Episode - 6

2.2K 304 36
                                    

''~~ က်စ္''

SeHun တစ္ေယာက္ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ဖက္ေခါင္းအံုးေလးကိုခြျပီး ေအးေအးေဆးေဆး သာသာယာယာအိပ္ေနတုန္း အေနာက္ကေန သူ႕ခါးကို အတင္းဖက္ျပီး သူ႕ဘက္ပါေအာင္ ဆြဲယူေနေသာ လက္တစ္စံုေျကာင့္ စိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႔ မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္ ျဖစ္ေအာင္ လွည့္လိုက္ရင္း boxer ကလြဲျပီး အဝတ္မဲ႔ေသာ LuHan ခႏၶာကိုယ္ကို ရင္ခြင္ထဲ ဆြဲသြင္းလိုက္သည္... အဲ႔ေတာ့မွ ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာက သူ႕ေျခေထာက္နွစ္ေခ်ာင္းျကားထဲ ေျခေထာက္တစ္ေခ်ာင္းကို အတင္းထိုးထည့္ျပီး ရင္ခြင္ထဲ မရမကတိုးဝင္ကာ အိပ္ေပ်ာ္သြားေလသည္...

ညတုန္းက ဒီေကာင့္ကို ဘာျကည့္ျပီး ရင္ခုန္ခဲ႔မွန္း သူ႕ကို သူေတာင္မသိ... ဒါေပမယ့္ LuHan ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြကေတာ့ ႏူးညံ့လြန္းတာ အမွန္။ သို႔ေပမယ့္လဲ LuHan ဆိုတဲ႔ ေကာင္က လူကို feel ပ်က္ေအာင္ အရမ္းလုပ္လြန္းသည္... ဟိုတစ္ခါ အိပ္ယာေပၚမွာတုန္းကလဲ feel လာပီဆိုမွ တြန္းထုတ္တယ္... အခုလဲ နမ္းေနလို႔ေကာင္းျပီ ဆိုမွ အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္ေလ... နမ္းေနရင္းနဲ႔ အိပ္ေပ်ာ္သြားတာ သူတစ္ေကာင္ဘဲ ျမင္ဖူးေသးတယ္...

ဒါနဲ႔ ChanYeol တို႔ေရာ အဆင္မွေျပရဲ႕လား မသိ...

LuHan ကိုျကည့္ေနရင္း ညဘက္က အျဖစ္အပ်က္ေတြကို ျပန္ျမင္ေယာင္မွ SeHun, ChanYeol တို႔ကို သတိရသည္... ဖုန္းဆက္ျကည့္မွပါလို႔ စိတ္ကူးရင္း ေခါင္းအံုးေအာက္မွာ ထိုးထည့္ထားတဲ႔ ဖုန္းကို လွည့္ယူဖို႔ ျပင္လိုက္ေပမယ့္ သူ လႈပ္လိုက္တာနဲ႔ ဟို ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာက သူ႔ခါးကို ပိုတိုးဖက္လိုက္နဲ႔ဆိုေတာ့............. 😒😒

ဖုန္းကိုလွည့္မယူေတာ့ဘဲ စိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႔ LuHan ခႏၶာကိုယ္ကို တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ တစ္ခ်က္ဖစ္ညွစ္လိုက္ေတာ့ ဟိုက အင့္ခနဲေတာင္ အသံတစ္ခ်က္ ထြက္လာေလသည္..

မွတ္ထား အဲ႔ေလာက္ေတာင္ ဖက္ခ်င္ဦး 😤

☆☆☆☆☆MGPIML☆☆☆☆☆

မနက္ခင္းရဲ႕ ေနေရာင္ျခည္ ေႏြးေႏြးေလးေတြက အခန္းျပတင္းေပါက္ကေနတစ္ဆင့္ သူ႔ထက္ငါ အျပိဳင္ အလုအယက္ တိုးဝင္လာေလသည္... သို႔ေသာ္လည္း ကုတင္ေပၚမွ ေကာင္ေလးနွစ္ေယာက္ကေတာ့ တစ္ေယာက္ကုိ တစ္ေယာက္ တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ ေပြ႔ဖက္ကာ ျငိမ္းျငိမ္းခ်မ္းခ်မ္းနွင့္ အိပ္ေပ်ာ္ေနျကေလသည္...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 05, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Giant Pupil Is My LoveWhere stories live. Discover now