( Alexa vorbeste cu Psihologul)
Psihologul:Dar te vei duce la noul tau liceu?
Alexa:Este visul mamei mele sa merg la un liceu bun.
Psihologul:Tu de ce nu vrei?
Alexa:Pentru ca sunt mutata din scoala in scoala, nu ca as avea prieteni dar m-am saturat ca toata lumea sa ma judece.
Psihologul:Poate lucrurile se vor schimba si iti vei face un iubit sa presupunem...
Alexa:Daca voi iesi din lumea mea trista , posibil.
Psihologul:Esti o fata frumoasa cine iti va castiga inima va fi un baiat norocos!
(Alexa zambeste)
Psihologul:Progresam, iti aduci aminte acum 3 ani cand nu puteai sa iti exprimi sentimentele sunt madra de tine, sper sa ne reintalnim !
Alexa: Si eu, ai fost cea mai buna prietena a mea!
(se ridica, o ia in brate si pleaca)
Alexa este o fata de 16 ani , in urma cu 3 ani tatal ei murise fara explicatii . Toti stiau doar ca a fost gasit in padure impuscat .
Alexa intrase intr-o depresie :nu mai vorbea cu nimeni ,se inchisese in camera ei .Alexa era foarte atasata de tatal sau.
Mama ei, speriata a dus-o la psiholog.
Dupa 3 ani in care Alexa mergea la psiholog a reusit sa treaca peste moartea tatalui ei.
Mama ei era avocat, o femeie simpla.
Vacanta era spre final , Alexa se pregatea sa mearga la noul ei liceu.
Era un liceu de arte, ea se gandea mereu cum a putut intra la un asemenea liceu, unde romanii nu prea sunt, din cate ii spusese directorul acolo sunt mai multi spaniolii,mexicani si americani .Romani erau 14, in tot liceul si cu ea 15 ,desi toti erau obligati sa vorbeasca romana.
Alexa se pregateste sa mearga la liceu, mama ei era inca la lucru.Alexa este in autobuz ,autobuzul porneaste , ea cade. Un baiat cu , ochii albastri si parul saten o prinde.
(----):Trebuie sa fii mai atenta.(zambeste)
Alexa:Imi pare foarte rau, dar ce te amuza ?
(----):Nimic ,dar nu te-am mai vazut pana acum. Esti noua in orasul asta ?
Alexa : Da .
M-am prefacut ca imi suna telefonul si m-am intors .Doamne cat de frumos e ! Arata atat de bine,autobuzul oprise eu m-am dat jos fara sa ma uit in spate,intrasem in liceu, am mers pana am gasit dulapul meu mi-am lasat cartile si ma indreptam spre laboratorul de biologie:intru in clasa.
Alexa:Buna ziua !
Profa:Tu trebuie sa fii Alexa !
Alexa:Da, doamna !
Profa:Copiii ea este noua voastra colega :Alexa ,poti sa iei loc !
In a 2 banca din mijloc era baiatul din autobuz, singurul loc liber mai era decat langa el ,se duce spre el.
Alexa:Buna ,pot sa stau si eu aici?
(----)Sigur.
Incercam sa stau atenta la ora dar nu ma puteam abtine sa nu il prives.
Profa:Copii , o sa plec cu 5 minute inainte , va rog nu faceti galagie.(pleaca)
(----):Bun deci ,Alexa la ce profil esti?
Alexa :Actorie, tu?
(----)Muzica, apropo numele meu este Jackson.
Alexa :Incantata!
Un baiat se apropie de Jackson, Jackson se intoarce :
Jackson :Salut ! Vlad, am reusit sa iti repar motocicleta!
Vlad:Super, chiar imi era frica ca nu o sa pot participa la cursa!Tu vei participa anul asta ?
Jackson:Logic! Daca vrei putem sa ne antrenam astazi.