Yeni bir gün

38 7 2
                                    

Annemi çok seviyorum ama maalesef ki onu bir daha göremeyeceğim. Neyse konuyu kapamalıyım dolabı yerleştirdikten sonra yatağıma uzandım ve telefonumu elime aldım. Pelin'e mesaj attım "Geldim tatlım odam çok şahane." dedim. Pelin benim en yakın arkadaşımdır yani öyleydi halâda öyle ama buraya geldim ve çok görüşemeyeceğiz hatta hiç ve mesaj geldi
"Oo şahane balım fotoğrafını çek bakalım." dedi. Bende hemen kendim. O müthiş topuzum. Ve odamla bir selfie yaptım :))
"Al bakalım" diyerek fotoğrafı attım. Gerçekten odam çok hoştu.
Bütün seneyi bu odada geçirebilirdim. Hemen merdivenlerden inerek teyzemlerin yanına gittim. Oo teyzem yemeklerine başlamış bile.
"Canım teyzoşum benim." diyerek bir öpücük attım. Tabi bu arada kuzenlerin en balı Selin bana pis pis bakıyordu ay gıcık ya. Neyse hemen balkona çıktım kahvemi yaptım. Ve kitabımıda elime alarak İzmir manzarasıyla keyifler keyifler :)) Aa Arda Arda'yı unuttum. Arda benim sevgilim aslında sevmiyorum ama değer veriyorum :) Ooo çoktan mesaj attı bile.
"Elçin çok özledim." Imm ben seni özlemedim demek vardı ama diyemedim tabiki.
"Bende" yazdım aslında yalandı Allahım şöyle yahşuhlu bir beyefendi gönder bana çok amin büyük harflerle AMİN enter 😂 Bu benim, klasik ben 😂 Aslında havada çok güzel acaba dışarı çıkıp Şirinyerin tozunumu atsam ne :)) Ama hiç bir yeri bilmiyorum da :) Olsun bence çıkmalıyım o kadar da gerizekalı değilim geldiğim yeri unutayım :) Hemen kitabı kapattım kahvemi bitirmiştim bile. Yukarı çıktım dolabımı açtım bordo tek kol salaş düz bir bluzü üzerime geçirdim beyaz sütyenim içinde kötü duruyordu. Bu yüzden bordo olanını taktım. Altına siyah yüksek bel pantolonumu giyindim. Fiziğim benim en güzel kurtarıcımdı. Popomun çıkık olması avantajımdı ve göğüsleriminde 75 olması üzücüydü tabiki. Siyah göğüslerime kadar gelen saçlarımı da salık bir örgü yaptım. Boyundan asmalı siyah çantamıda yandan astığıma göre telefonumu aldım odamında kapısını kitledim mâlum kuzenim karıştırır. Onlarıda çantanın içine attıktan sonra banyoya geçtim bir eyeliner ve bordo bir ruj sürdüm. Dudaklarım kalın ve dolguluydu. Bu işlerde bittikten sonra teyzeme "Teyze ben biraz gezeceğim hava kararmadan evde olurum." Dedim.
"Peki Elçin geç kalma." dedi. Siyah newblance ile hazırım :)) Dışarı çıktım hemen bir selfie takipçiler beni bekler :d hemen instagrama "İzmir hatırası" yazarak attım :)) Ve ilk sağa sonra sola baktım sola gitmeyi tercih ettim.

İzmir hatırasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin