▪PF|0.0

1.1K 144 65
                                    

Benim hayallerim tek bir renge sahip.
Pembe.
Karakterim tek bir renge sahip.
Pembe.
Hayatım tek bir renge sahip.
Siyah.

İlk iki madde gayet iyi giderken, her şey son maddede tıkanıyor.
Gerçek bir pembe düşkünü olan ben, neden her zaman peşimi bırakmayan kara bulutlarla gezdiğimi bilmiyorum. Hayatım boyunca her zaman sakarlığım ile minik çevremde ün salmış, hatta nefret ettiğim o okulumda adım 'Yürüyen Facia' olarak kalmıştı.
Evet, bu gerçekten oldu. Bu ünvanı almaya hak kazanmamı sağlayan şeyler;

*Deney tüpleri ile alt katı az kalsın havaya uçurmak,
*Anons odasında mikrofonun açık olduğundan habersiz bir şekilde en yakın kız arkadaşımla telefonda konuşurken, tüm okula ilk regl anımı anlatmak,
*Gelmiş geçmiş en iyi yemekhane vakasına sebep olmak.

Tanrım, bu sonuncu gerçek bir faciaydı. Farkında olmadan tüm okulu zehirlemiştim ve bu okulun en popüler çocuğunun bir gece hastanede yatmasına sebep olmuştu. Bunun nelere mâl olduğunu tahmin bile edemezsiniz. Neredeyse okulun tüm kızları ona aşıktı ve hepsi benden nefret ediyordu. Yemin ederim, onun hastanede yattığı gece sosyal medya hesaplarıma tüm okul tarafından tehdit mesajları yağmıştı. Bu gerçek bir düş kırıklığı, hatırladıkça midem bulanıyor.

Bu lise hayatımın ilk üç yılını harcamış olduğum berbat okuldan kurtulabilmek adına, tüm on birinci sınıfımın ikinci dönemini babama yalvarmakla geçirmiştim. Ona okulumu sevmediğimi söylediğimde bana, ilçede bulunan başka bir okula nakil verebileceğimizi söyledi. Bense onu İstanbul'a, teyzemin yanına gitmeye ikna etmek için döktüğüm onca ter sonucu istediğime ulaşmıştım. Fakat babam bunu kabul ederken önüme bir şart koymuştu ve açık konuşmak gerekirse beni ciddi anlamda zorlayacak bir şart seçmişti.

Bir işe girip, lise hayatım bitene kadar çalışmam gerekiyordu.

Ona göre ben, beceriksiz bir insandım -ki bu çok aşikar- ve bir işe girip çalışamayacak durumda olduğum için birinci ay pes edip eve dönecektim.

Ben.
Anka Akay.
Bir şeyi yapacağımı söylersem, yaparım.
Kesinlikle, yaparım.

***

Yazım Tarihi: 29.10.2015/01:20
Yayınlama Tarihi: 30.10.2015/22:29

Merhaba! Gerçekten uzun süredir yazmak istediğim bir kurguydu ve şu an bunu kalemime aktarmış olmanın gururunu-mutluluğunu yaşıyorum. Gerçekten kitabın akış sürecini eğlenceli ve sürükleyici tutmaya çalışacağım. Umarım, bu işin içinden anlımın akıyla sıyrılmayı başarırım.
Tüm desteklerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum!
Kalemimin sizi mutlu etmesi dileğiyle,
Kocaman sevgiler.

Pembe FaciaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin