's Morgens opgestaan met een raar gevoel of ik werd bekeken.
Voor het middag, lag ik te mediteren. 2 meditatie's deden goed, voor mij.
Tijdens de tweede meditatie, had ik een aparte terugreis gemaakt in mijn eigen verleden.
Met behulp van mijn biologische moeder (die helaas dood is) en (bescherm) engelen heb ik een reis in mijn eigen verleden gemaakt.
Het was heel apart en raar om te zien. Vooral als je het meemaakt in een meditatie.
Ik zag figuren en patronen, maar ook mensengezichten en bepaalde mensen. Ook foto's zag ik er ongeveer twee tot drie.
Mijn verleden zag ik als een flashback, maar dan als een soort flashback-visioen. Wat ik soms wel eens zo noem.
Het was vreselijk te zien, hoe een paar mensen dood gingen, maar vooral over mijn familie, mijn biologische familie.
Ik zat ook in een soort trance, waardoor ik visualiserend een (on) bewuste uittreding heb gemaakt. Maar ook onder andere, om contact te houden met mijn (bescherm) engelen en met mijn bio-moeder.
Heel raar en aparte informatie heb ik gekregen door figuren, patronen, foto's en mensen te zien, horen , voelen en ruiken.
Op het laatst had ik gehoord dat ik moest proberen om mijn arm/hand naar boven toe te brengen naar iemand die in mijn kamer zat. (Mijn overleden biologische moeder). Het voelde als een warme hand die ook naar mijn hand ging, mijn hand voelde warm omdat ik het aanraakte. Maar het voelde vertrouwd en beschermend als een mantel om me heen.
Daarna had ik automatisch geaard en een beschermend koepel om me heen, zodat er geen negativiteit kan komen.
Gevoelens waren bij mij: angst, verdriet, wanhoop, schuldgevoel en bang om mijn verleden los te laten.
Gedachtes waren: waarom ik? Waarom nu? Wat is dit? Wat houd dit in? Moet ik hier iets mee?
Twijfelende gedachtes waren het.
Maar al de hele dag is er iets vreemders aan de hand, het begon eigenlijk vanaf eergister op maandag.
De hele tijd zie ik in mijn ooghoeken iets bewegen, iets lopen, iets rennen, iets vaags, als een schim. Heel de tijd voelt het aan of hij of zij mij graag wil helpen op een directe manier, net alsof hij of zij een directe oplossing voor me heeft/hebben.
Maar het voelt en ziet creepy uit, want zoiets heb ik nog niet meegemaakt.
Maar op een keer ga ik het begrijpen, maar met de tijd en met geduld.
Xxx Isabel