Oare ce este in padure

50 5 0
                                    


Jackson o ia prin padure,trece din nou pe langa casa aia ,Alexa se uita atent si vede o persoana la geam,speriata il strange pe Jackson,el ii simte inima batand foarte tare isi da seama ,dupa ce trec de casa si mai merg putin ,opreste motocicleta.

Jackson:Bine de aici trebuie sa mergem pe jos .(dupa ce merg ajung pe un deal foarte sus unde se vedea tot orasul,se asaza pe iarba,Alexa incepe sa vorbeasca)

Alexa:Nu stiu de ce dar imi este foarte frica din ziua in care am ajuns in orasul asta totul este atat de straniu.

Jackson:Straniu ,in ce sens?

Alexa:O sa iti bati joc de mine daca iti spun!

Jackson se intinde pe iarba langa ea si o ia de mana.

Jackson:Poti sa imi spui, daca ai sti ce lucruri traznite mi-a spus Vlad (Isi intoarce capul catrea luna)

Alexa se apropie repede de el si ii intoarce fata catrea ea si il saruta,dupa ce ea se retrage si el se uita atent la ea,Alexa se ridica in picioare.

Alexa:Scuze!

Jackson:Nu,nu iti cere scuze(el se apropie de Alexa si o saruta isi pune mainile pe talia ei,dupa ce se retrage zambeste si o face si pe ea sa zambeasca)

Jackson:Te iubesc (o spune incet si calm)

Alexa il ia in brate.

ALTA SECVENTA

Sam se duce la Giulia si Vlad.

Sam:Nu o gasesc pe Alexa ,stiti unde este?

Giulia:Nu!(raspunde uimita)

Vlad:Eu stiu unde e.

Giulia Il loveste cu cotu.

Sam:Mama ei ma sunat sa mergem acasa.

Vlad:Si dece nu a sunat-o pe ea.

Giulia:Da!

Sam :Pentru ca a lasat geanta si telefonul aici!

Vlad:Asta este o scuza buna.

Giulia:Aha.

Vlad isi scoate telefonul si il suna pe Jackson.

Vald:Da avem o mica problema.

ALTA SECVENTA

Jackson:Se pare ca trebuie sa pleci acasa.

Alexa :Nu cred asa ceva copilu asta trebuie sa aibe probleme mintale.

Jackson:Pai ?

Alexa il ia de mana pe Jackson si il trege nervoasa dupa ea.

Alexa:Porneste odata!(Tipa tare)

Jackson:Daca esti suparata pe ea nu trebuie sa tipi la mine!(Tipa si el mai tare decat ea)

Jackson:Vrei sa trezesti animalele?

Alexa se uita ciudat la el,el incearca sa o imite.

Alexa zambeste.

Alexa:Ok gata ar trebui sa mergem la Giulia.

In timp ce Alexa si Jackson vin Giulia discuta cu Sam .

Giulia:Dece ai mintit stiu ca mama Alexei nu a sunat .

Sam:Pentru ca vorba a fost sa stea cu mine pentru ca nu cunosc multe persoane.

Glulia:Dar nici ea nu cunoaste multe persoane nici macar o saptamana nu are de cand locuieste aici,sau tu esti geloasa pentru ca a plecat cu Jackson.

Sam:Ce vrei sa spui cu asta nu imi place de Jackson mie imi place de altcineva.

Giulia:Ok hai sa vedem cum ii explici ei asta,pentru ca vine.

Alexa o intoarce pe Sam .

Alexa:Care-i problema ta.

Sam:Problema mea este ca m-ai lasat singura!

Alexa:Da ai dreptate ,vrei sa mergi acasa,bine hai sa mergem.(spune ea calma,se intoarce sa plece)

Sam:Stai nu vreau sa plec(o ia de mana)vino(o duce in casa)imi pare rau nu vreau sa ne certam am venit aici sa vorbesc cu tine si sa imi cer scuze pentru ce sa intamplat cand eram mai mici poti sa ma ierti?

Alexa:Iti dai seama ca da,te iert,asa esti tu mai prostuta trebuie sa fi iertata!

Andrei:Buna fetelor !(se duce spre Alexa)




Lumea supranaturaluluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum