Apartmana yeni kiracılar taşınmıştı. Başak'ın yaşlarında ismi Serpil olan sarışın bir kız apartmana yeni taşınan ailenin kızıydı.
Başak hızla evden çıktı. En yakın arkadaşına gidip içini dökmek, devamlı ağlamak istiyordu. Apartmandan çıktığı gibi ağlamaya başladı. Serpil o sırada Başak'ı camdan gördü. Şaşırmıştı. "Bu kız neden ağlıyordu ve niye bu kadar hızlı koşuyordu? Acelesi ya da canını yakan ne idi?" "Belki evine gelince tanışırız" diye düşünmüştü Serpil. Akşam olmuş ve Başak eve dönmüştü. Saat 19.20 civarları Serpil Başak'ın evine gitmişti. Kapıyı annesi açtı. Başak'ın odasını gösterdi. Serpil kapıya vurarak girdi odaya. Başak o sıra da gözlerini silmişti. Serpil tebessümle selam verdi. Başak: "Hoşgeldin, otursana" dedi. Serpil yavaşça oturdu ve bir süre sonra kaynaştılar. "Bugün seni camdan gördüm ağlıyordun, neden?
Başak: " Hiç"
Serpil: "Bir derdin var, biliyorum. Belli ediyorsun. Anlatmak istersen dinlerim".
Başak dayanamamış anlatmaya başlamıştı. Başak anlatıyor, serpil teselli ediyordu. Saat 23.30 civarları Serpil evine gitti. Başak yine ağlıyordu, yine içi yanıyordu. Dayanamıyordu Başak. Günah olduğunu biliyordu ama dayanamıyordu. Masasının üstünde bulunan makası aldı ve hiç bir şey düşünmeden sol bileğini kazımaya başladı. O sırada annesi gördü ve çığlık çığlığa elinde ki makası attı. Hemen bileğini sardı ve hastaneye götürdü. Başak daha fazla ağlıyordu. İçi acıyor, yüreği yanıyordu. Bileği umrunda bile değildi. Tek derdi yüreğinin yanmasıydı.Akşam üzere eve gönderildi.
1 hafta sonra Başak tekrar okula gitmeye başladı. Öğretmenleri, arkadaşları soru sorduğunda yanıtlamıyordu. Salı günü okul çıkışı karşı kaldırıma geçti. Bir inşaatın önünden çok yavaş adımlarla geçiyordu. Bir işçinin dikkatsizliği sonucu başına kalas düştü. Etraftakiler hemen kazanın olduğu alana toplandılar. Toplanan vatandaşlardan biri hemen Başak'ı otomobiliyle hastaneye götürdü. Ailesi ve arkadaşları duyunca soluğu hastanede aldılar. Bir hafta yoğun bakımda kalan Başak hayatını kaybetti. İlk defa çok sevdiği olan Yusuf Yunus ayrıca son sevdiği de olmuştu Başak'ın. Kitaptaki hikaye bitmeden, yüreğinde sela verilmeden selası verildi Başak'ın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Seni, Tıpkı Senin Beni Sevdiğin Gibi
Novela JuvenilSeven sevilene şair, sevilen sevene şiir...