2.5 || fråga sex

1.5K 72 8
                                    

Nicole:
Låt oss bara försöka undvika att någon såras på detta sättet?

Vi har bättre saker att prata om just nu

Oscar:
Som vad?

Nicole:
Kommer du ihåg när vi började prata?

Oscar:
Jag kommer ihåg vartenda sms

Nicole:
Hjärtat

Vi spelade tio frågor

Vi har fyra frågor kvar ;)

Oscar:
Fråga på honey bobo

Nicole:
Hur skulle en perfekt kväll se ut för dig?

Oscar:
En perfekt kväll englit mig är en kväll där jag är med en person som jag verkligen gillar och som jag kan vara mig själv med. Vi har kanske umgåtts hela dagen och det börjar lägga sig ett mörker över staden så vi går hem till mig där vi ska spendera resten av kvällen. När vi kommer hem till mig lagar vi någon mat tillsammans, det kan vara vad som från pizza till spaghetti och köttfärssås. Sedan myser vi ned oss i min säng med en rullande film och personen ligger i min trygga famn med mina armarna runt sig. Eller struntar vi i filmen och så sitter istället och pratar om allt mellan himmel och jord och skojar runt. Sedan när stjärnorna har tindrat fram och klockan har blivit mycket så blir vi troligtvis trötta och hon somnar i min famn och jag somnar med armarna runt om henne och min kind mot hennes huvud.

En perfekt kväll kan också vara en kväll där jag tar det lugnt med ljudvågor som strömmar ur min högtalare och sprids över mitt rum medan jag sitter med datan i min famn och surfar runt och hamnar lite där vinden för mig.

Nicole:
Det låter ganska så perfekt ska du veta, personen som får uppleva det med dig är en lyckligt lottad person.

----
Asdåligt kapitel, men rösta & kommentera för mer.
Big things coming up

Ett misslett meddelande // o.eМесто, где живут истории. Откройте их для себя