Gelen araba Umudundu dışarıya çıktığında Umut balo için hazırdı hemen arabaya atlayıp balo için tutulan yere gittiler. Umut Zeyneple nerdeyse hiç konuşmamıştı. Zeynebin aklı yiğitteydi ama aşık olduğu çocukla baloya geldiği için yüzü gülüyordu. Umut Zeyneple dans ederken kızın birisi geldi ve Umuda sulandı. Umut bu kız kim kız arkadaşınmı?. Umut ise yok ya bizim arkadaşın Yiğitin peşime taktığı kız işte bisey yok yani dedi kızda Niye kendisi getirmedi senle yolladı dedi Umut ise bu gece prensesimi bulucam ya tek gelmek istemedim Yiğitte Zeyneple git dedi.
Bu arada Zeynep bu duyduklarına inanamadı. Kalkıp Umuda bir tokat indirdi ve ordan koşarak çıktı. Umut koştu ama yakalayamadı. Boşver diyip içeri girdi. Zeynep ben ne aptalım böyle beni sevdiğini nasıl düşündüm Yiğit ah Yiğit Umudu sevdiğimi bile bile beni yolladı. Hemen Yiğiti bulsam affedermi beni acaba yok ya sevmediğini bile bile git demiş.
Sabah oldu.
Umut gece içtiği için zor uyansada telefon ısrarla çalıyordu. Arayan Zeynebin annesi Laleydi. Alo demeye kalmadan Yiğit Zeynep yanındaysa artık gelsin geceden beri eve gelmedi çok endişeleniyorum artık telefonlarınıda açmıyor dedi Zeynebi akşam eve bırakmadılarmı o zaman arkadaşımı bir arıyım haber veririm ben size diyerek hemen zaman kaybetmeden Umudu aradı telefonu bir kız açtı ve açar açmaz Yiğit zeynebi sordu kızda burda baska kız yok dedi. Zeynep nerdesin diyerek yataktan çıkıp bir hap alıp hemen Zeynebi aramaya basladı. 4-5 saat aradıktan sonra tam ümidini kesmişken bir bankta oturuyorken gördü ve akşamdan beri ağladığı belliydi ve şimdide ağlıyordu. Umut birden durdurdu arabayı ve Zeynebin yanına gitti.Zeynep Yiğitin geldiğini görünce koşup Yiğite sarıldı. Yiğit onun için çok endişelenmişti ama Zeynep şuan yanındaydı önemli olanda buydu.Zeynep Yiğite öyle bir şekilde sarılmıştı ki yeniden ağlamaya başladı.Birden aklına akşam olanlar gelince Zeynep Yiğitle tartışmaya başladı.
-Nasıl beni sevmeyen biriyle gönderirsin üzüleceğimi kırılacağımı hiç düşünmedinmi?-O seni sevmesede sen onu seviyorsun bunun için yaptım dedi
-Ben onu seviyordum ama akşamki o iğrenç davranışı ve tavrı beni hem üzdü hemde değersiz hissettim dedi
Artık bitmişti bir umudu olan kahramanımız şimdi ne yapacak sizce hangisini seçecek yada bir süprizmi var yakında belli olacak
Zeynep ben seni çok seviyorum ama benim en yakın arkadaşıma aşıksın yada aşıktın fark etmez şuan önemli olan ben seni ne kadar merak ettiğim değilmi ??? yani ailen seni çok merak ediyor istersen evine götürüyüm seni
Yiğit
Efendim Zeynep
Sen harika bir insansın bende seni sevgilin gibi sevmeye çalışıcam demedi tabikide bunu Yiğit hayal etti.
Sen harika birisin demesiyle Yiğitin dudaklarına yaklaşıp dudaklarını dokundurdu sen benimle olduğun için ben çok şanslıyım eve gitmeyelim yanında kalmak isgiyorum ama hiç konuşma sabaha kadar uyuyamadım bir otele felanmı gitsek yada size dedi
Buyrun Zeynep hanım arabanız sizin emrinize amade diyip arabaya bindiler bütün yolu Yiğitin omzunda geçirdi. Sonra Yiğit eve kucağına alarak götürdü onda olan bazı kıyafetleride giydirdi .kendisi ise hemen duşa girdi duşunu alıp Zeynebin yanına yattı.
Zeynep aldığı uyku ilacı sayesinde hemen uyumuştu Yiğit Zeynebin yüzünü seyre daldı. Sabaha kadar ağladığı için gözleri şişmişti.
Yiğit ona sarıldı ve yanına uzandı. Sabah olduğunda Zeynep kalkıyorken Yiğit yanında uyuyodu. Uzatıp dudaklarını Yiğiti öptü Hoşçakal bitanem diyip Birden kalkıp banyoya gitti. Karar vermişti intihar edecekti. Bileklerini kesti ve beklemeye başladı ama Umut ondan birkaç dakika önce kalkıp banyoya girecekti Zeynep kapıyı kitlememiş ve Umut Zeynebi o halde görünce hemen çok korkmuştu. Hemen tuttuğu gibi hastaneye götürdü . Zeynep ölmüştü bunu Yiğite söyleyen doktorlar onu anlasada o Zeynebi istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adım Adım Mutluluk
JugendliteraturHerşeyin bir başlangıcı vardır. Ya yalan Ya gerçek olması bizim elimizde. SEVMENİZ DİLEĞİYLE... İYİ OKUMALAR #kristalkelebek