The tourbus

474 23 2
                                    

- Emilys synsvinkel -

"Okay drenge fortæl mig, hvor vi skal hen i verden" siger jeg. Vi er kommet ind i bussen, og er på vej til det første stop på touren. "Først skal vi til Australien, hvor vi skal spille fire steder, så til Japan, så Singapore, Thailand, Philipnierne, Indonesien, Syd afrika, Dubai, også det meste af Europa, fx. Tyskland, Danmark, Norge og Sverige. Så nogle forskellige steder i USA og Canada. Der efter England og Irland" siger Liam i en lang smørre. "Okay Payno det skriver du lige ned til mig" griner jeg. "Okay så" griner han.

Det skal nok blive en god tur, det her. Jeg håber bare ikke, at Harry har set tv her fornylig. Han virker lidt nedtrykt. Måske skulle jeg snakke med ham? "Harry kan vi lige snakke?" spørger jeg, da drengene har gang i en snak. Han nikker, og vi rejser os og går ind i rummet ved siden af. 

"Er du okay Haz?" spørger jeg og lægger min hånd på hans skulder. Han ryster min hånd væk og trækker på skuldrene. "Hvad er der galt?" spørger jeg. "Det tror jeg godt, du ved. Dig og din lille Niall kommer vist godt ud af det..." sier han trist. "Okay Harry, et var et vennekys, you know? Der var intet i det. Jeg var trist, og jeg har altid ønsket mig et kys ude i regnen eller sneen. Så det betød intet"

Han kigger på mig. "Er du sikker på det?" Hvorfor spørger han nu om det? "Ja da. Hvorfor?" spørger jeg. "Jeg tror, nu det betød noget for ham" siger han og ligger armene over kors. Han er 100% sur på mig nu. "Okay, men det betød intet for mig Haz. Jeg kan lide dig, ingen andre" Det sidste hvisker jeg nærmest. "Jeg kan også godt lide dig Emily" siger han. Jeg bliver helt glad. Jeg kan mærke varmen stiger op i mine kinder, så jeg prøver at gemme det. "Lad vær med at gemme dig" siger Harry, og løfter min hage, så jeg ikke kan kigge ned. 

Jeg kigger på hans læber, og jeg kan fornemme, han også kigger på mine. Jeg bevæger mit hovede tættere på hans. Vores læber smeltes sammen. Det er bedre end jeg nogensinde har drømt om. Hans læber er seriøse mega bløde og dejlige. Han udvikler kysset lidt. Jeg er helt med på den, men jeg vil drille ham lidt, så jeg lader min mund forblive lukket. Han bider blidt i min underlæbe, så jeg undlader et gisp, og han tager sit stik og lader hans tunge udforske min mund. "Få jer et rum!" råber Louis. Vi afbryder kysset, da vi nærmest flækker af grin over hans kommentar. "Lad os vente, til kommer til et hotel" siger Harry, og går ind til de andre.

Jeg står lidt fortabt med mig selv. Der er intet at lave her. Jeg går ind til drengene. De snakker bare. "Hvorfor er her så kedeligt?!" spørger jeg opgivende og smider mig i en sofa. "Sådan er det nogle gange, når man er på tour" siger Liam. "Oh god" mumler jeg. "Så lad os lave noget sammen!" siger Niall glad. "Vil du spise mad igen?" spørger Louis på en drillende måde. "Siden hvornår er du begyndt at kunne læse tanker" siger Niall ret dumt. "Niall det tænker vi alle sammen" siger Zayn. "Ja" mumler vi andre i kor. "Men så går jeg, da bare ud og tager noget mad" siger han lidt meget tøse-fornærmet og går ud i køkkenet. Vi griner, da han er gået. "Det er så typisk ham det der" griner Louis.

"Okay drenge hvad skal vi lave" siger jeg mere seriøst, da vi er færdig med at grine af Niall. De ligner nogle der tænker. "Okay tænk jer om, ellers sætter jeg en disney film på!" siger jeg truende. "Hvad er der på Paynefamilien og disney film?" siger Louis drillende. "Hvad er der med Louis og seler" svare jeg igen. "Den sad!" griner Zayn og giver mig en high-five. Han surmuler. "Når men så sætter jeg en disney film på" "Neeeeeeej!" råber alle undtagen Liam i kor. "Vælg Toy Story!" råber Liam istedet. "Nej jeg vælger Pinocchio" siger jeg og finder filmen. Jeg sætter den på, og sætter mig til rette hos Harry. Jeg ligger op ad hans bryst. Han nysser mig i håret, det er faktisk ret dejligt.

Den fjerde film slutter. Ja vi har set fire film, og jeg er vist den eneste, der kunne holde sig vågen. De drenge er nogle dovne bananer. Buschaufførrens hjælper ting ting kommer ind. "Vi er i lufthavnen nu og.." Han afbryder sig selv, da han ser de sovende drenge. "Seriøst igen?" siger han. "Har du en sprittusch?" spørger jeg lusket. Han leder i sin inderlomme og finder en. Han kaster den til mig, og jeg begynder at tegne overskæg på dem. Ham der manden griner og går. "Væk dem når du er færdig" siger han, lige inden han når helt væk. 

Jeg for lavet mit mesterværk færdigt og vækker dem. "VI ER I LUFTHAVNEN NU, SÅ VÅGN OP!" råber jeg. De tager sig til ørnene. "Shh!" siger Harry træt. "OP NU!" siger jeg og hopper lidt på dem. "SÅ ER DET OP!" De tager sig sammen og står op.

Vi kommer ud i lufthavnen, hvor der står mange paparazziaer og fans. "Hvem er pigen?" "Hvorfor er hun her?" "Hvad hedder hun?" Er kun nogle få, af de mange spørgsmål der bliver stillet omkring mig. Må man ikke få lidt privatliv tak? Harry lægger mærke til, at jeg er utryg ved de mange paparazziaer, så han kommer hen til mig. Han tager sin arm og mig og fører mig ind i lufthavnens ventehal. Der er ikke nogle mennesker, udover mig og drengene, også selvfølgelig nogle vagter. Vi kommer op i flyvet. Vi skal flyve helt til Australien. Så det bliver en laaang tur.     

Splitted ~ H.S & N.HDonde viven las historias. Descúbrelo ahora