Karşısında gördüğü manzaraya çok şaşırdı. Kocaman güllerle Yiğit karşısında üstündede şuana kadar hiç görmediği takım elbise vardı. Zeynep şaşkın şaşkın bakarken Yiğit "Seni yemeğe götürmeye geldim güzellik öyle şaşkın balıklar gibi bakmada üstüne harika kıyafetlerinden birini giyin burda bekliyorum... Hadisene ya geç kalıyoruz "derken itistirip durdu. Zeynep'te giyinip aşağa indi. Beraber bir restorana gittiler. Bütün gece eğlenip yemeklerini yediler.Eğlence bittiğinde Yiğit Zeynebi eve bırakmak istedi ama Zeynep iyice sarhoş olmuştu.Belindenden sarıldığı gibi yürümeye başladı.Zeynep bir ara Yiğiti öpmüştü ama Yiğit Zeynebin kendinde olmadığını bildiği için karşılık vermedi.Eve geldiklerinde ise ailesi Yiğiti tanıdığı için eve gelmesini söylediler. Misafir odasında kalacaktı ama Zeynep onu bırakmadı. 'Yiğit senmisin?'dedi.'Evet benim Zeynep birşeymi istemiştin 'dedi. 'Yanımda kalsana kendimi iyi hissetmiyorum'dedikten sonra banyoya götürmesini istedi. Yiğit Zeynebi banyoda kusmasını izlerken diğerleri çoktan uyumuştu bile. Zeynep içini boşaltınca yatağa gidecek gücü kalmamıştı.Yiğit onu kollarına alarak yatağa götürdü. Zeynep gözlerini aralayıp teşekkür etti ve yanında kalmasını istedi. Yiğitte Zeyneple aynı yatağa yattı onu izleyerek uykuya daldı.Sabah birlikte kahvaltıya indiklerinde Zeynebin başı çok ağrıyordu. Annesi Zeynebe. 'Bugün ne yapıcaksın kızım işin yoksa alışverişe gidelimmi ?'dedi.Zeynepte annesine bugünkü planını anlattı ve sonra bir ara çıkabileceklerini söyledikten sonra Yiğitle dışarı çıktı.Yiğit akşam yaptıklarını anlatınca Zeynep üzgün olduğunu söyledi.Yiğit ise sorun değil dedi. Aslında büyük bir sorundu kendinde değildi tamam ama çok kötü olmuştu. Zeyneple beraber alışveriş yaptıktan sonra film izlemek için sinemaya gittiler. Bir mesaj sesiyle ikiside irkildi. Kardeşim yanıma gelmen lazım kusura bakma önemli olmasa çağırmazdım yazıyordu. Zeynebin moreli bozulmuştu.Yiğit ise Zeynebi üzmek istemedi ama önemli olduğunu yazdığı için gitmeliydi. Hemen yeniden buluşma sözü vererek akşam onu 21:00 da alacağını söyleyerek Zeynebi eve bıraktı. Umut Yiğiti karşısında görünce hemen olan biteni anlattı ve hemen panonun önüne koştular. Yiğit gördüklerine inanamadı. Evet panoda kötü şeyler yazıyordu onlar şaşırırken cep telefonlarına birer mesaj geldi panoda yazan yazının aynıydı Acaba Zeynep ve Yiğit bu kadar yatmadan ve yaşananlardan sonra ne için evlenmiyorlar ??? Zeynep neden Yiğiti öptüğünde Yiğit ona niye karşılık vermedi ??? 'Bu mesajı kim gönderdiyse Zeynebede göndermiştir' diyen Yiğitin aksine 'Bu okuldaki herkese yolladılar Yiğit dedi' Umut,sonra bir banka oturdular. Zeynep akşam için hazırlanırken onada bu mesaj gitmişti. Zeynep oturmuş ağlıyorken Yiğit onu aradı. Zeynep açıp açmamak konusunda tereddüt etsede sonunda açtı ve sadece dinledi . Yiğit ondan ôzür dileyerek bunları düzelticeğini herşeyi hallediceğini ona güvenmesi gerektiğini söyledi. Zeynebin ağladığını duyunca direk evlerine gitti ve ağlayarak ona bakan Zeynebe sarıldı. Zeynep rahatlayana kadar ona sarıldı. Zeynep rahatladığında Yiğit istersen akşamki yemeği iptal edelim dedi.Zeynep ise neden böyle bişey yapıyorlar ki bunlar yalan insanları kandırıyorlar diye Yiğite sarıldı. Yiğit ise Zeynep hepsi olmasada bir kısmı doğru dedi. Zeynep Yiğitten uzaklaşarak yoksa dedi. Yiğit hemen düzelterek hayır öyle bişey olmadı Zeynep sen sarhoşken beni öptün dedi. Zeynep ise tekrar ağlamaya başlayınca Yiğit sarılmak istedi Zeynep ona fırsat vermeden kendisi sarıldı. Akşam olduğunda Yiğit Zeynebe gideyim ben artık dediğinde bugün yemeye gidelim lütfen dedi. Yiğit şaşırsada dışarda bekliyeceğini söyleyerek dışarı çıktı. Üstüne sabahtan hazırladığı kıyafeti giyinmis o güzel saclarınıda serbest bırakmıştı. Bir prensesti resmen ağzı açık onu izleyenlere gülümseyerek cevap vermişti. Arabada Zeynep hiç durmadı sahile gitmek istedi. Yiğitte onu sahile götürdü ordan telefonuyla uğraşıp yemeğe gittiler bu sefer alkolsüz istedi yemeği yediler Zeynep bu gece eve gitmek istemiyorum Yiğit bişeyler yapalım okul için bişey düşünelim bizi öyle zannetmesinler dedi Yiğit bunun üzerine tamam biraz morelimizi toplamak için seni harika bir yere götürücem bayılacaksın dedikten sonra ilerledi Zeynep şehirden çıkış tabelayı görünce nereye gidiyoruz Yiğit dedi Yiğit ise beklede gör Zeynep dedi baya bir yol gittikten sonra Yiğit biraz dinlenelim istersen bu yorgunlukla yola odaklanamayız sen yanımdayken kaza yapmayı istemem dedi Zeynepte kabul etti 3-4 saat uyuduktan sonra yola devam ettiler. Koskocaman bir yere geldiler harika bir yerdi. İçeri girip birsürü tatlı denediler. Ordan çıkışta bir tabelada şişe çevirmece oyunu vardır. yazıyordu Yiğitle beraber içeri girdiler. Oyunun kuralı basit iki grup var yatma gibi şeyler hariç birşeyler yazan kağıtlar var hangi grup oynuyorsa onun dışında bir kişide görevi okuyor. Yiğit çevirdi Yasemin diye bir kız çıktı. Görevleri ise işletmeydi. Yaptılar herkes oynadığında sıra Zeynebe geldi çevirince şişenin ucu Yiğite geldi. Görevleri ise 5 dk boyunca hiç durmadan öpüşmeydi.Zeynep Yiğitin yanına gitti ama Yiğit Zeynebin bunu yapmak istiyormusun istemezsen eğer gideriz dedi. Zeynep ise çok iyi olur diyerek üzgünüm ama bunu yapamam dedi. Yiğitle Zeynep çıkıyorlardıki durmalarını yapmadan burdan çıkamayacalarını söyledi. Zeynep tamam o zaman diyip gönülsüzce kabul etti. Öpüştükten sonra koşarak dışarı çıktı. Yiğit sana tek bir kere sorucam sen beni arkadaşın ilerisindemi görüyorsun dedi Yiğit ise sen Umudu seviyorken ben seni sevdim Zeynep ama hiç bir zaman arkadaş dışı değil eğer yanlış bir izlenim uyandırdıysam kusura bakma ben seni eve bırakıyım dedi Zeynep arabaya bindi oda üzgündü şuan Yiğite ne zaman bu kadar düşkün olmuştu ya Umut onu ilk görüşte birşeyler içinde kelebek olup uçmamışmıydı şimdi neden Yiğitle evlenmek istiyorum ??? NE Yiğitle evlenmekmi istiyorum hayır hayır evlenmek istemiyorum ona kesinlikle söylüycem eve gidince adam gibi düşün yeniden bir hata yapma diye geçirdi içinden Zeynep. Arabadan iner inmez eve girdi ve yatağa kendini zor attı. Düşündü hangisi diye Yiğit onun en yakın arkadaşıydı. Aynı yatakta yatsalar bile ondan zarar gelmiyeceğini bilirdi. Mesaj geldi. Mesaj Yiğittendi.
Zeynep müsaitsen aşağı gelde birşeyler içelim senle konuşmak istediğim bir konu var. Yazıyordu arkasından bir mesaj daha geldi Bu mesaj sıra arkadaşı Aslıdandı
Kanka baloya kavalye buldunmu yoksa ARKADAŞIN Yiğitlemi gideceksiniz. Telefonu yatağına koydu. Üstünü giyinip aşağı indi Yiğitin arabasında olurlar diyede üstünü o kadar kalın giyinmedi. Hem bu görüşme tercihinde yardımda edebilirdi. Aşağı inince Yiğiti aradı. Yiğit ise 5 dakika sonra yanına gelebildi. Zeynep Yiğite koşturarak gitti çünkü yüzü ve yürümesi birşeyler söylüyordu. Endişelenen Zeynep Hemen hastaneye gidiyoruz yürü pansuman yapsınlar dedi. Yiğit ise Zeynep biraz yürüyelimmi? dedikten sonra yürümeye başladılar. İlerdeki kafeye girip birşeyler içtiler yanınada birer pasta söylediler. Yiğitin geldiklerinden beri konuşmaması Zeynebin dikkatini çekti.Yiğit bir sorunmu var ne konuşucaz diye sordu. Yiğit biraz daha ciddi olarak Zeynep senin için ben neyim diye sordu aniden Yiğit böyle konuşma lütfen biz arkadaşız Yiğit alay eder gibi bir kahkaha attı. O zaman neden bana bağırdın yada neden öptün beni eğer beni seviyorsan söyle kafam allak bullak oldu. Zeynep ağlamaya başlayınca Yiğitte özür diledi. Umut eğer teklif etmezse baloya ben gelirim seninle dedi. Birlikte dışarı çıktılar evden iyice uzaklaştıklarında yağmur bastırdı ve eski bir ev buldular koşarak oraya gittiler. Akşam olduğu için geceyi burda geçireceklerdi.Yiğit soğuk ama onu kırmamak için elinden gelen herşeyi yaptı. Tek bir oda ve o odada çift kişilik yatak vardı. Yiğit Zeynep bişey demeden donacaksın çıkar üstünü ben salonda yatıcam dedi. Zeynep durdurmak istedi ama Yiğit kalmadı. Sabaha kadar uyuyamayan Zeynep ise sabaha karşı uykuya daldı. Aslı okul bahçesinde Zeynebin yanına gitti ve mesajıma neden cevap vermedin dedi. Zeynep dalmış yanına geldiğini bile fark etmemişti tekrar bir dürtmeyle kendine geldi ve hıh ne demiştin dedi mesajıma neden cevap vermedin dedim dedi ne o leyla oldun iyice mecnunun hangisi ne hangisi aslı diye sormaya korktu zaten buna bile gerek kalmadan devam etti umutmu yiğitmi derken birsürü kız resmen onları ezdiler.Okula yeni çocuk gelmiş bütün kızlar onun peşinde beni ilgilendirmiyor diyerek noktayı koydu ve eve gidip balo için son hazırlıkları yaptı telefonuna mesaj üstüne mesaj geldi. Önce umudun mesajına baktı. Umut gelmeye pek niyetli değildi sonra yiğitin mesajına baktı. Yiğit Zeynebe ne kadar kızgınsada balo için hazırlanmasını umuttan haberi olduğunu yazmıştı.Yiğite biraz dolaşalımmı diye atılan mesaja aşağıdayım diye cevap geldi. Üstüne bişey alıp aşağıya indi.Umutla konuştum baloya seni davet edecek ama eğer benle gelmek istersen senle giderim baloya diye cevap geldi. Yiğitin omzuna yaslandığında artık gel gitlerin beni üzüyor ya tamamen benim ol sevgili olalım yada bazı şeyleri yapma dedi ve canını acıtmadan kalkıktı ve eğer hala benimle gitmen gerekirse mesaj at gelirim ve oradan kalk üşütüp hasta olmanı istemem diyip gitti. Eve gidip düşündü. Düşünceler arasında uykuya dalmıştı ve uyandığında balo sabahı yazan kağıdı kopardı. Akşam için şimdiden hazırlanmaya başlamıştı saçı için kuaför makyajı için makyöz gelecekti hazırlandı. Eve akşam oldu.Bir araba geldi ve evin önünde durdu.
Peki şimdi ne olacak Umutlamı baloya gidecek Yiğitlemi diğer bölüm harika olacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adım Adım Mutluluk
Teen FictionHerşeyin bir başlangıcı vardır. Ya yalan Ya gerçek olması bizim elimizde. SEVMENİZ DİLEĞİYLE... İYİ OKUMALAR #kristalkelebek