Bazen ona sarıldığımda ağlayasım gelirdi.Bazen o kadar ağlardım ki kafam ağrırdı. Bugün babam ve annem döndüler 17 senedir görmediğim ilgi gösterildi resmen babam gelir gelmez Yiğitimi yaşam sebebimi yasakladı. Babama karşı gelemem neden bilmemde karşı gelirsem öldürür gibi geliyor.Bazen sadece onun yüzünden ağladığım geceler oldu. Hep yüksek getirdim sırf beni sevsin diye ama işe yaramazdı. Gözümün içine baka baka başka çocukları sevdi. Şimdi yaşama sebebinden vazgeçiceksin diyo elden ne gelir ayrıldığımıza dair bir mesaj attım. Tabikide ne olduğunu merak etti geçerliliği olan bir kaç şey sıraladım zaten yakında numaramda değişecekti. Zeynep bundan öncesinde yaptığı gibi ağlaya ağlaya onu unutacaktı. İnternet kapanmaya yakındı ve daha açtırmayacağını bütün hesaplarından fotoğraflarına kadar herşeyi sil dedi ama bir şeyi unuttu AKLI VE KALBİ... Onlar asla unutmazdılar.
Yiğit
Ne olduğunu anlamadım sabah bana günaydın yazdı.Dershaneye gidiyordu. Hani şu hepimizin belası KPSS sınavına girecekti. Dershanede ders arasında o masumane evlilik hayali gibi rüyasını yazdı. Akşam interneti açınca gelecekti mesaj açtığında biraz gülümsesin diye güzel övgüler yağdırdım ama öyle laflar dedi ki sanki birden vücuduma kaynar sular döküldü. Zeynep evleneceğim insan kadınım gonca gülüm benim beni terk etti. O eski günlerime geri döneceğim içki sigara belkide ölüme yeltenicem artık hayatım bitti o olmadan yaşamanın ne anlamı var ki ?
ZEYNEP
Sabahtan beri ağlamama rağmen hala ağlıyorum. Babam zaten hiç sevmez hiç önemsemezdi beni şimdi ağlamaktan ölssm kılını kıpırdatmazdı bizim ailemiz annemizdi hasta olsak annemiz bakar ama buna rağmen yine hasta olmamız anneme bağlanırdı. Ah zavvalı kadın hala onun yanında yıllar önce kardeşim doğmadan boşanmaya yakınlardı. Kardeşim olunca vazgeçtiler. Bana iyi davranması onun veremediği mutluluğu vermesi için çikolata alırdı.Yiğitten ben nasıl vazgeçicem eski hayatıma döndüğümde benim mutsuzluğumdan mutlumu olucak ?
Sabahın yedisi ağlamaktan yorgun düşmüş bedenimi kaldırmaya çalışıyorum ama olmadı saati 07:15'e kurdum bir ümitle ama o 15 dakikada bile Yiğiti gördüm. Damatlık ne yakışır o zeytin kadar siyah gözlere tabi saçlarınında gözünden kalır yanı yok ya neyse. Allah'ım ben ne diyorum unutmalıyım onu unutmalı. O bana aşık aşk bakan gözleri hayatımdan çıkarmalıyım. Whatsapp messenger facebook vb. aklıma neresi geldiyse hepsini engelledim.Kalbimden nasıl engelliycem peki nasıl dur diyeceğim onca hayale. Bu kuklalığa alışmasam iyi olur. Nasılsa artık çok kuklalık yapıcam. Gülen mutlu olmaya zorlanan kukla Ağlamayıp denileni yapan kukla. Bıkmadan usanmadan oyun oynamak .Yiğit
Zeynep benden neden ayrıldı bilmiyorum kalbimde koca bir öküz önümde bir yüzükle bıraktı ve gitti. Bu böyle bitmez suçlusunu bulacağım o kadar kolay değil gülümü elimden almak.Sabah uyandığımda yanımda yatana baktım. Zeynep...Zeynepmi dedim. Bu Zeynepti sarılıp öptüm gözlerim benden habersiz ağlamaya başladı. Bir daha bırakma beni ne olursun evlen benimle mutlu olalım birlikte sana söz çok mutlu edeceğim seni Zeynep susmuş ağlıyordu biraz sonra yanımdan kalkıp gitti.Kalkıp tutup bırakmamak istedim ama olmadı. Kalkamadım çırpındım çırpındım ama olmadı. Yerimden irkilerek kalktım. Ne Zeynep ne beni tutan o güç vardı. Artık yaşamak istemiyorum onsuz yaşamaktansa onun elinde ölürüm daha iyi.
Hastanenin en yakınına gittim. Orda oturdum. Ambulansı aradığımda başımda dönmeye başlamıştı. Ambulans geldi. Beni sedyeyle ambulansa alarak o acı sirenler eşliğinde hastaneye geldiğimde artık duyamıyordum.Zeynep
Bu gün hastanede kalmak istemiyordum.Çalışırsam belki biraz kafam dağılır dedim ama dağılmadı.
Ben dalgın dalgın yürürken elimdeki o acı kahvede soğumuştu. Birden acil hasta geliyor çağrısı gelirken düşüncelerden sıyrılıp acil servise gittim. Karşımda duran manzaraya baktım dona kalmıştım. Yiğit önümde duran hasta Yiğit. Kendime geldiğimde gayet soğukkanlılıkla müdahale ettim.' Yiğit bunu neden yaptın ? 'desede içim , Onu kutarda kendisine sor ' Bütün müdahale bittiğinde kan takıldı. Servise alındı. Takipler alındıktan sonra Zeynep hep yanındaydı. Bir ara Uykuya daldı.
Gözlerini açtığında Monitörden o insanın sevemeyeceği sesler çıkıyordu. Doktor hemşire odaya daldı. Bir hemşire Zeynebi dışarı çıkarırken doktor Yiğide defi uyguluyordu. Zeynep ağlamalarına ve iç çekmelerine engel olamadı oturup ağladı doktor odadan çıkıp hasta ex oldu dediğinde Zeynep nasıl ölür Yiğit ölmedi bunu kabul etmiyorum HAYIR diye gözleri yaşlı uyandı. Yiğite gidip sarılarak ağladı. Yiğit öldü şimdi ne olacak ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adım Adım Mutluluk
Teen FictionHerşeyin bir başlangıcı vardır. Ya yalan Ya gerçek olması bizim elimizde. SEVMENİZ DİLEĞİYLE... İYİ OKUMALAR #kristalkelebek