အခ်ိန္က အခုမွ ည 7 နာရီေက်ာ္ရံုသာ ရွိေနေသးေပမယ့္ အျပင္က ေလတိုးသံသဲ့သဲ့ ကလြဲလို့ အရာအားလံုး တိတ္ဆိတ္ေနေလသည္။ Oh SeHun အေမျပန္ေရာက္တိုင္း နားေထာင္ေနျက တေယာသံေလးကလဲ ဒီေန႔က်မွ တိတ္ဆိတ္ေနေလေတာ့ အိမ္တစ္အိမ္လံုး အပ္က်သံပင္ မျကားရ... ဒါမွမဟုတ္ သူ႔အေမမ်ား ျပန္မေရာက္ေသးလို့မ်ားလား??
ဖတ္လက္စ စာအုပ္ေလးကို အနည္းငယ္ ေလ်ာခ်ျပီး ေခ်ာင္းျကည့္လိုက္ေတာ့ Oh SeHun က ျငိမ္ျငိမ္သက္သက္နဲ႔ ေက်ာင္းကေပးတဲ႔ သခ်ၤာ အိမ္စာကို ထိုင္တြက္ေနေလသည္။ အဲ့ဒါကိုက ထူးဆန္းေနတာ... အရင္တုန္းက ေက်ာင္းကအိမ္စာ မေျပာနဲ႔ စာသင္မယ္ဆိုတာေတာင္ ဆိတ္ပါးစပ္လို ပြစိပြစိ ေျပာျပီး ပတ္ေျပးေနတဲ႔ ေကာင္က ဒီေန့မွ လိမၼာေနပါေရာ့လား... Oh SeHun တို႔အိမ္ကိုလာတဲ႔ လမ္းတေလ်ာက္လံုး Oh SeHun တစ္ေယာက္ေတာ့ သူ႔ကိုေတြ႔တာနဲ႔ ေလွာင္ေျပာင္ရီေမာေတာ့မယ္လို့ ထင္ထားတာ... ဒါမွမဟုတ္ အနည္းဆံုးေတာ့ သူ႔မ်က္နွာျကီး ျပံဳးစိစိေတာ့ ျဖစ္ေနမွာဘဲလို့ ေတြးထားတာ...
ဒါမဲ႔ ေတြးထားတာနဲ႔က လံုးဝ ဆန့္က်င့္ဘက္... Oh SeHun တို့မ်ား စာစသင္ကတည္းက ထူးထူးျခားျခားနဲ႔ ျငိမ္သက္ေနတာ စာေရးေနတဲ့ လက္ကလြဲလို့ တုပ္တုပ္ေတာင္ မလႈပ္... အဲ့ဒါအျပင္ သူ လုပ္ခိုင္းသမ်ွကိုလဲ ခြန္းတံု႔ျပန္ျခင္းမရွိဘဲ နားေထာင္ေနေသးသည္... အင္းးး သိပ္ေတာ့ မသကၤာစရာဘဲ... မုန္တိုင္းမထန္ခင္ ေလျငိမ္ေနတတ္သလိုဘဲ ဒီေကာင္ ေမႊစရာရွိလို့ ျငိမ္ေနတာမ်ားလား?? Oh SeHun ဆိုတဲ႔ ေကာင္က သိပ္ယံုျကည္ရတာ မဟုတ္ဖူး... သူ စာလာမသင္နိုင္ေအာင္ ဒီေကာင္ ျကိတ္ျကံေနရင္ ျကံေနမွာ။ ေျပာလို့ ရတာမဟုတ္ဖူး...
Hun : LuHan
စာတြက္ေနရင္း နားမလည္တဲ့ေနရာေတြမ်ားလာလို႔ စာေမးဖို႔ေမာ့ျကည့္လိုက္ေတာ့ LuHan တို႔ စာအုပ္ျကီးကိုင္ျပီး ငုတ္တုတ္မ်ားေမ့ေနလားေတာင္မသိ... ကိုင္ထားတဲ႔ သမိုင္းစာအုပ္ျကီးကို မ်က္လံုးေပၚ႐ံုသာ ေလ်ာခ်ထားျပီး မ်က္ေမွာင္ေတြက်ံဳလိုက္ မ်က္လံုးေတြေမွးသြားလိုက္နဲ႔ တစ္ခုခုကို အသည္းအသန္ စဥ္းစားေနသည့္ဟန္...
သူ ဒီေလာက္ မ်က္နွာေရွ႔သြားျပီး လက္ျကီး တားေနတာေတာင္ မသိပံုေထာက္ရင္ေတာ့..................
YOU ARE READING
My Giant Pupil Is My Love
FanfictionWhen LuHan become SeHun's guide, what will be happened????? *Yaoi* ♡HunHan♡ ~Burmese Sub~