25 Ekim'93, Pazartesi - Pis Köpekler

35 1 0
                                    

25.10.1993, Pazartesi

Bugün sabahın 8.00'inde kalktım ve bugünkü Fen sınavı için 9.00'dan 11.00'e kadar sınıf hocamızdan özel ders aldım. Sonra çok sevdiğim arkadaşım Gözde'ye gittim. Okula giderken kalem kutumu düşürmüşüm. Gözde'yle geri döndük, yerlere bakıyoruz. Bu arada saat 12.40. Oysa bizim bu saatte okulda olmamız gerekir. Ama yine geç kalıyoruz. Yolda bazen beni deli eden İngilizceci Meral Hanım'ı görüyoruz. Kalem kutumu bulamadım.

Dönüşte saat 12.50 olduğu için taksiye bindik ve 20 000 TL verdik. Ona yanıyorum. Gitti 10'ar binlerimiz. Ayrıca kalem kutumu da bulamadım. Takside adam, deniz kenarından gitti ve yol uzadı. Gitti paracıklar. Neyse Allah'tan okula geç kalmadık. Şansımız varmış ki sabahçıların veli toplantısı varmış. Neyse esas bugünkü en önemli olay Cem ve Evren'in gidip Meryem Köroğlu'ya; Hakan ile Gözde'nin, Hakan ile Pınar'ın, Cem'le benim, Nur'un çıktığını söylemiş. Zeynep'in de Suat, Evren ve Hakan Akça ile çıktığını söylemişler. Sorun Meryem Köroğlu'nun yüzüne nasıl bakacağımız. Özellikle de Zeynep ile ben. Şikayet etmiş köpekler. Zeynep'le çok kötü olduk. Ve Cem'lere "Sizi şikayet edeceğiz." dedik.

Meryem Köroğlu sınıfa gelince Zeynep, ben, Gözde, Nur ve Pınar : "Hocam, bir dakika sizinle bir şey konuşabilir miyiz?" dedik. Hoca çok şaşırdı.

- Hocam, dedik. Cem'ler bize çok kötü bir şaka yaptı. Biz de onlara yapmak istiyoruz. Bize yardım eder misiniz, dedik.

Hoca: "Ne yapabilirim?" dedi.

Biz de, onlar sigara içmiyor ama siz içiyor diye onlara kızabilir misiniz? Hoca, bunların çok ağır suçlar olduğunu söyledi. Ama ben onlara yapacağımı bilirim, dedi ve sınıfa girdik. Herkes bize, 'ne oldu' der gibi bakıyordu ama bakmakla kaldılar. Nah!

Cevap verdik. Cem'ler "Ne konuştunuz?" dediler. Yanıt alamayınca küstü adiler. Onlar bize yaparlar, biz yapınca suç olur. Görürsünüz siz.

Akşam okul çıkışı Evren'i çağırdım. Çünkü çok soğuklaşmıştı ve pis pis bakıyordu. Ona gerçeği anlattım. Cemlere söylemeyeceğine söz verdirdim, ve söylemedi. Ya da ben öyle zannediyorum. Okulun orada biraz durduk. Sonra Evrenler evine gitti. Biz de Gözde ile otobüse bindik ve yine geç kalmıştık.

Eve geldim. Sonra ders yaptım ve odamın kapısını kilitleyip Guns N' Roses ve Sezen Aksu dinledim ve gece 24.00'te yattım.


Kayıp GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin