Μέλι ....Γαλα....❤

51 8 0
                                    

Το κινητό της Ελευθερίας δονιστηκε! Υπό συνηθισμένες συνθήκες θα ακουγόταν το Bang Bang ,αλλά λόγω του σοβαρού διαβάσματος που εκτελούσε εκείνη τη στιγμή το είχε βάλει στη δόνηση!
Όταν αντιλήφθηκε πως το τηλέφωνο της χτύπησε το σήκωσε μιας και είχε τελειώσει τη μελέτη των αρχαίων.
Ή οθόνη έγραφε <<Μαρκος❤>>Όταν το είδε αυτό η Ελευθερία ένα χαμόγελο φώτισε το πρόσωπο της.
-Έλα ,μωρό μου ,είπε σηκωνοντας το
-Έλα καρδιά μου.Μήπως διαβάζεις;
-Όχι.Μόλις τελείωσα!
-Λοιπόν...θα πάμε για ταινία;
-Εγώ λέω να κατσουμε σπιτάκι μου και να ερθεις να δούμε εδώ καμία ταινια!
Τι λες και εσύ;
-Οκαυ,μωρό μου!!!Σε κανένα 10 λεπτο θα είμαι εκεί!!
-Τέλεια!!! Τα λεμε Μαρκο μου!

*Μετά από κανένα 10λ*
Ντριν....Ντριν...Το κουδουνι χτυπάει
-Ανοίγω εγώ, φωναζει ή Ελευθερία!!
Αφότου άνοιξε την πόρτα και πριν προλάβει να αρθρώσει λέξη ο Μαρκος έπιασε το πρόσωπο της με τα χέρια της
και τη φιλαγε παθιασμένα!!!❤❤❤❤❤❤
-Σιγά καλε θα με καταβροχθησεις!!!
-Πες μου τώρα πως δεν σου αρέσει!!!!!
-Αν το πω,θα είναι ψέμματα!!
Ο Μαρκος χαμογέλασε και τη ξαναφιλησε λιγότερο βίαια αυτη τη φορά!!
-Ποια ταινία θα δούμε πριγκίπισσα;
-Χμ..ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΣ ΕΤΣΙ!!!,είπε χασκογελωντας.
-Άρα να σε αποκαλω πιο συχνά έτσι!!, είπε και της έκλεισε το μάτι
-Ναι!!!
-Ποια ταινια θα δούμε, μωρό μου;
-Χμμ...κάποια ρομαντική, αν θες και εσύ!
-Θα δούμε ο,τι θες εσύ!!!Την επόμενη φορά θα δούμε θρίλερ!!
-Α...όχι...όχι με τίποτα θρίλερ! Τα φοβάμαι!!
-Αφου θα σε έχω στην αγκαλια μου ,βρε δεν θα φοβάσαι.Θα κρύβεσαι στην αγκαλια μου και ....
-Αχ...είσαι τόσο γλυκός!!!,είπε η Ελευθερία και τον φίλησε!
-Λοιπόν... Ρομαντική θες;Ρομαντική θα δούμε!!
Τι λες για τον Τιτανικό;
-Ή αγαπημένη μου ,τέλεια!!!
-Ωραία τη βάζω! Που είναι το dvd player;
-Κάτω από τη τηλεόραση βρε μωρό μου,δεν θυμάσαι την προηγούμενη φορά που είδαμε την ταινία με τον Hawking και....
-Αα...ναι...σωστά!!!Φυσικά και θυμάμαι!!ΕΣΥ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ;

*αναδρομή στο παρελθόν*

-Μακάρι να βρω και εγώ εναν τέτοιο άντρα -αγόρι τελως πάντων... Μα πανω απ'ολα να τον αγαπήσω τοσο πολυ όσο να προσφέρω τα νιάτα μου σε αυτον....

-Ελπίζω να σου συμβεί...Είσαι πολύ έξυπνο και Κάλο κορίτσι Ελευθερία....Τι ελπιζω..είμαι σίγουρος...Μονο να Είσαι προσεχτική να είσαι σίγουρη πριν προσχωρήσεις.... Σε οποιαδήποτε σχέση και αν κανείς!

*Τέλος αναδρομης*
-Ναι! Θυμάμαι! ,είπε χαμογελώντας!
-και;
-Πιστεύω πως είχες δίκιο και επίσης πιστεύω πως ΕΣΥ είσαι αυτός που δεν θα με πλήγωνε ποτέ,αλλά θα περνούσα τα νιάτα μου μαζι σου!Θα προσπαθούσα να σταθώ αξία δίπλα σου ,παρά τις αντιξοότητες της ζωής,μωρό μου!!!
Ο Μαρκος την κοίταξε βαθια μες τα μάτια και την φιλησε σαν να μην υπήρχε αύριο!!!
-Μαρκο ..., είπε μες στο φιλί τους
-Ναι ,μωρό μου!, είπε και σταμάτησε να τη φιλαει
,αλλα γύρισε να δει τι ηθελε να του πει!
-Η ταινία!!!
-Α....ναι σωστά!!!
Τη φιλησε άλλη μια φορά στο μέτωπο και έβαλε την ταινία!
*μετά από 2,5 ή 3 ωριτσες*
Τα μάτια της Ελευθερίας ήταν κόκκινα από το κλάμα και ετσουζαν!Ήταν χωμένη μες στην αγκαλια του και ο Μαρκος της χάιδευε τα μαλλιά!!!
-Ηρέμησε ,αγάπη μου!!!Βρε το κοριτσάκι μου που κλαιει για μια χαζοταινια,είπε γελωντας γλυκά!!
-Είναι πολύ συγκινητική!Να βλέπεις τώρα ένα παλικάρι να θυσιάζει τη ζωή του για την αγαπημένη του!!
-Είναι,είπε και της χαμογελασε
Αχ...αυτό το χαμόγελο ...Ελιωνε ή Ελευθερία!
Ευτυχως ήταν το αγόρι της και μπορούσε να απολαμβάνει το χαμόγελο του ,όσο συχνά ήθελε
-Να σου αποκαλυψω κάτι;
-Μμμ...Άντε για να δούμε τι θα δούμε,είπε γλειφοντας τα χείλη του
-Λοιπόν....παλιά...Είχα crush με τον Λεονάρντο ντι Καπριο!!!Μετά όμως ...
-Μετά τι; Ασε με να μαντεψω!!!Ηρθα εγώ και ξεγραψες κάθε άλλον από την καρδια σου,είπε καυχώμενος
-Όχι,βέβαια!!!Ο Λεονάρντο είναι Θεος με Θ κεφάλαιο!!!Είναι ασυγκριτος!!!!Είναι το όνειρο του κάθε κοριτσιού!!!
-Ωστε έτσι ,ε; Ασυγκριτος!!!Το όνειρο κάθε κοριτσιού!!!, είπε και έκανε τον λυπημένο!!!
Μετά από λιγο πριν η Ελευθερία τελειώσει τη φράση της <<Έλα βρε μωρό μου....εσ>>
Ο Μαρκος άρχισε να την γαργαλαει!!!!
-χαχαχΑχα....όχι....σταματ....Σταματά.... Σε παρακαλώ....χαχζαχαχαζ..χαχχαχα.χχαχαχα ...
-ποιος είναι ο καλύτερος;
-Ο Λεονάρντο; ,είπε για να τον πειράξει
-Τι είπες,είπε παίρνοντας τάχα μου ένα σοβαρό ύφος
-Ο Λεονάρντο!
Άρχισε τότε πάλι να τη γαργαλαει!!
-χαχχζαχα...όχι μη....χαχαχχαχα
-Ποιος είναι ο καλύτερος;
-χαχαχαχα....Εντάξει...εσύ ....χαχα...μωρό μου!!!!
Τότε Μαρκος σταμάτησε να τη γαργαλαει!!!
Την κοίταξε και της είπε
-Έτσι μπραβο,ειπε και την αγκάλιασε!!!❤❤❤

Πολλές μέλισσες εργάζονται μου φαίνεται, γιατι σε αυτό το κεφάλαιο,έπεσε πολύ μέλι!!!
Ευχαριστώ πολύ όσους διαβάζετε το βιβλίο μου και συνεχίστε να το κάνετε ,διότι μου δίνετε δύναμη!!!
Αν θέλετε πατήστε το αστερακι!!!!Ελπιζω να σας άρεσε!!!
Πάνω πάνω έχει μια φωτό και το τραγούδι <<Bang Bang>> το οποίο είναι ο ήχος κλήσης στο κινητό της Ελευθερίας!!! (Το λατρεύω αυτό το τραγούδι)
Επόμενο κεφάλαιο ,ελπιζω αύριο ή μεθαύριο!!!❤❤❤
-Αφροδιτη-

Ἔρως ἀνίκατε μάχαν. (Αρχικος τιτλος: Για 'σενα❤)Where stories live. Discover now