Arabadan yavaşça indi ve sırıttı ben ise ona sinirli bakışlarımı gönderiyordum.
'' tesadüflere inanmazdım'' gözlerimi yüzünde gezdirdikten sonra '' bende öyle şimdi yolumdan çekilirsen gideceğim ve bir daha hiç karşılaşmamış gibi davranacağım yani tesadüflere inanmamaya devam edebilirsin '' dedim ve yanından geçip yürümeye başladım '' bacakların güzelmiş'' bunu demesiyle içimdeki onu dövme isteğini yeşertmişti ama geri dönmek gibi bir aptallık yapmazdım tabi ki.
Büfeye girdiğimde bile hala aynı yerinde durmuş öylece beni izliyordu ne yapmaya çalışıyordu bu salak .kahvemi alıp dışarı çıktım onun beni izleyen bakışlarını görmek istemiyordum yanından hızlıca çekip gidecektim ki kolumu tutup ''Aden'' dedi ne yani bana ismini mi bahşediyordu ? ne büyük incelik ona ne yapabilirim bakışlarımı attım güldü heyy komik bir şey söylememiştim ''senin derdin ne ?'' dedim evet kesin bir derdi vardı bunun ya benimle ya da aklıyla ''hiç'' deyip ellerini cebine soktu bende küçük bir oflamadan sonra '' görüşmeyiz inşallah '' dedim ve yanından geçtim.
kıkırdamasını duymuştum. görüyorsunuz değil mi eğlencem bitmiyor daha bugün tanığım biri beni takip ediyor.ahh bu kadar saçmalık yeterdi artardı bile eve girdim ve kapıyı iyice kilitledim.Kendimi güvende hissetmem gerekiyordu.
***
-1 hafta sonra-
Lanet. Lanet.Lanet evet bugün okullar açılıyordu ve ben depresyona girmek üzereydim her sabah yedi buçukta kalkmak zorunda olmak iğrenç bir şeydi.formalarımı elime alıp şöyle bir süzdüm siyah etek ve kırmızı lokos . Allahtan iğrenç renkleri yoktu da bu sıkıntım ortadan kalkmıştı .kıyafetlerimi giydim ve ilk gün olduğu için sadece telefonumu ve küçük çantamı yanıma alacaktım.
aşağı indiğimde annem hala uyanmamıştı . uyanmamalıydı zaten daha 1 saat önce gelmiş olmalıydı yanağına bir öpücük kondurup üstünü örttüm sonra da evden çıktım.
bugünün tek güzel şeyi artık Mert'in de bizimle aynı okulda okuyacağını bilmekti cidden. Evin önünde Mert'in gelmesini bekliyordum beraber Cemreyi de alıp okula gidecektik.5 dakika sonra Mert geldi ve yanağına bir öpücük kondurup günaydın dedim o da bana karşılık günaydın dedi uykusuz görünüyordu bunu dağılmış saçlarından ve biraz şişmiş gözaltlarından anlayabiliyordum.
'' Uykusuz gibisin'' dedim o da saçlarını karıştırarak '' dün gece yarışta birinci olan çocuk var ya...'' o devam edecekken '' Aden'' diye atladım dilimi eşek arıları soksun '' hey sen nerden biliyorsun '' dedi şaşırmıştı ''şey yarışmayı kazanınca rakipleri onu tebrik ederken duydum'' dedim müthiş bir yalan uydurmuştum ''neyse.işte Aden büyük finale katılmayı hak kazanmıştı o akşam. dün gece de onun yarışları vardı ''
o konuşurken bana dönük olmayan tarafında kaşının patlamış olduğunu gördüm yara oluşmuştu '' Mert ? kaşındaki ?'' başını geriye attı ve konuşmaya başladı '' Aden finalde de birinci oldu. işte bende onu tebrik etmek için yanına gittim elini sıktım falan sonra bana seni sordu , seninle ilgili ağzımdan bir şeyler almaya çalıştı bende en sonunda dayanamayıp senden uzak durmasını söyledim ve kavga ettik '' anlattıktan sonra arkasına iyice yaslandı .
ben ise onun söylediklerini sindirmeye çalışıyordum .kendime geldiğimde ''teşekkür ederim '' diyip Mert'e sarıldım . beni korumuştu olmayan abim olmuştu. yol boyunca hiçbir şey söylemedik Cemreyi de alıp okula doğru gittik.
***
Okulumuz kolej okulu olduğundan geçen sene alınan kararlardan biri de müdürün konuşma yapamamasıydı bu kural için çok sevinmiştim çünkü sabah sabah kimsenin dırdırını çekemezdik. Mert kaydını bizim sınıfa yaptırmıştı . üçümüz aynı sınıfta olduğumuz için beraber sınıfa doğru yürüdük.
Cam tarafında en arka dörtlüye oturduk biz Mert'le oturuyor Cemre de bizim önümüzde oturuyordu .sohbet etmeye başladık hocalar bugün derslere girmeyecekti bizde zaten öğleden sonra kaçacaktık . birden okulun hoparlöründen sesler çıkmaya başladı '' Sonat Koleji Lisesi öğrencilerine duyurulur ! yarın okulumuza okullarının yıkılan ve tekrar inşa edilecek olan Umut Koleji gelecektir ! bu nedenle sınıflar tekrar düzenlenecek ve ek sınıflar olacaktır ! bilginize ! ''
bu neydi şimdi ? yeni bir okul mu gelecekti buraya ? herkes benim gibi düşünüyordu aralarında müdürün odasına itiraz etmeye gidenler bile olmuştu ama sonuç hüsran yapabilecekleri bir şey yokmuş.dördüncü teneffüs zili çaldığında ayaklandık ve Modo'ya doğru yola çıktık.
***
Modo'ya geldiğimizde hepimiz bir şeyler sipariş ettik. Siparişlerimiz gelene kadar Mert bize geçen yarıştan sonraki barda tavlamaya çalıştığı kızı anlatıyordu.'' Sizin yanınızdan ayrılınca kızın yanına gittim. Serin bir görmeliydin kız o kadar güzeldi ki of ! tabi kaçırır mıyım ? hemen buna laf attım'' sözünü Cemre kesmişti '' lütfen bana Amerikan filmlerindeki gibi ' selam naber bebek ?' dedim deme vallahi şuracıkta bayılırım'' bunu deyince Mert'in yüzündeki hınzır ifadeden dolayı Cemre kusma sesi çıkarmış bende kahkaha atmıştım Mert'te Cemre'ye dönüp '' ne diyeyim kıza naber lan mal ? mı deseydim?'' dedi buna daha çok gülmüştüm.
ikisinin didişmesini seviyordum Cemre meydan okuyarak '' merhaba desen yeterdi Mert'' dedi Mert'te daha fazla uzatmak istemediği için '' neyse be uzatma Cemre. İşte sonra ben kızla bildiğini flört ediyorum. Sonra omzumda bir el. Tabi ben o anki egoyla artist artist arkama döndüm. Anasını satayım var ya adamı görmeliydiniz dev gibi sonra kızın abisi olduğunu öğrendim. Nasıl tüydüm bir bilseniz'' dedi bu sefer hep beraber gülmeye başladık. O sırada siparişlerimiz geldi ve yemeye başladık . saat altıya kadar oturup sohbet ettik. Sonra Mert bizi evlerimize bıraktı.
***
Eve geldiğimde anneme kısaca günümden bahsettim sonra da yukarı odama çıktım kendimi yatağa bıraktım ve tavanı izlemeye başladım . Aden'in benimle derdi neydi ? neden beni araştırıyordu ? neden bir anda karşıma çıkıp saçmalıyordu ? bu sorular iyice kafamı karıştırmaya başladığında kalkıp üstümdekileri değiştirdim ve elimi yüzümü yıkayıp kendimi uykuya bıraktım
***
Sabahlar neden artık bu kadar iğrenç geliyordu ki ? okul yüzünden tabi ki ! kalktım ve telefonumu elime aldım saat dokuzdu ! ah tabi ya Mert'lere bugün kendim gideceğimi söylemiştim ! ve geç kalmayı da başarmıştım off hemen giyinip saçlarıma da şekil verdikten sonra evden çıktım. artık ikinci derse yetişecektim.
***
Okulun kapısından girdiğimde direk sınıfa girdim ama girmemle birlikte çıkmam bir oldu çünkü sınıflar değişmişti off şimdi sınıfımı nasıl bulacaktım ? son çare müdürün odasına çıktım ve sınıfımı öğrendim 11-F hemen sınıfa doğru yol aldım sınıf okulun çatı katına yapılan yeni sınıflardandı .
hemen kapıyı tıklamadan içeri girdim ve boş olan yere oturdum öğretmenden özür dilemedim çünkü kimse dilemezdi. Ders coğrafyaydı kimse dersi dinlemiyordu bende dahil . sıraya kafamı koymuş ve uyur pozisyon halini almıştım ta ki biri kafama kağıt fırlatana kadar kağıdın geldiği yere baktım ve ölmek istedim cidden şu an zaten çatı katındaydık atsam kendimi ölürdüm herhalde bir cama bir de ona baktım ; Aden'e . onun burada ne işi vardı ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN GİBİ
Teen Fiction'' Ağlattıklarımın boşluğunu kahkahaların doldursun'' -Aden Zeynan