Vlad:Te cunosc de la 4 ani nu o sa te las niciodata conteza pe mine nu uita esti ca un frate pentru mine.
(Un moment de liniste)
Alexa vine in fuga si il ia in brate pe Jackson,se ridica pe varfuri dar el o respinge.
Alexa:Ce ai?
Jackson:Nimic doar ca....!
Alexa:Iti este rusine cu mine?
Vlad sta in spatele alexei si se uita incrutant la el!
Jackson:Nu !
Alexa: Aha,lasa!
Jackson:Sper ca nu te superi!
Alexa:Nu am de ce !
Alexa pleaca la Giulia si Sam.
Alexa:Chiar nu il inteleg ma suna si imi spune ca ma iubeste si acum ma respinge!
Sam:Asa sunt baietii,dar eu o sa incerc sa imi fac un iubit pentru ca in liceul asta sunt numai baietii supere .
Alexa:Traiasca logica!
Dupa ce Sam pleaca Giula isi pune mana pe umarul ei.
Giulia :Asta se intampla cand iubitul tau este cel mai popular baiat din scoala,stiu trebuie sa facem ceva incat sa devii si tu populara!
Alexa:Adica?
Giulia:Frumoasa esti deja stilul tau vestimentar este super ,trebuie sa fie ceva iesit din comun!
Alexa :Pana te gandesti tu eu ma duc am ora de spaniola si nu stiu nimic!
Giulia:Dar tatal tau nu era din spania ?
Alexa :Ba da,dar daca nu au vorbit niciodata spaniola cu mine si nici mie nu imi prea placea limba!
Giulia:Ok atunci stai langa mine la ora !
Alexa:Offf..mersi mult.
Jckson inca vorbeste cu Vlad.
Jackson:Nu te mai uita asa la mine!
Vlad:Ce milog esti!Tu nu vrei sa afle astia mai populari ca stai cu ea ?
Jackson:Parca nu ma mai cunosti!
Vlad:Bine hai sa plecam,daca nu vrei sa intarzii!
Dupa ora aceia Jackson si sora lui discutau.
Jackson:Vreau sa te atasezi cat de mult poti de Alexa!
Jessy:De ce?
Jackson:Pentru ca stie ce este in casa din padure si ne va ajuta sa aflam ce sa intamplat cu tata!
Jessy:Si tie nu iti place de ea chiar deloc?
Jackson:Singura persoana pe care o iubesc sti foarte bine cine a fost,dar Vlad nu trebuie sa afle nimic.
Jessy:Te-ai schimbat atat de mult de cand a murit!
Jackson:Vreau sa aflu ce sa intamplat si ce legatura avea tatal Alexei in toata povestea asta!
Jessy:Imi place cand esti direct nu uita daca esti moale o sa patesti acelasi lucru ca si tata!
ALTA SECVENTA
Giulia se trezeste de parca ar fi fost chiar langa Jackson si Jessy!
Alexa:Hey,de ce te uiti asa la mine?
Giulia:Nu doar ca imi este putin rau!
Profesoara de spaniola le imparte subiectele.
Una din colegele mele se simtea rau.
Clara:Doamna,puteti sa ma lasati pana la baie,nu ma simt prea bine!
Profa:De ce , ai mancat ceva ?
Clara:Nu,va rog lasati-ma sa plec!
Profa:Bine!
Dupa ce Clara pleaca din clasa in fuga Alexa ridica mana.
Profa:Da,Alexa ce sa intamplat?
Alexa:Doamna pot sa ma duc dupa ea?
Profa:Ok ,din momentul asta nu mai pleaca nimeni inafara de tine!
Alexa se ridica usurata ca se scapa de ora,se duce dupa Clara,o gaseste in baie se aude un zgomot puternic de parca ar fi spart peretele Alexa se ascunde dupa usa uitanduse ce se intampla.
Structura oaselor se schimba ,ii crestea colti si ghiare devenea atat de paroasa ca un caine!
Uitandu-ma la ea mi-am dat seama ca tot ce mi-a povestit Giulia era adevarat,ingrozita de ce vedeam imi era frica sa fug ramasesem nemiscata pur si simplu inghetasem ,stia ca sunt acolo si totusi nu se misca,imi aduc aminte doua lucruri spuse de tatal meu cand imi era firica:
1:Daca iti este frica incearca sa pari curajoasa si aduti aminte ca lui trebuie sa ii fie frica de tine nu invers.
2:Tu esti singurul lucru de care trebuie sa iti fie frica.
Alexa se duce la ea.
Alexa:Clara esti ok?
Clara:Nuu... tie ti se pare ca sunt ok!
Spune ea pe un ton jos.
Clara :Ajutama, te rog!
Alexa:Cum pot sa te ajut eu?
Clara:Stiu ca poti,pentru asta esti tu aici sa ne ajuti!
Alexa:Nu pot sa te ajut eu!
Alexa se intoarce si incearca sa fuga.
Clara:Te rog nu pleca cade jos in genunchi si incepe sa planga.
Alexa iese din baie se prelinge de usa lacrimile ii acopera fata.
Jackson:Trece pe langa ea si nici nu o baga in seama,simte ca inima i-se rupe,iese din liceu si pleaca la femeia care a ajutat-o mereu si nu a parasito niciodata,intra intr-o cladire urca scarile pana la etajul 3 ajunge in fata unei usi bate.
Psihologul:Buna!
Alexa fuge in bratele ei,cu lacrimi in ochii,suspinand.
Psihologul:Gata,gata povesteste-mi ce ai patit!
Alexa: Daca asta inseamna iubirea nu o vreau!
Psihologul:Off..micuta mea te-ai indragostit,si cum te simti?
Alexa:Ma simt de parca imi vine sa plang fara oprire,imi spuneai ca totul va fi ok dar din contra totul devine atat de incurcat si nu stiu cum sa rezolv,tu crezi in supranatural?