Profesorul:Aaaa!
Jackson ranjeste.
Alexa :Nu pot sa cred,dece l-ai pus pe el sa vorbeasca ?
Jackson:Pentru ca se pricepe la minciuni!
Alexa :bine asteapta putin pana ma imbrac.
Jackson:Ok.
Vlad deschide gura sa mai spuna ceva profului de romana.
Proful:Taci... din... gura... Domnule Vlad Raboveanu spuneti numai prosti va rog sa plecati ,iar pe domnisoara Alexa o voi invoi eu doar la ora mea.
Vlad:Nu va cer nimic mai mult pa.
Vlad vine la Jackson.
Vlad:Mi-a spus numele intreg si dupa domnule vezi sunt respectat in scoala asta ,wow cat de bine arata tipa aia.
Jackson :Am auzit ca este in vizita aici si ca este din spania.
Vlad:Nu imi pasa de unde este eu ma duc sa vorbesc cu ea.
Jackson:Si cum o sa vorbesti cu ea tu nu sti spaniola !
Vlad:Da dar stiu limba iubiri.
Jackson da din cap afirmand ce spune el:Daaaa... daca spui tu ,sari pe ea leule.
Vlad:Ai dreptate sunt salbatic si fioros ca un leu!
Jackson :Nu eu ma refeream ca nu valorezi mai mult decat un leu.
Vlad:Haha,ce amuzant(Se duce la fata venita din spania)
Vlad:Hey!
Incepe sa gesticulese .
Vlad:Euu.. sunt.. Vlad..!Pe.. tine..cum..te..cheama?
Jackson sta si privea intens murind de ras.
Vlad:Razi ca prostu,in loc sa ma ajuti!
Jackson:Vreau sa invat limbajul iubiri nu pot sa intervin.
Directorul se apropie.
Directorul: bueno Gabriela!
Gbriela:Hey papá!
Jackson:Ok acum intervi,hai sa plecam.
Vlad:Hai ca nu stiu eu spaniola dar cand directorul este tatal prietenei tale este de rau.
Jackson:Sti, iti mai aduci aminte cand ti-am spus ca Alexa are ceva special?
Vlad:Off..iara incepem cu asta ,da imi aduc aminte!
Jackson:Acum stiu ca am avut dreptate,aseara a oprit timpul dar eu cum sunt varcolac doar ma paralizat am vazut tot mai ales ca iubitul lui sorumea este Andrei ,si din cate mi-a spus el a vorbit cu ea si ochii ei devenisera mov si pielea era albastru spre negru.
Vlad:Suspect...!
Jackson:Suspect?
Vlad:Pardon,bizar...!
Jackson:De ce esti asa sarcastic?
Vlad:Pentru ca tu esti un varcolac un mostru mai bine zis dar pentru ca ea este diferita imi imaginez ca acum tu o sa incerci sa afli mai multe lucruri despre ea!
Jackson:Ba nu ,o iubesc!
Vlad:Parca ai fi un copil de 13 ani,ma crezi sau nu dar si eu am spus acelas lucru pentru prima mea iubita,nu uita ce sa intamplat cu Larisa.
Jackson:Nu mai vorbi de Larisa,te rog sa nu ii spui Alexei niciodata despre asta daca te intreba!