Scarlett uyandı elleri bağlıydı karşısında gömlekli bir doktor vardı. Scarlett ise ona neler olduğunu sordu inanılmaz korkuyordu.
-Sen kimsin! Neredeyim ben.(ağlar)
+scp ye hoşgeldin Scarlett yeni elemanimiz olarak aramıza hoşgeldin.Scarlett bi anda güldü ve karşısında dev bir kapı açıldı inanılmaz büyük bir labaratuar vardı.
Mavi bir özel kıyafet içinde(her yeri kapalı) gaz maskeli bilim adamları vardı.
2 hafta sonra...
Scarlett işine çok alismisti. Labaratuarda dev bir kapı keşfetti biri içeri girerken o da girmek istedi bi anda arkasından oradaki edindigi dost olan en büyük yetki lerden birine sahip waylon i gördü waylon onu çekti.
-ne oldu waylon?
+ benimle gel Scarlett sana bir şey anlaticam.
Bi anda bir odaya girerler.
-bak waylon 2 haftadir burada çalışıp hücreleri inceliyorum Noldu?
+bak Scarlett SCP nin amacı o değil scp aslında korkunç biyer ama eğer o kapıdan geçersek. scp 'nin amacı koru, gizle , güvende tut(elbetteki türkçe hali) o kapının ardında dün yada ve ya dünya dışında bulunan korkunç canlılar var.
İnsana benzer konusabilen korkunç seyler.Biz onları üçe ayırıyoruz.
Safe(Güvenli): Anormal etkileri güvenli bir etkene bağlı olan, tek başına zararsız özelliklere sahip SCP kategorisidir.
Euclid(Öklid): Anormal etkileri henüz tam belirlenmemiş olan, tehlikeli olabilen, fakat Keter kadar güçlü bir tehdit barındırmayan SCP kategorisidir.
Keter(Tehlikeli): Çok tehlikeli olan nesne ve canlıların kategorisidir. 7 gün 24 saat gözetilmezse insanlar, ve insanoğlu için tehdit edicidir. Keter kategorisi, Dünya'nın Sonu senaryosuna geçiş yapabilir. (Bunların. Hepsi gerçek hayatta var olan şeyler scp var.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scarlett'in ölüm İNİ
HorrorScarlett' in normal hayatından kurtuluşu "PARANORMAL" hayatının başlangıcı oldu...