Nedir bilinçsizlik?

225 15 0
                                    


Bilinçsizlik, nedir bilinçsizlik? Rabb Teala apaçık ayetlerle anlatmışken Hz. Peygamber uyarmış iken nedir bu laubali hal? ve tartışmalar yok hımar değil Humar.

Ya kardeşim biz biliyoruz ki Rasulullah Kuran'ı Hakim'in en yegane ve en kıymettar temsilcidir. Ahlakı Kuran, edebi sükutu, sevmesi öfkesi Kuran olan medari iftihar . O ki hayata geçirmiş olduğu tesettür anlayışı ,kızları eşleri sahabi hanımlar da açık seçik beyan iken.. ve ayetlerde biz biliyoruz ki Rabbimiz her türlü noksan ve eksikten münezzeh iken, nedir O'na sanki dalga geçermişçesine ,

- Rabbim bak burada a
nlatamadın (haşa) ,bak biz ihtilafa düşüyoruz.Ne vardı tam anlamıyla anlatsaydın(haşa).

İşte biz bu hali dili yada tavrı ile ilan eden işte tam bu noktada bilinçsiz kişilerin ilmi eksiklerinden dolayı diyoruz ki Allah'ın ayetlerini yalanlayandan daha zalim kim olabilir?

ve farkına varmadan şirk gayzlarında , küfür bataklığında , hadsizlik yangınında kendimizi buluyoruz.

Ha hoş şimdilerde başörtülülerin sayısı arttı, elhamdülillah tesettür firmaları paraya para demiyor. Tesettürlü(!) kadınlar çarşıda, pazarda, konserde ohh maşallah her yerde gururumuz İslamın temsili kızlarımız temiz artık sokaklarımız, fitne uğramaz bize, çünkü hanımlarımız cinsel kimliklerini , evde bırakıp kişiliği ile geldi topluma(!)

Sayısı arttı diyoruz , burada kemmiyet ve keyfiyet gibi can alıcı noktadan bahsetmek istiyorum. İşte burada sayının ehemmiyetinin olmadığı asıl önemin kalite olduğu gerçeği ortaya çıkıyor.Farz mı tarz mı , rahmani mi şeytani mi??

Tesettüre riayetsizlerden olma..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin