DUA BULAN TELAH BERLALU. MASA YANG DITUNGGU OLEH JIHYO TELAH PUN TIBA. TETAPI TIDAK BAGI JHOPE. JHOPE TERPAKSA MENERIMA PERKAHWINAN ITU. MEREKA SEKARANG SEDANG BERADA DITEMPAT PERKAHWINAN. SELEPAS BEBERAPA JAM BARULAH MAJLIS ITU SELESAI.
DIRUMAH MEREKA
"O..oppa......Tak nak makan dulu??"tanya JiHyo kelada Jhope apabila didalam bilik mereka setelah pulang.
"Dah lah! Tak yah nak susah susah tanya aku"balas Jhope kasar sebelum masuk kedalam tandas untuk bersihkan diri. Jihyo pura pura senyum walaupun didalam hatinya menangis. Jihyo terus bangun dan menyediakan baju untuk Jhope."Oppa...Hyo harap oppa ingat siapa Hyo dan janji janji oppa dulu."kata Jihyo didalam hati. Jihyo segera ke tepi tingkap apabila mendengar pintu tandas terbuka. Jhope melihat Jihyo itu berasa sedikit sedih walaupun dia tidak tahu kenapa.
** ** **
"Chagiya..mari makan dengan oppa"Jhope berpura pura seperti bahagia didepan omma dan appa Jihyo. Omma Jhope tidak dapat menyertai mereka kerana dia sedang berada di Australia.
"N..nae...oppa..duduklah. oppa nak makan apa?"tanya Jihyo. Omma dan Appa Jihyo gembira melihat anak dan menantunya itu bahagia.
"Apa apa sajalah oppa tak kisah hehhehe wife oppa ambil mesti sedap"kata Jhope. Mereka sekeluarga pun bersarapan dengan tenang.
"Omma..appa....Jhope dah decide nak pindah rumah. Nak sedikit private hehehe boleh?"kata Jhope tiba tiba apabila mereka duduk di ruangtamu. Jihyo agak terkejut terus tersenyum terpaksa untuk menyokong kata kata Jhope. Omma dan Appa Jihyo yang mendengar juga berasa sedikit terkejut sebelum memberikan kata persetujuan.
"Pergilah tapi jangan lupa bagi cucu dekat Omma dan Appa ye."balas Pn.Ahrim.
** ** **"Oppa mana bilik kita?"tanya Jihyo apabila memasuki rumah.
"Siapa cakap bilik aku dengan kau sama? Bilik kau yang pintu warna ungu yang pintu warna biru tu bilik aku. Jangan nak memadai masuk and ceroboh faham?"balas Jhope sebelum masuk kedalambbiliknya. Jihyo terus sahaja masuk kedalam biliknya. Setelah masuk Jihyo terus menangis kerana Jhope tidak pernah memarahinya.
"JIHYOO!!!SINI KEJAPP!!"jerit Jhope daripada ruangtamu. Selepas mendengar keritan Jhope,Jihyo terus pergi ke ruangtamu.
"Kau pergi dapur lepastu listkan apa yang tak ada cepat lepastu kita pergi beli"kata Jhope kepada Jihyo. Jihyo segera ke dapur dan membuat apa yang disuruh oleh Jhope. Tiba tiba Jihyo menjerit....BERSAMBUNG~~~
APA JADI DEKAT JIHYO?? KENAPA DIA MENJERIT?? SERAM U ALL HEHEHEHE
KAMU SEDANG MEMBACA
I NEED YOU REMEMBER ME.[COMPLETE]
RomanceMAYBE KORANG PERNAH JUGA BACA NI SEBAB AUTHOR DAH HANTAR DALAM FB HEHEHE KALI NI CERITA ROMANTIK PULAK TAPI BELAKANG DIA AKAN ADA SEDIKIT BYUNTAE....HOPE YOU DONT MIND. SINOPSIS JHOPE DAN JIHYO DAH BERKAWAN LAMA DARI KECIK TAPI SUATU HARI JHOPE TERP...