A když mnou prostoupila celá, můj dech se zklidnil, mrazení zmizelo a já otevřela oči... a viděla zmatek, histerii, zoufalost všude kolem mě jak se vzájemně prolínají a předbíhají jedna druhou jak soupeří kdo zvítězí v pocitech člověka a kdo z nich ovládne jeho mysl, mozek, tělo první. Ale mě se to netýkalo. Mojí mysl zajímalo něco úplně jiného, něco, co mi bylo doteď cizí a striktně jsem to odmítala jíst. Ale hlad mě začínal zcela ovládat a než jsem si uvědomila co dělám, žrala jsem vnitřnosti člověka, který se pode mnou cukal a na jeho tváři se střídaly zmatek spolu s histerií, zoufalstvím a bolestí. Hltala jsem a hltala, rvala jsem z něj orgány, maso, srkala krev z jeho žil. Až po chvíli jsem si uvědomila pronikavý křik vedle sebe. Otočila jsem hlavu. Stálo tam dítě, zamazané od krve jeho matky, v ruce pevně svíralo plyšovou hračku. Když se naše oči setkaly, přestalo ječet. Tiše vzlykalo a svíralo to jediné co mu zůstalo. Když mi zmizelo z obrazu, otočila jsem se zpět ke svému člověku a pokračovala v hostině. Vyrvala jsem další kus z těla který sebou začal cukat a ječet. Bylo to novorozeně, malé dítě. Bratříček toho dítěte s hračkou a syn matky, kterou jsem připravila o život.
Zakousla jsem se mu do tváře a spolu s ní urvala i hlavu od těla. Maso bylo jemné a křehoučké. Snědla jsem ho, a pokračovala na jeho matce.
----------------------------------------------
Snad se vám první díl líbí, je docela drastickej tak doufám, že to na Vás není moc ☺️ všechny ohlasy ať pozitivní nebo negativní bych ráda uvítala v komentářích 😚
- RoseMary 💀
ČTEŠ
Living corpse
HorrorMrazení nabývalo na intenzitě a když se stalo nesnesitelným, začala jsem ječet. Ležela jsem uprostřed silnice a nechala temnotu, aby mnou zvolna, ale rychle prostupovala. *pozor na drastické scény v příběhu