BU GERÇEK OLABİLİRMİ?

17 3 0
                                    

Rüyasında çocukluğundan beri gördüğü aşık olduğu kızı gördü ama kızın yüzünü göremiyordu.Bütün kızlara bakıyordu ama bulamamıştı.İlk defa kızın kim olduğunu gördü ama yüzünde maske vardı bu yüzden tanıyamadı.Güzel balo salonunda herkes maskeli şekilde dolaşırken salonun ne kadar güzel olduğunu düşündü.Karşısında bütün güzelliğiyle duran düşlerini düşleyen kızı dansa kaldırdığında biraz muhabbet etme fırsatı buldu."Ne kadar güzel dans ediyorsunuz âdeta büyülendim" diyebildi.Kız hiç istifini bozmadan nazik bir şekilde gülümsedi.Umut bu güzel gülümsemeye ve maskesinin gizleyemediği o muhteşem gözleri hayatı boyunca unutamayacaktı.Sabah kalktığında gördüğü düşün etkisiyle çok neşeliydi.Hemen en sevdiği kıyafetlerini giydi.Saçlarını düzeltti ve kahvaltıya indi. 'Annem annelerin en güzeli'diye girdi mutfaya.Kahvaltıda annesi oğlunu çok neşeli görünce sormadan edemedi."Oğlum nedir seni bu kadar mutlu eden,yoksa bir kızmı ?" dedi gülümseyerek.'Güzel bir düşüm vardı anne sanada anlattım bu düşü bu gece o kızla dans ettim gözleri, gözleri bir harikaydı o ince ve güzel dudaklar harikaydı o kızı bulucam anne o kız senin gelinin olucak'dedi ve sofradan kalkıp neşeli bir şekilde çantasını aldı ve fiskosun üstünden telefonuyla anahtarları alarak okula doğru yol aldı. Zeynep ise o günü ağlayarak geçirdi.Akşam olunca yemeğe indi ve yemeğini yedi ve sofrayı toplamada annesine yardım etti.Ailesi onu böyle mutsuz gördüğü için endişelendi.İşler bittikten sonra izin isteyip odasına çıktı. Ailesi çok zengindi. Zenginlikleri kızlarını etkilemiyordu şu aralar gece gündüz hep ağlıyor üzülüyor yüzü gülmüyordu.Odasına çıkınca yine ağlamaya başladı.'Keşke birileriyle arkadaşlık kurabilseydim' dedi. Sonra aklına birşey geldi hemen babasının yanına gitti ve bir miktar para aldı. Ardından bir sürüde davetiye siparişi verdi. Biraz günlüğünü yazdıktan sonra yatağına yattı ve uyudu. Sabah rutin haliydi. Okulda bastırdığı davetiyeleri zarfa koydu ve herkesin adını yazdı. Zarfları bütün kızlara dağıttı.Müdire hanıma gidip bu ders için izin aldı ve derslere girip bütün erkeklere dağıttı en son kendi sınıfına geldi ve dağıttı. Umudun zarfı alırken ki neşesi ve kızlara sürekli gülümsemesi gözden kaçmıyordu. Moreli iyice bozuldu ve dersler bitti. Eve gidiş yolunu yürümeyi tercih etti şöförü birsürü şey yazdığı listeyi almaya gönderdi. Yavaş yavaş yürürken aklında umut vardı.'Acaba sevdiği kız ona evetmi demişti. Bugün özel bir günmü acaba ' diye düşünüyorken omzuna bir el dokundu ve bu düşüncelerden sıyrılıp irkildi. ' Biraz konuşabilirmiyiz ?'diyen yabancı çocuğa gülümseyerek cevap verdi. Yolda yürümeye devam ettiler.'Şu kitap yazarı kız senmişsin kitap çok severim ha bu arada adım yiğit' diyerek elini uzattı.Zeynepte yakışıklı denilebilecek derecede kahverengi saçlara ve gözlere sahip düzgün bir öğrenci diye düşündü.Yiğitte Zeynep hakkında 'Çok güzel bir kız saçını bağlamasından çantaya takmasına kadar harika'diyordu. Farkına varmadan eve ulaşmışlardı.
Zeyneple Yiğit artık arkadaş olmuşlardı.Zeynep Yiğitle her yere gidiyor Yiğit ise Zeynebe her konuda alışverişte bile yardım ediyordu.
Birgün Umut ona 'Yeni sevgilin hayırlı olsun iyi seçim,Yiğit yaptığı işte başarılı ve bütün kızlar peşinden koşar bizde yakın arkadaşız ,sahi ya hangi arada tanıştınız siz nerden buldun Yiğiti'dedi Zeynep hala şaşkınlık içerisinde 'Yiğit iyi bir arkadaş ama şuana kadar sevgili olmadık 'dedi.'Baloya gelicekmisin ?' diyede ekledi.Umut gülümseyerek 'evet gelicem ama çok zor olacak 'dedi.Zeynep şaşkın şaşkın bakarken Umut devam etti'sen yenisin bilmezsin ama hayallerimin kızı orda olacak gibi geliyor diye herkes çok hazırlık yapıyor'dedi kahkahalar atarak. Öğretmenleri gelince ders başladı ve daha konuşmadılar. Son zil çalınca Yiğit Zeynebin yanına gitti. Zeynep ise uygun bir zamanda Umudun söylediklerinden bahsetti. Yiğit hem şaşırdı hemde sevindi bunu gören Zeynep sinirlendi. Yiğit ise 'bende dedim 'kızlar beni niye rahatsız etmiyor 'ne saçma ya sen ben sevgili" dedi ha gülerek Zeynepte dayanamayıp güldü. Balo için kıyafeti seçtiler ve Yiğit Zeynebi eve bıraktı. 'Yiğit somurtma artık ama bütün kızlar gibi benide o gece göreceksin' dedikten sonra eve girdi. Evde hemen üstünü değiştirdi çantasını aldı ve Yiğitin yanına gitti. Evin önüne geldi güya süpriz yapıcaktı yarı çıplak kapıyı açtığında Zeynep kıpkırmızı oldu. Yiğit ise yeni uyanmışa benziyordu.Yiğit Zeynebe hala yorgun bakıyordu ateşi olduğu her halinden belliydi. Zeynep hemen ateşine baktı. "Endişeli gözlerle Ateşin var senin " ateş düşürücü aldınmı? 'Diyede ekledi. O gece onunla gezecekler diye plan yapmasına rağmen bütün gece ona baktı. Sabahta baş ucunda uyuyakalmıştı. Hafta sonu olduğu için okulda yoktu. Kucağına aldığı gibi yatağa yatırdı. Uyandırmadanda ayakkabılarını çıkardı. Ardından 'kahvaltı hazırlıyımda kız yoruldu birde kahvaltı hazırlamasın'dedikten sonra mutfağa geçti.Yemekleri hazırladı ve masaya koydu. Kapı çalındı. Yiğit kapıya yöneldi ve açtı. 'Yiğit kardeşim sendeki şu notları bir alsam' dedi ve içeri girdi. 'Umut dur girme ' desede girdi. Ardından masayı gördü. 'Müsait değilim desene bizde bozmasak' dedi. 'Neyse hemen alıpta gidiyim' dedi ve direk odaya daldı. Yiğit olduğu yerde kaldı. Umut şaşkındı.

Umut yatakta Zeynebi ve Yiğitin akşamdan kalma kıyafetlerini görünce dönüp Yiğite 'kusura bakma kardeşim direk girdim sormadan sen sonra getirirsin notları 'dedikten sonra moreli bozulmuş bir şekilde evden çıktı. Yiğit yanlış anladığını söylemek için gitmeyi düşündü ama gitmedi. Odaya girdi bir sandalye çekti ve Zeynebin saçlarını okşadı. Uzun sürmeden Zeynep uyandığında Yiğit çoktan saçlarını okşamış üstünü örtmüş ve masayı hazırlamaya devam etmişti. 'Yiğit iyileşmişsin sen' dedi Zeynep.' Yiğit gülümsedi ve Meleğim sayesinde sağol Zeynep sen olmasan sabaha kadar başımda beklemesen zor iyileşirdim'dedi. 'Sorun değil Yiğit asıl sana ne diyeceğim rüyamda Umutla beni gördüm. Evlenmişiz ve bana yemek yemediğim için elleriyle harika bir salata hazırlıyordu. Bende ödül olarak onu öpmüştüm çok masum ama güzel bir rüyaydı'. Yiğit güzel güzel dinleyip en sonunda Zeynebe 'Neden gelmiştin akşam ?'dedi. Zeynep ise üstünü göstererek 'Seninle dışarı çıkalım diycektim'dedi. Zeynep sana gerçekten teşekkür ederim,demek benim için buralara kadar geldin ha ''Dostlar bu günler içindir. Her zaman beklerim'dedi. O zaman dışarı çıkalımda boşuna gelmiş olma der demez kalktı ve evi terk ettiler. Gezdiler dolaştılar ve güzel bir gün oldu. Zeynep eve gelince direk yatağına yattı.Gelen bir mesajla yerinden doğruldu. Saat daha beşti. " Mesaj aşağı gelebilirmisin "den başka birşey değildi.Numaryı tanımasada üstünü düzeltti ve Aşağıya iner inmez yüzü değişti.
BU BÖLÜMÜN SONU 3. BÖLÜM YAKINDA YAYIMLANACAK OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM KİTAP DİĞER BÖLÜMLERDE UZUYACAK BU YÜZDEN BİRAZDA GEÇ GELECEK VE SİZE GÜZEL BİR HABERİM VAR BEĞENİ NE KADAR ARTARSA O KADAR MOREL VE GÜZEL BÖLÜMLER OLUR. Yorumlarda önerilerde bulunsun ve tamamen gerçek düşünceler olacak kitapta eğer beğenilir de mutlu edilirsem kitap olarak ta devam ettireceğim. SIKILMAMANIZ DİLEĞİYLE HOŞÇAKALIN

Adım Adım MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin