~4~

233 14 0
                                    

Multimedia; Egehan Kara

-İyi okumalarr..

Sıcak..sıcak..sıcak! Resmen yanıyorum! Bedenimi iri kollar sarmalamıştı. Kafam birisinin boynuna gömülüydü ve bu koku enfesti. Sigara ve toprak kokuyordu. Yağmurdan sonraki toprak gibi. Bu kişide kimdi?! Kafamı yukarı kaldırdığımda, Uras'ın masum yüzüyle karşılaştım. Ah.. O kadar mükemmeldi ki suratı. İnsan bakmaya doyamıyordu. Üstüme baktığımda, siyah bir erkek tişörtü vardı. Dün gece kim bilir hangi aptallıkları yapmıştım! Neden, Uras'ın yatağında Uras ile sarmaş dolaş yatıyordum? Kafamda deli sorular..

Uras'ın masum bir şekilde uyumasına kıyıp Uras'ı dürtüklemeye başladım. "Uras.. Uras.. Hadi uyan!" Uras bir kaç kelime mırıldanıp kalktı. Uykulu gözlerle bana bakıyordu."Beni uykumdan uyandıracak kadar önemli olan şey nedir acaba, Gölge Hanım." Dedi."Ne mi var! Bunu cidden soruyor musun? Üstümde, senin tişörtün, senin odanda, sarmaş dolaş uyuyoruz! Cidden ne mi var?" Alayla sırıtıp."Dün sarhoş oldun. Dışarı çıktın ve dışarda tecavüze uğruyordun. Ben seni tek sözümle kurtardım ve süper kahramanın oldum." Dedi. Süper kahraman.. Tanıdık geliyor."Seni alıp,evime getirdin, yanımda kustun. Senin üstünü değiştirip, yatağa yatırdım sende yanında kalmamı istedin.. Ayrıca yakışıklı olduğumu ve güzel kahkaha attığımı biliyorum." Dedi. Ay hala sırıtıyor. "Sen mi yakışıklısın ve güzel kahkaha atıyorsun? Bu kadar komik olma, Uras." Dedim. Suratında müthiş bir sırıtma belirdi." Dün, öyle demiyordun ama." Aptal ben, ona iltihat etmişim ve dün yaptıklarım, tam anlamıyla REZİLLİK!! "Sarhoştum o zaman ben." Göz kırpıp." İnsan sarhoşken, daha önce düşündüklerini söyler. Sarhoşluk cesaret verir." Dedi. "Çok bilmiş."

"Hadi kahvaltıya inelim." Dedi."Sen kahvaltı mı hazırladın?" Bana alayla bakıp."Bu evde, hizmetçiler var, gerizekalım." "Ben, nerden senin gerizekalın oluyorum be!" Çirkefçe çığırdım. "Ha, yani gerizekalı olduğunu kabul ediyorsun." Dedi. Konuyu değiştirip,"Hadi ya, ben acıktım!" Dedim. Konuyu değiştirmemi anlamış olucak ki sırıttı. Bu çocuk sırıtmaktan başka bir şey yapmazmıydı?

**

"Hadi, elbiseni giyin de seni evine götüreyim." Dedi."Tamam." Dedim. Odadan çıkmasını bekledim." Sorması ayıp hala neyi bekliyorsun?" Yanağımdan makas alıp. "Güzelim.. Dün zaten yeterince gördüm fakat görülmeye değer olmadığını fark ettim." Sinir tepemden geliyordu. Bu.. Söyledikleri çok piççeydi. "Defol! Vücudumun güzel olup olmadığı seni hiç ama hiç ilgilendirmez. Seni sürtüklerin ilgilendirir. Sapık!" Dedim. Fazla sinirlendiğimi anlamış olacak ki, bir şey demeden dışarı çıkıp kapıyı kapattı. Söylene söylene tişörtü üstümden hızla çıkartıp yere attım ve üstünde tepindim. Sonra elbisemi askıdan alıp, üstüme giydim. Aynadan kendime baktım. Allahım! Bu tip ne makyajım akmıştı. Saçlarım birbirine girmişti. Lanet olsun! Saçımı biraz düzenleyip, makyajımı temizledim. Şimdi biraz daha insana benzemiştim işte. Son kez kendime bakıp odadan çıktım. Uras etrafta yoktu. Hizmetçi kadın bana doğru gelip," Uras Bey, sizi arabada bekliyor Gölge Hanım." Kadına teşekkür edip dış kapıya doğru yöneldim. Uras muhteşem arabasında oturmuş bekliyordu. Arabaya bindiğimde sessizli hakimdi. Elim radyoya uzandı. Uras, elimi tutup indirdi. Bir nefes alıp, "Özür dilerim." Ha? Benden özür mü diliyordu? İşte bu şaşırtıcı! "Önemli değil,Uras." Dedim, gülümseyerek. Oda tebessüm etmişti. Bizim eve doğru yaklaşırken, sokakta ağlayarak yürüyen İrem'i gördüm. Her ne kadar daha yeni arkadaş olsakta onu böyle ağlarken görmeye üzülmüştüm. "Uras, arabayı durdurur musun İrem ağlayarak yürüyor?" Uras camdan baktı ve tamam anlamında başını salladı."Sen bekleme gerek yok." Dedim ve arabadan inip İrem'e doğru yürüdüm. "İrem?" Hüzünlü hüzünlü bana doğru çevirip, yanıma gelip sıkıca sarıldı bende kolumu beline doladım." Onu gördüm Gölge, Arya ile öpüşürken gördüm! Benden ne istedi, daha bir gün önce, senden çok hoşlanıyorum demişti. Onları öyle görünce sanki kalbim parçalandı. Onun ki sadece hoşlantı iken ben ona kalbimi sökecek kadar aşık oldum! O ne yaptı Arya orospusu ile öpüştü!" İrem hıçkırıklara boğuluyordu resmen. Kim olduğunu söylememişti fakat Egehan'dan bahsettiğini anlamıştım."İrem, ben sizi pek tanımıyorum fakat o gün partide ilk görüşte sana karşı bir şeyler hissetiğini anladım. Onun ki sadece hoşlantı değildir sadece hislerini yanlış adlandırıyordur. Öpüşme konusuna gelirsek, dediğin gibi Arya bir orospu! Bir plan yapmıştır sizin aranızı bozmak için." Dedim. İrem'in hıçkırıkları durdu." Gerçekten bana karşı bir şey hissediyor mu sence?" Emin bir şekilde gülüp "Tabii ki." Dedim. Gözleri parlamıştı. Mutlu olmuştu, sanırım İrem benim yeni best kankim!İrem'e dönüp,"Hadi bizim eve gidelim, sana uyar mı?" İrem onaylar anlamda başını salladı.

**

Eve geldiğimde Açelya alayla bana bakıyordu. Kafamı ne var anlamında salladım." Gölge, gece kimle birlikteydin?" Dedi." Sanane." "Ne demek sanane, bana sürtük dersin ama geceleri eve dahi gelmiyorsun." "Kapa çeneni, beni kendinle karıştırma!" Deyip, İrem'le benim odama çıktık. Gerizekalı Açelya.. Sürtükmüş, kendi çok farklı sanki. Ayrıca ben kötü bir şey yapmadım ki! "Hadi bu geceyi kızlar gecesi yapalım!" Dedi, İrem." Nasıl oluyormuş bu kızlar gecesi?" "Mutfaktan abur cubur getir, film ben seçerim, birazcıkda dedikodu oldu mu.. Tamamdır." Dedi ve ellerini çırptı. Mutfağa inip abur cuburları alıp yukarı çıktım. İrem'in elinde romantik komedi bir film vardı. "Bunu izleyeceğiz ama önce.. Dedikodu!" Dedi güldüm ve yatağa oturdum." Sen yenisin aramızda neyi mereak ediyorsun bakayım söyle." Aklıma il gelen şey Uras ile ilgiliydi." Şey.. Uras'ın sevgilisi var mı?" İrem ufak bir kahkaha atıp, "Uras mı, Uras'ın sevgilisi olmaz. Uras tek  geceliklerle takılır." Biraz durdu ve şaşkın şaşkın bana bakıp," Sen Uras'tan mı hoşlanıyorsun yoksa?" Dedi." H-hayır ya ne Uras'ı hem ben onun asla tek geceliklerinden olmam!" Dedim. İrem hiç inanmışa benzemiyordu ama olsun. Ben ondan hoşlanmıyorum... İçimden bir ses hoşlanıyorsun diyordu ve bu hiç hoş birşey değil !

Oy ve yorumlarınızı bekliyoruum. Umarım beğenmişsinizdir.😊

-İlayda

CEZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin