Aflam lucruri ciudate

44 6 0
                                    


Jackson:Vlad vezi asa se negociaza

Jackson:Isi scoate portofelul si ii da 3 milioane

Jessy pleaca .

Vlad:Deci cred ca aveai 30 de milioane sau mai mult si tie iti e de 3 milioane

Jackson: nu dar trebuie sa faca cineva curatenie in camera asta dar nu eu.

ALTA SECVENTA

La Alexa acasa,Giulia suna la usa,raspunde Monica.

Giulia:Buna ziua Alexa este acasa?

Monica:Da intra te rog!

O conduce pe Giulia pana la camera Alexei.

Monica:Deci Giulia astazi vine vara Alexei poate sa vina si ea la petrecere?

Giulia:Da sigur.

Giulia:Intra in camera Alexei.

Giulia:Buna,wow asta e camera ta?

Alexa:Da de ce ?

Giulia:Arata super, deci ai un stil super tare vreau sa iti vad hainele!

Alexa:Da se pare ca esti super entuziasmata.

Giulia se asaza in pat langa Alexa.

Giulia: Tu nu esti? Seara asta o sa fie uimitoare ,maine o sa se vorbeasca numai despre mine?

Alexa:Da ,mie imi pare rau ca vara mea vine si ea!

Giulia :Pai nu cred ca se va tine dupa tine ,o sa ii fac cunostinta cu niste baieti,si tu poti sa stai cu Jackson nu ma asteptam sa treaca peste moartea Larisei.

Alexa :Larisa ?

Giulia:Da fosta lui iubita.

Alexa:Ce sa intamplat?

Giulia:Nimeni nu stie, parinti ei au gasit-o in fata casi plina de sange noii credem ca a iesit din casa noaptea si un animal a atacato.

Alexa :wow.

Giulia:Da anul trecut am invatat la istorie despre orasul asta cu mut timp in urma era plin de monstri de diferite forme vampiri,vrajitoare,varcolaci,fantome si zombi ei erau pe tot globul cand oameni au venit monstri erau depasiti numeric ,oamenii i-au alungat pe toti ,ei sau mutat aici dupa 10 ani traint bine oameni au revenit si i-au omorat desi daca stai atenta noaptea si asculti poti auzi varcolaci ,nu vreau sa te speri dar am citit o carte despre orasul asta si casa ta a fost un palat aici locuiau toti monstri stiu pare o poveste de adormit copii dar esti a 5 persoana pe anul asta care cumpara aceasta casa ,nimeni nu stie ce sa intamplat cu acele persoane dar una dintre ele a aparut la stiri spunea ca in fiecare noapte se deschideau toate usile apoi se inchideau brusc se spargeau farfuri si la un momendat a vazut o fata cu parul saten ochi mov si pielea era neagra si unele parti straluceau cu albastru,poti sa cauti pe internet sau sa intrebi pe cine vrei .

Alexa asculta fascinata .

Alexa:Si crezi ca Larisa a fost omorata de un monstru?

Giulia :Chiar nu stiu dar Jackson a suferit mult ,ok hai sa terminam cu discutia asta unde sunt hainele?

Alexa:pai si monstrul cu ochii mov ce ar trebui sa fie.

Giulia cauta in dulap

Giulia:ea ar trebui sa fie regina lor femeia morti cred ca era o combinatie intre varcolac si vrajitoare din cate mi-a spus mama, noua femeia morti este de varsta cu noi este posibil sa fie si cu noi in liceu sau sa fie una dintre noi doua.

Fara sa isi dea seama usa era deschisa si Sam asculta.

Sam : Ce copii sunteti inca credeti in asa ceva .

Alexa:Nu sti sa bati la usa?

Sam se asaza langa Alexa.

Sam:Imi pare rau pentru cum m-am purtat cu tine dar eram mica sper ca poti sa ma ierti.

Alexa:Logic ca pot sa te iert,dar nu am sa o fac!Glumeam normal ca te iert.

Alexa:Sam ia este Giulia.

Sam:Buna!

Giulia cauta in continuare in dulap :Buna!

Alexa:Deci Sam vrei sa vi cu mine la petrecerea Giuliei?

Sam:Da!

Giulia:Uuu...asta e draguta!

Alexa:Ce ai gasit?



Lumea supranaturaluluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum