Bir düşünelim

182 13 0
                                    

Bir düşünelim bir kere. Sadece düşünelim. Kuran'ın "hiç düşünmez misiniz? Akletmez misiniz?" emrini muhatap alalım ve düşünelim.
Bir ev var. Gayet mutfağı, beyaz eşyası, oturma grubu yerli yerinde . halısı sehpası, yani hayatımızı devam ettirme noktasinda, barınma ihtiyacınızı gayet iyi karşılayan bir ev.

evet bu ev sizin yeme, içme, giyinme, yıkanma gibi ihtiyaçlarınızı karşılar.

Ama düşünün ki bu ev perdesiz !

Bir dakika bu ev benim maddi ihtiyaçlarımı karşılar evet. ama ya mahremiyetim, çocuklarımla olan eşim ile, kendim ile olan vaktim ...Perdesiz bu eve ben ev dermiyim ki hala fıtrat noksanlığı yaşamıyorsam . Hayır demem. Ben o evde ne rahat yer ne içer ne yıkanır ne de eşimle çocuğum ile vakit geçirebilirim. O halde bu ev hayalini kurduğumuz ev değil biz biliriz ki bir ev perdesiz ise ya sarılıktır ya kiralık.!!

Ağır bir örnek oldu ama nasıl ki bir evin mahremiyetini koruyan perdedir.evin perdeli olması sahibinin olduğunu gösterir ne satılmıştır ne de kiralık . perde ucuzdur bir beyaz eşyadan yemek odası grubundan daha elzemdir fıtratı bozulmamışlara ..

Aynen bunun gibi de örtü ucuzdur .yeri geldiğinde bir bez parçasıdır evet ama hakikatte,
müslüman bayanın İslami kimliğidir
edebinin tacı
mahremiyetinin nişanı
ne satılık ne kiralık olmadığının tuğrasıdır. Sadece ve sadece Allah içindir onun güzelliği
O haram bakışların
haram nazarların
O kahredici çirkin nazarların göz hapsinde değildir.

Tesettür korur!! Bir bayanın vücut hatlarını örterek ona şehavani bir araç gibi bakacak haram düşünce bakış nazarlardan saklar. muhafaza eder.

Ona özgürlüğünü verir. İnsanların onunla muhatab olacakları zaman haddini bilmelerini sapasağlam dimdik bir şekilde haykırır.

Tesettüre riayetsizlerden olma..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin