Faah melihat cincin meninggalkan Ibu bapanya.Farah tertenya knp dia ditiggalkan oleh Ibu bapanya sejak kecil?apa salahnya?jijikkah dia?tapi jika ingin meninggalkan nya knp perlu meninggalkan cincin ini bersamaku?aunty Lela yang menjagaku sejak kecil.dia menjagaku dgn baik tetapi apabila umur ku mencecah 2tahun aunty Lela jarng pulang ke rumah atas kesibukan kerja aku hnya tinggalkan di rumah dengan bibik.Aku ketandusn kasih syg!itu juga sebabnya aku menagih kasih dari Danny!kasih yang tidak aku dapat sejak dari kecil!hina sngtkah aku sehingga mummy n daddy membuangku?arghh!!'jerit Farah lalu menumbuk finding berkali-kali kesakitan yg dialami tidak diendahkan aslkan hatinya puas!
***
'Would you still love me the same lagu locked away berkumandang dari iPhone zara'
"Siapa pulak yg telefon aku masa aku sedap2 tengok si minguk ni haih spoil la!"*otp*
"Hello!" Sahut Zara kasar
"Hello:)"
"Kau siapa?!"
"Saya orang yang awak Terima dalam hidu p awak Terima kasih ya awak.Saya hargai sangat2 saya takkan sia-siakan awak saya janji" kata org dicorong telefon
"Kau ni siapa?bila pulak aku Terima kau?aku rasa mama n papa x de amik mne2 driver atau tukg kebun.sia2kan apa?berksih syg bagai apa ni?" Tanya Zara lgi
"Haih awak ni saya calon tunang awak lah heheheh"
"WHAT?!" Zara terus meletakkan talian Dan mencmpk iPhone nya kelantai.
Zara merebahkan dri di katil untuk meredakan jantungnya yg berdegup kencan.
"Macam mna si Danny tu dapat nombor aku?ni mesti kerja mama.PASTI!"
Zara menyedapkan hatinya Dan menyentuh Dada nya yg tidak berhenti berdegup laju.------to be continued------