BAB 7

458 36 4
                                    

"ARGHHHHH!!!!!!!!! EIIII SHUH SHUH"kata Jihyo sambil berdiri atas kerusi. Jhope yang mendengarnya terus sahaja berlari kedapur.

"KAu ni kenapa? Menjerit macam orang gila"tanya Jhope apabila tiba didapur dan melihat Jihyo berdiri diatas kerusi.

"Eiii tu tuu....ada tikuss tikusss eiii shuh shuh tolongg eiiii geliii"kata Jihyo sambil menunjukkan kearah tikus yang berada di tepi Jhope.

"Ti...tikusss mana? MAna???"tanya Jhope.
"Tepi kaki kauuuu!!!"
"TIKUSSS!!!!!"Jhope menjerit dan tersepak tikus itu tepat ke tangan Jihyo.
"Arghhh tikuss eiiiii"Jihyo terus membaling tikus itu entah kemana.

MEREKA BERDUA TERUS KERUANG TAMU SELEPAS KEJADIAN TIKUS YANG DISEPAK DAN DIBALING ITU.

"Tak sangka kau pun takut dengan tikus hahahaha lagi teruk dari akuu"ejek Jihyo kepada Jhope.

"KAu pun sama je. Sampai membaling baling tikus tu entah kemana"balas Jhope yang sedang menahan marah.

"Kau lagi terukk dah lah lelaki tapi takut tikus. Hahahaha kesiann laki takut tikus"ejek Jihyo lagi.
"Eiiii kau niii geram akuu"kata Jhope sambil memegang pergelangan tangan Jihyo. Jihyo tersentak dan mencuba untuk menarik tangannya.
"Le..lepaslah!!!"jerit Jihyo.
"Aku ni suami kau....asal tak boleh kalau aku nak sentuh kauu??"Jhope sengaja mahu membuat Jihyo gelabah.
"Erk...mak..maksud kau???"Jihyo gelabah.
"Aku nak......kau.......layan...aku malam ni..."bisik Jhope dan menambahkan lagi gementar didalam hati Jihyo.
"Eiuuuuuu tak nak akuu blah lah kauuu"Jihyo menyuruh Jhope pergi kerana terlalu gelabah.
"No excuses...jom naik bilik sayangg"kata Jhope.
"..."Jihyo tidak boleh berkata kata kerana terlalu panik...

SKIP DIAORANG DAH BUAT BENDA YANG SEPATUTNYA DIAORANG BUAT PADA MALAM PERTAMA.....NO BASH BUAT BUAT FAHAM JE LAH BUAT APA...

"Apa yang kita dua dah buat semalam?"tanya Jhope apabila melihat dirinya tidak memakai apa apa dam tidur disebelah Jihyo.
"Awak?? Tak ingat atau buat buat lupa?? Kita kan
Dah buat benda tu....takkan awak lupa?"jelas Jihyo.
"Tak...mungkin...kita lupakan je benda tu okay?"balas Jhope...Jhope ternampak sedikit tompokan merah di cadar katil dia terus ingat apa yang terjadi semalam. Jihyo kelihatan sungguh sedih kerana dia hanya menjadi tempat melepaskan nafsu.

"Apa maksud awak!!!! Awak dah buat benda tu dekat saya lepas tu awak nak lepas tangan! Awak ni kenapa! Tak de perasaan!!!! Tak guna!!!!"marah Jihyo kepada Jhope selepas mendengar kata kata Jhope itu.
"Aku memang tak guna! Aku tak pernah kenal siapa kau! Aku tak ingat pun kau ni pernah ada ke tak dalam hidup aku! Tiba tiba aku kena kahwin dengan kau !!!!!"kata Jhope. Jihyo terus keluar daripada bilik Jhope.
"Salah aku ke.....tapi...aku....ahhh"kata Jhope yang sedang kusut memikirkan apa yang terjadi.

JIHYO POV

"Kalau aku pregnant macam mana...ni semua salah Jhope....kenapa aku...kenapa kau tak ingat aku..."kata Jihyo sendiri didalam bilik. Jhope mendengar kata kata Jihyo itu berasa sangat bersalah.

JHOPE POV.

"Apa yang aku dah buat....macam mana ni...nak minta maaf tapi aku malu...macam mana ni..."kata Jhope seorang diri diluar bilik Jihyo. Jhope segera kedapur dan memasak bubur untuk Jihyo.

BERSAMBUNG..

HEHEHE MACAM MANA?? BEST TAK???VOTE LAH YERR JEHEHEHE. AUTHOR HARAP READERS SUKA.

I NEED YOU REMEMBER ME.[COMPLETE]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang