Den kalla atmosfären bildade små puffande moln när han andades ut. Hans röda fingrar som var så kalla att hans ådror sågs knappade snabbt in ett meddelande som bad Nicole att öppna dörren, sedan lade han sakta ned telefonen i hans militär gröna boomerang jacka. Även fast det var februari månad och snart alla hjärtans dag så var inte vintern över i staden Göteborg, men han envisades om att ha sin vår jacka. Han tyckte att vinterjackan med päls på kragen nu var uttjatad.
Den bruna dörren som var gjord utav trä öppnades sakta efter att metall handtaget hade dragits ned.
Vid tröskeln stod tjejen som han hade längtat efter så. Håret var desamma och låg stillsamt över hennes axlar och vilade medan hennes svarta joggingbyxor satt hängandes över hennes ben. Trekvarts tröjan var fint uppvikt på armarna och satt tight över överkroppen. Även fast hon hade på sig enkla kläder och inte hade något smink tyckte han att han aldrig hade beskådat en vackrare varelse.När dörren hade öppnats helt raderade han det lilla avståndet som fanns emellan dem och omfattade henne i en lång och mysig kram. "Lilla saknade fillur, jag skulle kunna stå här och krama dig hela natten lång", sade han mot hennes axel men det kom mer ut som mummel.
Som svar kramade hon om honom hårdare, om det nu var möjligt.Efter att ha kramat varandra i flera minuter drog dem ifrån och vandrade in i köket. "Vad sägs om en nattmacka?" Skrattade hon hest och fortsatte att applicera saker på mackan som han hade avbryt henne göra.
Precis när han skulle svara kollade han ned på hennes armar i takt med att han studerade henne och såg något som han aldrig hade annat skulle finnas på hennes vackra kropp. "Nicole vad är det på dina armar?", hans röst smög sig fram och hastig försökte hon dölja hennes armar. "Du behöver inte dölja något för mig" sade Oscar tyst.Han gick sakta fram till Nicole och omfattade hennes armar med ett löst grepp. Hon lät honom titta på hennes armar men inte ett ljud lämnade hennes strupe.
"Detta hör inte hemma på dina vackra armar. Dina armar förtjänar inte ärr, du förtjänar inte ärr. Gör inte om det, snälla. Skada inte dig själv på detta vis. " sade han så mjukt som han kunde. En tår föll sakta mot Nicoles kind och hon nickade. "Förlåt", var det enda som lämnade hennes strupe.
----
Åtta-nio kapitel kvaaaar
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ett misslett meddelande // o.e
ФанфикEtt misslett meddelande kan leda till många saker. Det kan leda till ens första kärlek, ens första förhållande, ens första förlust och till första gången man får sitt hjärta krossat. Ett misslett meddelande kan öppna upp en helt ny värld och det va...