Uyandığımda gelmiştim. O güzel tertemiz ferah şehire. Teyzemler Bucada oturuyordu onların yanına gitmek için taksiye bindim. Bavullarım oldukça ağırdı. Nasıl taşıyacağımı bilmiyordum taksiye bindiğimde adamdan rica ettim en azından merdivenlerden çıkarmama yardımcı olurdu.
Ve geldik. Kapıyı açıp arkadan bavulları aldık ve zile bastım. Erkek kuzenim kapıyı açtı 19 yaşındaydı hemen aşşaya indi. Taksiciye gerek kalmadı parasını verdim ve gitti. Kuzenimin adı Seyit. Bu kuzenimi çok seviyorum. Ayy bi de Selin gelmişti küçük cadı bu kuzenimde 15 yaşındaydı bana yüzünü sarkıta sarkıta baktı. Kuzenlerimi öptükten sonra eve çıktık. Teyzem
"Hoşgeldin kızım." dedi.
"Hoşbuldum" diyerek öptüm ve ellerimi yıkadıktan sonra salona geçtim.
Eniştem vardı salonda gazete okuyordu.
"Ooo bu ne güzel bir pazar sabağı" diyerek kollarını açtı bende ona doğru gidip sarıldım.
"Nasıl gidiyor hayat Elçincim?" dedi
"İyi gidiyor eniştem sizinki" dedim
"N'olsun bizimde aynı geç otur şöyle kızım" dedi bende oturdum eniştemi çok seviyordum çok iyiydi. Helin teyzem ve kuzenlerim geldi salonda oturuyorduk. Ve teyzem konuşmaya başladı
"Kızım bu bir yılı bizimle geçireceksin inşallah seni memnun ederiz, üstteki odayı sana ayırdım Almanyadan baban ücretini karşıladı kendini rahat hisset kötü hissetme bize hiç bi zaman yük olmazsın. bi kaç eşyanı da ben hazırladım kendi ellerimle" dedi yüzümde gülücükler saçıldı.
"Teşekkür ederim teyzecim" dedim. Ve odama çıktım. Odanın kapısını açtım. Vaay canına bune böyle çok müthiş :)) dedim İçimden içimden. Mor gardolap mor yatak üzerinde beyaz bir örtü perdelerim mor beyaz halım ise siyah tüylü aynalığım siyah ve kenerda duran tam manzaranın karşısında ki koltuğumda beyazdı. Bir de kitaplık vardı onun yanına gittim ve bir sürü kitaplar vardı oda ferahtı kocamandı balkonumda vardı üstelik. Kapı çaldı ve gelen kuzenim Seyitti.
"Elçin bavullarını getirdim" dedi ve yatağın üzerine koydu.
"Sağ ol Seyit" dedim ve gülümseyerek odadan çıktı. Bavullarımı açtım dolabıma özenle astım. Ve üniversitem için aldığım kitapları da kütüphaneme koydum. Aaaa babam babamı aramayı unutmuştum. Hemen telefonumu elime alarak babamı aradım.
Dııt dııt dıııt dııt dııt
...
"Alo kızım" diyerek telefonu açtı.
"Babacım ben geldim. Odam çok güzel olmuş zevkine bayıldım."
"Önemli değil kızım bir şeye ihtiyacın olursa ara" dedi
"Tamam babacım öptüm" diyerek telefonu kapattım. Ben 18 yaşındayım ve annemi kaybettim trafik kazasında. Tam 14 yaşındaydım. Babam ben annem bir yolculuktaydık. Ve babamın ve benim kemerlerimiz takılıydı aniden birisiyle çarpıştık ve çok şiddetliydi. Babamın sağ ayağı topal kaldı annem ise kan kaybından dolayı vefat etti benim kaşım patlamıştı ve kolum ezilmişti. Annemin sadece çığlıkları gözümün önündeydi. Kulaklarımda hala çınlanıyor. Ben anneme çok düşkün bir kızdım ama beni bırakıp gitti. Olsun her an annem yanımdaydı bana en son aldığı kolyeyi hiç çıkartmam boynumdan küçük bir su damlası şeffaftı. Benim için çok değerliydi.