Kolundan tuttuğum gibi bizim okula ( Marara üniversitesine ) götürüp , okulun kantininde oturmuştum kübrayı. Yol boyunca o kadar çok konuşmuş ve soru sormuştu ki.. Hemde benim sinirlenince herşeyi yapabileceğimi bile bile.
Aslında o kadar çok birbirimize benziyoruz ki.. Hem benziyoruz hemde fazlasıyla birbirimizi tamamlıyoruz..
Tamam kabul ediyorum şuan sizlere arkadaşımdan değilde sevgilimden bahsediyor gibi konuştum ama kübra benim herşeyim. Şuana kadar pek doğru düzgün bir sevgili hayatım olmadı. hiçbir zaman bir sevgiliye ihtiyaç da duymadım.. Oysa babasını kaybetmiş birçok kız sevgilisi olsun ister.. Mahrum kaldığı o baba sevgisini az da olsa sevgilisinde bulabilme umuduyla ister hemde. Veya bir abi ister..
Henüz hiçbirşey hatırlamayacak kadar küçük yaşlarda babamı ve annemi kaybetmiş olabilirdim.. Ama rabbim karşıma kübra gibi bir dost çıkartmış, dedem gibi bir aile vermişti. Ben bunlarla ödüllendirilmiş biriydim.. Benim ne sevgiliye nede abiye ihtiyacım olmadı bu yüzden.Kübra oturduğu yerden yeni okulumu incelerken ben biraz daha ondan uzaklaşmış kaybolmamak için bir yol planlaması çiziyordum aklımca. Etrafımda o kadar fazla koridor vardı ki, panolara ve yazılara bakmadan bir yön belirlemek aptallık olurdu.. Yeni okuluma bu şekilde merhaba demek istemezdim ama o faslı şimdilik geçmek zorundayım..
- Tamam buldum. Yürü !
- Aaa.. nereye bee ! Dursana kızım.
Kübrayla birlikte yeni keşiflere doğru adımlar attığımız her yer ikimizi de mest etmişti resmen.. Bu okulu tercih vermeden önce birçok tanıtım videolarını izlemiş hatta mezun olan birçok öğrencisiyle de sohbet etmistim.. Hatta ufak bir gezintiye geldiğimde oldu sayılır. Bu okula da okuyacağımın hayali bile beni o kadar çok heyecanlandırıyordu ki. Ama şimdi daha iyi anlıyorum ' Bu daha ne ki. Sen asıl o havayı soluyunca anlayacaksın ne demek istediğimizi. İşte o zaman bu heyecanını hatırlamayacaksın bile ' diyenleri.
- Woov.! Şuraya bak .. Gerçekten de harika bir yer burası. Şu kızlara bak ya ! Sanki her biri victoria ssecret' den fırlamış.. Tabi yaa !! Ben nasıl düşünemedim..!!! Kessin sırf bu yüzden bu okulu tercih vermiştir o.!!
- Kübra yeter artık ama ya ! Kızım sen beni deli etmeye yemin mi ettin ? Bak , saçma saçma konuşmayı bırak olur mu. Senden tek isteğim bu.. Hem ömeri ikimizde tanıyoruz. Tamam sana çok saçma ve bencilce bir seçim yaptırmak zorunda kalmış olabilir. Ama bunu neden yaptığını ikimizde az çok biliyoruz değilmi ! üstelik bana sorarsan o da yaptığı şeyin ne kadar saçma birşey olduğunun farkında.. şimdi suçlamalarını bırak ve benimle gel.
Kolunu hızlıca elimden çekip olduğu yere dikildi.
- Ya nereye.! Heeyy ! Ya sen kimin tarafındasın söyler misin ? İkide bir bana ömeri savunup duruyorsun. Hem eğer yaptığı şeyin farkındaysa neden benim bundan haberim yok . Ha ! Artık bunları düşünmek istemiyorum ben ama ya.
- Bizde tam o nedenden dolayı burdayız tatlım. Yaptığı şeyin farkındamı değil mi öğrenmek için..
- Hayır hayır hayır !!.. saçmalıyorsun şuan sen. Ben hiçbir yere gelmiyorum tamam mı !
-Geliyor musun diye soruduğumu hatırlamıyorum...
Kafama koyduğum mu, ne olursa olsun yinede yapacağımı bilir kübra.. Sırf bu yüzden " istemem yan cebime koy " taktiğini sürekli uygular.. Ömer le yüzyüze gelmelerini eminim ki benden çok istiyordur, ama buna rağmen yine de beni uğraştırması hoşuna gidiyor sanırım.
****
Ben önde kübra arkada nerdeyse bütün okulu dolaşmış ama ömer i bulamamıştık.. Kübra için " çabuk celallenen biridir, ve çoğunlukla kararlarını o sinir anında veridigi için sürekli yanlış kararlar verir " dedim ama bu defa o hataya ben düşmüştüm sanırım.. Okulun ilk günü hangi mantıkla Kübrayı da alıp bizim okula getirip ömer i bulmaya çalıştım ki.. Ama kübranın da durup en son " Boşuna yoruyorsun ikimizi de. Ömer hiçbir zaman okulun ilk günü okula gelmez.. Prensip meselesidir onun için " demesi de ayrı bir sinirlendirmişti beni. Amacı neydi şimdi.. hiç anlamadım.
Bütün okulu boşuna mı dört nala koştuk biz şimdi..
Neyse sezon henüz yeni açıldı .. Gerçi kübra bir daha nasıl kandıracam hiç bilmiorm.. ben bir yolunu bulurum ama.******
Yeni ilk ' Merhaba' mı kübra ile beraber yapmak zorunda kaldık ama bata eğlenceli ve güzel geçmişti.. Ömeri okulda olmadığını anladıktan sonra biraz daha gezintiye çıkıp sınıfıma ve yeni arkadaşlarıma ' Merhaba ' demiştim neyse ki.. Rengarenk insanlar vardı sınıfımda ve bu benim hoşuma gitmişti. Küçüklüğümden beri farklı kültür, farklı din ve mezheplerden arkadaşlarımın olmasını ister, insanları anlamaya için her yolu denerdim.. Şimdi daha gerçekçi bir hayat ve rengarenk din ve inanışlara sahip bir dolu sınıf beni bekliyordu. Ömer le aynı sınıfta olmamızda bugün aldığım en kötü haber olmuştu. Neden diye soracak olursanız, ömer le iç içe olmamız, kübranın hicbir zaman sormaktan bıkmayacaği " Bugün ne yaptı ? Ne gitmişti ? Kimseyle konuştu mu ? Yanında kim vardı ? Kimlerle takılıyor ? Telefona falan bakıp güldüğünü hiç gördün mü veya telefonla fazla uğraşıyor mu ? " sonlarındaki tehlikeyi doğruyordu. Rabbim benim yardımcım olsun.. Çok amin.
Multimedya da => Asya ve kübra bulunmaktadır...
Arkadaşlar VOTE + YORUM lütfen...
Destekleriniz için teşekkür ederim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAFIZA
Novela JuvenilAilesini kaybetmiş olmasına rağmen hayat dolu olan bir kızın hayatını ne mahvede bilir ? Hangi bilinmemesi gereken gerçek onun için bir son olabilir ? Ailesini kaybetmiş ve Dedesi ile yaşayan üniversite çağındaki bir genç kız , Asya.. şimdiye kada...