Multimedia; Açelya Akarsu.
-İyi okumalar..
Uçakta camın olduğu tarafta oturuyordum ki bu çok güzel. Ben kulaklığımı takmış müzik dinlerken Açelya ise ortamızda oturan çocukla konuşuyordu onların konuşmalarına daha fazla dayanmak istemiyorum. Kafamı arkaya doğru yaslayıp uykuya daldım.
**
Kolumdan biri beni sertçe dürtüklüyordu. "Hadisene be neredeyse bütün uçaktakiler indi !" Açelya'nın iğrenç sesiyle uyandım. Ne diye başımda çığırıyorsa artık. Bavullarımızı alıp yürümeye başladık. "Ayy, şuan çok sevinçliyim !" Açelya sessizliği bozdu. "Neden uçaktaki çocuğun numarasını mı aldın." Bana şaşkın şaşkın bakıp "Nerden bildin be !" dedi. Homurdanarak "Pekte zor olmadı." "Efendim ?" "Yok, bir şey, yok" Sonunda bir taksi bulup durdurmuştuk. Yazlığın adresini verip sessiz bir şekilde yolculuğa devam ettik.
**
"Cidden o elbiseyi mi giyeceksin ?" dedim. "Evet,nesi varmış elbisemin gayet güzel bence." Birşey demeyip gözlerimi devirmekle yetindim. Şuan Açelya'nın zoru ile partiye hazırlanıyorduk. "Açelya, bir şey sorucağım. Sen hangi ara arkadaş edindin de, hangi ara partiye davet edildin ?" Göz kırpıp "Meslek sırrı." Dedi. Ukala.
**
Şuan aynadan kendime bakıyordum Açelya ile büyük bir tartışmanın sonucunda giyindik. Aslında o kadarda büyük bir tartışma değil. Ben sadece Açelya bana istemediğim kıyafeti giydirmeye çalıştığı için 1 buçuk saat uğraşarak yaptığı saçını bozmuştum. O ise benim giymek istediğim ama kendisinin giymemi istemediği kıyafetlerimi makasla kesmişti. Saçmalamayın ufak bir tartışmaydı sonuçta(!) Açelya'nın zorla giydirdiği dizimin bir karış üstünde biten, pudra rengi elbise bana yakışmıştı saçıma ise sadece fön çekmiştim eyeliner-rimel ikilisi yapıp elbiseme uygun renkte bir ruj sürmüştüm. Sade ama güzel tam istediğim gibi diyebiliriz. Açelya ise gece mavisi, derin sırt dekolteli dizinin bir buçuk karış üstünde biten bir elbise tercih etmiş, makyaj olarakta kalın bir eyeliner çekip, o tiksindiğim takma kirpiklerden takmıştı. Bana göre fazla abartılıydı kombini fakat ona yakışmıştı. Minik bir çanta ve topuklu pudra renginde bir ayakkabı tercih etmiştim. Açelya ise siyah çanta ve siyah topuklu ayakkabı tercih etmişti. Hazırdık. Bir taksi tuttuk Açelya taksiciye adresi verdi ve arkasına yaslandı.
**
Çok gösterişli bir evin önünde durmuştuk. Taksiciye ücretini ödeyip taksiden indik. Müzik sesleri evin dışarısından bile duyuluyordu. İçeriside dışarısı kadar gösterişli diyemiyeceğim çünkü burası çok kalabalık ve hiç bir şey belli olmuyor. Açelya içeriyi gözleriyle aradı ve gözleri bir noktada sabit kaldı. "Hah.. Bak ordalar. Beni takip et." Dedi. Kızlı erkekli bir grubun yanına götürdü. İçimde bir heyecan oluştu sonuçta yeni arkadaşlar edineceğim !
Umarım beğenmişsinizdir..
-İlayda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEZA
Teen FictionAnneme verdiği ceza için bu kadar teşekkür edeceğimi kim bilirdi ki ?