Ne oluyordu Allah aşkına ? '' neden katılamıyor ? Cemre'ye bir şey mi oldu Mert konuşsana ? '' . '' hayır Serin sakin ol . sana adresini atacağım yere gel .gelince anlatacağım '' sesinde endişe yoktu bu içimi rahatlatmıştı '' şimdi kapat ben sana adresi mesaj atacağım'' tamam deyip telefonu kapattım çok geçmeden mesaj geldi ve hemen evden çıktım.
***
Şu an taksideydim ve Mert'in verdiği adrese gidiyorduk.buralar nasıl bir yerdi Allah aşkına ? daha doğrusu buralar Mert'in takıldığı yerler miydi ? hadi oradan buna inanmam . Beş dakika sonra taksici geldik dedi ve durdu ücreti ödedikten sonra taksiden indim. Burası çok tuhaf bir yerdi her taraf meşalelerle aydınlatılmış, ayrı bir havaya sokulmuştu.
Ben etrafı incelerken Mert 'i gördüm ve o da beni görünce ve koşarak yanıma geldi '' hadi Serin çabuk arkaya gidip hazırlanmalısın biraz sonra yarış başlayacak'' ben yarışa mı katılacaktım ? aslında eğlenceli olabilirdi hemen kafamı salladım ve arkaya doğru beraber yürüdük . Ben ne kadar istemesem de Mert bana zorla kask taktırmıştı hadi ama yarışa bu şeyle mi katılacaktım ? '' hayır Serin seni tehlikeye atamam sonra Hale teyze beni öldürür'' annemden korkardı Mert. Buna sırıttım sonra Mert'e dönüp '' Cemre nerede ? niye yarışa katılamayacakmış ? '' dedim Mert bir süre arkaya baktı sonra bana dönerek '' midesi bulanıyormuş katılamayacağını söyledi hatta şuan arkada kusuyor'' bunu söyledikten sonra yüzünü buruşturdu bende Cemre'ye bakmak için arkaya doğru yöneldim .
***
lavabo nerdeydi acaba ? ne lavabosu Serin ? böyle yerde lavabo ne arar ? off neredeydi bu kız her yere bakmıştım resmen. Sadece şu baraka tarzı küçük yer hariç . oraya da bakmamdan zarar gelmezdi .kapıyı tıklamadan içeri daldım. içeriye dalmamla birlikte gözlerimin fal taşı gibi açılması bir oldu bir çocukla kız öpüşüyorlardı yuh ama burada da yapılmaz ki ! Ben onlara kınar bakışlar atarken bir an beni fark edip bana döndüler bir zahmet yani burada durmuş onlara bakıyordum.
Çocuk bana sert bir bakış attı ne yani burada bir hata yapan varsa da onlardı ben değil.ben de meydan okurcasına çocuğun gözlerinin içine baktım . sonra kedi miyavlamasına benzeyen bir ses '' hadi sevgilim gidelim burası iyice bunalttı ''ses yanındaki kızdan geliyordu bir dakika bana laf mı çakıyordu bu silikon bebeği ? altta kalamazdım '' bence de burayı iyice bunaltmışsınız '' diyip sırıttım çocuk bana hala sert bakışlar atıyordu aslında yakışıklı çocuktu ve evet bende onu süzüyordum. '' kıskanma bebeğim sıraya gir sana da nasip olur belki '' dedi yakışıklı ve sırıttı '' kendini bu kadar önemseme playboy'' bunu dememle sinirlenmişti.onlara bir kere daha iğrenerek baktıktan sonra hızla kapıya doğru yürüyüp barakadan çıktım .
yarışın 5 dakika sonra başlayacağını haber veren anonslar yapılıyordu ve ben hala Cemre'yi bulamamıştım . daha fazla aramayacağımı anlayınca Mert'in yanına doğru yürümeye başladım biraz sonra yarış başlayacaktı .
***
Mert'i bulduğumda yanında Cemre de vardı Cemre biraz halsiz görünüyordu ona iyi olup olmadığını sorduğumda sadece iyiyim diyip geçiştirmişti. Herkes arabalarına yerleşmeye başlıyordu bende Mert'in bana verdiği kaskı tam da kafama geçirecektim ki Cemre kolumu tuttu '' sana kırmızı bir ruj sürmeliyiz'' hadi ama şimdi sırası değildi ama zorla beni kendine çevirip ruju sürmeye başladı.işi bittikten sonra çok çekici göründüğümü araba yarışına yakışır olduğumu söyledi tabi canım ! bu ilk ve son yarışımdı bu yüzden en iyisi olmalıymış bla bla bla.
Ben homurdanırken Mert yanımıza geldi ve yarışın başlamasına 1 dakika kaldığını söyledi hemen arabaya doğru yürüdük . bir kız bütün arabaların önündeki başlangıç çizgisinin önüne geçmiş yarışla ilgili bir şeyler söylüyordu sonra yanımızdaki bir arabaya doğru öpücük atıp başarılar diledi hey ! bu o silikon bebeğiydi ! öpücük attığı tarafa baktığımda da şu yakışıklı vardı . kıza arsız bir şekilde baktı ve sırıttı. Tek kelimeyle iğrençlerdi ! sonra kız bayrağı indirdi ve yarış başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN GİBİ
Teen Fiction'' Ağlattıklarımın boşluğunu kahkahaların doldursun'' -Aden Zeynan