6.bölüm

2 1 0
                                    

Bu ses ah Aden'indi onunla konuşmak istemiyordum telefonu tam kapatacakken '' hayır Serin lütfen kapatma seninle konuşmam lazım'' sesi o kadar aciz geliyordu ki dayanamayıp '' ne söyleyeceksen söyle '' dedim '' diğer kahveyi de ben içsem o zaman konuşsak ? '' diğer kahve mi ? öyle deyince dışarıya bakmaya başladım şu an beni görüyor muydu yani ?

ben gözümü etrafta gezdirirken telefondan gelen gülme sesine karşılık '' benimle oyun oynama Aden nerdesin de beni görebiliyorsun !?'' dedim sinirleniyordum yine.'' Şu an tam karşında'' dedi ve ben onu gördüm siyah kapüşonunu kafasına geçirmiş bir eli bana el sallarken diğer eli telefondaydı. ahmak çocuk.'' Şimdi gidebilirsin'' dedim ve telefonu yüzüne kapattım.

onu kolay kolay affedemezdim.tekrar telefonum çalmaya başladı tam ona defolmasını söyleyecektim ki '' eğer iki dakikaya elinde kahveyle yanıma gelmezsen ben gelir ve anneciğini uyandırırım süren başladı'' dedi ve telefonu suratıma kapattı ben öylece ikilemde kalmış bir şekilde ona bakıyordum bana bakıp omuz silkti.salak çocuk.aptal çocuk.geri zekalı çocuk

.kahveler buz gibi olmuştu zaten bu kadar çok içesi varsa kahveciye gitsin. Son bir dakikam kalmıştı eğer gitmezsem ve annem uyanırsa çok kötü şeyler olabilirdi en sonunda mutfağın ışığını söndürüp kahveleri aldım. Üstüme siyah ceketimi alıp kapıyı sessiz bir şekilde kapatıp dışarı çıktım

***

evin tam karşısında bana bakarak sırıtıyordu ben ise ona kin ve nefret dolu bakışlarımı atıyordum hak ediyordu! onun yanına geldiğimde ilerideki çimenliğe doğru yürümeye başladı ben ise mal gibi arkasından gidiyordum en sonunda yere oturdu ve bağdaş kurdu bana da oturmam için yer gösterdi ses çıkarmadım oturdum çünkü bir an önce söyleyeceklerini söyleyip gitmesini istiyordum elimdeki kahvenin tekini ona uzattım ve keyifle alıp içmeye başladı.

sanki dünyanın en güzel şeyiymiş gibi içiyordu hadi ama inat yapıyordu.'' Ne istiyorsun?''dedim sesimde kin ,öfke,nefret,bıkkınlık ,mesafe ne ararsanız hepsi vardı ''kahve güzelmiş ben içine tuz atarsın falan sanıyordum'' dedi ve gülmeye başladı ben ise hala ona git de kurtulayım bakışlarımı atıyordum tamam gülmemi bekledi ama ona bunca şeyler yaşadıktan sonra gülemezdim ciddiyetimi anlamış olacak ki kahveyi tepsiye bırakıp bana döndü ben de neredeyse minnet dolu bakışlarımı atacaktım kahveyi bıraktığı için.

'' ben özür dilerim Serin sen bana hayır diyen nadir kızlardansın ben bu sefer kabullenemedim bu sefer bir kızın beni reddetmesine izin vermeyecektim seni her ne olursa olsun kendime aşık edip kızların bana hayır diyemeyeceğini kabul etmek ve herkese göstermek istedim seni araştırdım aynı okula denk gelmesek bile seni takip edecektim ve bir kere de şans bana dönüp bizi aynı okula koydu aynı sınıflara koymasa da ben onu hallettim zaten her neyse ben... sana yaklaştığımda sen bana sadece hayır diyordun bana sevgilim var desen senin peşini hemen bırakırdım çünkü birine yapılacak en son şeydir belki de onun sevdiğiyle arasını açmak...'' tam ben benim sevgilim yoktu diyecekken devam ettirdi '' sonra seninle yaşadığımız olaydan sonra Mert'in senin sevgilin olmadığını sadece arkadaşın olduğunu öğrendiğim an... çok kötü oldum Serin . kendimi dünyanın en iğrenç insanı hissettim. dün gece hiç uyuyamadım hep düşündüm, beynimde bir savaş ilan ettim ve bu savaşın mağlubu ben oldum... Ve şimdi de hatamı telafi etmek için buradayım. tekrar özür dilerim Serin.''

bir şey diyemedim sadece sustum. Sanki dilim tutulmuş gibi oldum ona seni affettim desem bile onu affetmemiştim. fincanları hiç umursamadan hızlıca kalktım ve eve doğru yürüdüm kapıyı açıp içeri girdim.bunlar benim için çok fazlaydı.

***

Odama çıkınca ilk işim çimenliğe bakmak oldu . gitmişti. gitmeliydi de zaten bütün bu olanlar yanlıştı benim bir erkekle bu duygusal şeyleri yaşamam yanlıştı.kendimi yatağa bırakıp uyumaya çalıştım.olmuyordu.olmuyordu.olmuyordu.uyuyamıyordum en sonunda mutfağa gidip su içmeye karar verdim zaten telefonumda orada kalmıştı belki müzik dinlerdim.aşağı indim ve bir bardak su içip telefonumu aldım.odama girdim ve yatağa uzandım .

dinlediğim şarkıdan diğerine geçmek için ileri tuşuna bastım çalan şarkı ise ; Mehmet Güreli-kimse bilmez.Güreli'nin en sevdiğim şarkılarındandı bu şarkı. tam şarkının ortalarındayken bir mesaj sesi şarkının kısa bir süreli durmasına neden oldu.mesaj yine ondandı.

Kimden : bilinmeyen numara

iyi geceleri bile hak etmiyorum değil mi ?tamam bok kafalı herifin tekiyim.

Pişman olmasını istiyordum deliler gibi yalvarmasını istiyordum ama bir insanın uyumamasını sağlayacak kadar kötü biri olmadığımı düşünüp ilk önce ismini rehberime kaydettikten sonra mesajına cevap yazdım.

Kime : Aden

İyi geceler . bu arada kendini tanıman güzel.

Belki şimdi o da benim gibi rahat bir gece geçirebilirdi.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEN GİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin