-Λοιπον....τι δεν καταλαβαίνεις;
-Τα παντα...Τίποτα δεν καταλαβαίνω ...ειναι σαν κινέζικα...
-Ας ξεκινήσουμε απο καπου...
-Έχουμε αυτές τις ασκήσεις ,αν σε διευκολυνω ,του είπε η Ελευθερία
-Για να δουμε ,είπε ο Μαρκος εξετάζοντας τις ασκησες που είχαν δοθεί στην Ελευθερία
<<αυτά είναι πανευκολα τα μάθαμε στη β γυμνασίου...καμια σχέση με τα μαθηματικά κατεύθυνσης ...>> λοιπον...θυμάσαι το πυθαγόρειο θεώρημα;
-Κάτι για υποτείνουσα θυμάμαι...
-Τι θυμάσαι;
-Μονο το όνομα <<υποτείνουσα>>
-Ναι ... Σε ενα ορθογωνιο τριγωνο το τετράγωνο της υποτινουσας είναι ίσο με το άθροισμα των τετραγώνων των άλλων δύο καθέτων πλευρών...
Πχ:(και της έδωσε ενα παράδειγμα)
-καταλαβες;
-Δηλαδή ...η υποτινουσα
Πχ: μια πλευρα εχει
....
Μετά από 5 φορες...
-Πουφ...βαρεθηκα..
-Αμάν ρε Ελευθερία... 5 φορες στα εξήγησα και εσύ δεν Εννοεις να τα καταλάβεις...Δηλαδή ελεος!!
-Τι να σου πω...αφού είναι δύσκολα.. Πως να τα καταλαβω...και εσύ όμως δεν μου τα εξηγείς καλά μου φαίνεται...Είσαι πολύ ανυπόμονος..Θες να τα καταλαβαίνω σον και ντε!!
-Τώρα γιατί ρίχνεις το φταίξιμο σε έμενα;Εγώ τι φταιω που δεν τα καταλβαινεις;
Προσπαθώ να στα εξηγήσω εδώ και μισή ωρα ...και δεν καταλαβαινεις...Στο έχω εξηγήσει με τους απλούστερους τρόπους...Ασε που εσύ δεν θυμάσαι τι είναι η τετραγωνική ριζα κτλπ...
Θα έπρεπε να κανεις ιδιαίτερα απο πολύ παλιά!!
Αυτά τα κενά είναι πολύ δυσκολο να τα καλύψεις!!
-Ποιος...Είσαι εσύ για να μου υποδείξεις τι πρεπει να κάνω...Είσαι πιο έξυπνος;
Και οκ έχω δυσκολία στα μαθηματικά ,αλλά οφειλεις να με βοηθήσει...Το υποσχέθηκες...Είσαι σαν όλους τους αλλους...Δεν τηρεις καμια υποσχεση...Όλοι οι αντρες ίδιοι!!!
-Εγώ....???Εγώ που προσπαθώ να σε βοηθήσω και σου τα έχω εξηγήσει 5 φορές ΗΔΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ!!!Δεν φταιω εγώ ,αμα εσύ έχεις χαμηλό iq!
Η σύγκριση λοιπον αποτελεί προσβολή για μένα...Εγώ και κράτησα την υποσχεση μου και προσπαθώ τόση ωρα να σου τα εξηγήσω...ΕΛΕΟΣ!!!
Η Ελευθερία είχε νευριασει και έμοιαζε με σκύλο που είχε λύσσα....
-ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΗΛΙΘΙΕ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΩΣ ΕΧΩ ΧΑΜΗΛΌ IQ...ΚΑΙ ΝΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ; Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕΤΡΑΕΙ... ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ...ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ...ΨΩΝΙΟ ...ΠΟΥ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΠΩΣ ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΌΣΟ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΠΟΥ ΝΟΜΊΖΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΎΣΚΟΛΙΕΣ...ΜΑ ΤΟΣΟ ΨΩΝΙΟ...ΚΑΤΣΕ ΣΤΑ ΑΥΓΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΑΘΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΕΛΕΙΟΙ .... MR PERFECT!!!
-Είσαι πραγματικα πολύ ανόητη και αλαφροϊσκιοτη μα πανω απ' όλα αφελής,χαζή και εγωιστρια,γιατι δεν σεβεσαι κάποιον καλό ανθρωπο που προσπαθήσει να σε βοηθήσει παρα του την λες και απο πάνω.... Απαξιω να απαντήσω στα υβριστικά σχόλια σου,κοπελα μου....
Χρειαζεσαι βοήθεια... Αν συνεχισεις έτσι θα μείνεις χωρις φιλους...
-Εξω από το σπίτι μου ...μουλάρι!!! Φώναξε η Ελευθερία
-Εννοείται πως θα φύγω..Σιγα μην κάθομαι να ασχολούμαι αλλο μαζι σου...Αρκετά εχασα το χρονο μου ...
-Φύγε και μην ξαναγυρίσεις ούρλιαξε η Ελευθερία...
YOU ARE READING
Ἔρως ἀνίκατε μάχαν. (Αρχικος τιτλος: Για 'σενα❤)
RomanceἚρως ἀνίκατε μάχαν, ἔρως ὅς εν κτήμασι πίπτεις,ὅς εν μαλακαῖς παρειαῖς νεάνιδος εννυχεύεις ~Σοφοκλέους,Αντιγόνη~ Αληθεια.....Ο έρωτας είναι τόσο ισχυρός και αληθινός, ωστε να ειναι ανίκητος στην μάχη,όπως υποστηρίζει ο Σοφοκλης...