aldı ve içinden "Bu hikaye, bu kitap bitince rolleri değişeceğiz. Ben gideceğim, sen üzüleceksin" şeklinde bir kaç kelime geçirdi. Kitabını okumaya başladı. Dakikalar sonra annesi odaya geldi ve Başak'a üstü ıslak bir halde görünce üstünü çıkarmadığı için çok kızmıştı. Başak annesinin kızmasına hiç aldırmıyor, kitabını okumaya devam ediyordu. Saat 22.00 gösterirken kitabını bıraktı ve uyumak üzere yatağına yattı. Yine dua etmeye başladı. Başak'ın ettiği dualar tam olarak şöyle idi: " Ey kimsesizlerin kimsesi, yetim ve öksüzlerin annesi-babası olan Rabb'im. Sahibim sensin, yaradanım sen. Gönüller ancak senin elindedir. Sevdiğim kulunun gönlünü hayırlısıysa gönlüme bir kıl. Karıncanın sesini duyan Allah'ım gönüllerimizin feryatlarını da şüphesiz duyarsın. Hakkımızda hayırlı olanı gönlümüze razı, gönlümüzden geçeni hakkımızda hayırlı eyle. Gönlümün sınanmasından sana sığınırım. Ey adı güzel kendi güzel Allah'ım! ya kavuştur ya da unuttur. Tüm dua, dilek ve hayallerimizi kabul eyle. Geceye ulaştırdığın gibi sabaha da kavuştur." (Amin)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Seni, Tıpkı Senin Beni Sevdiğin Gibi
Teen FictionSeven sevilene şair, sevilen sevene şiir...