-ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ? -........

28 4 0
                                    

Μετά από λίγα λεπτά σιγής, ο Μάρκος είπε:
"Αγάπη μου,δεν μου κάνεις πλάκα έτσι; " τη ρώτησε με την αβεβαιότητα που τον διακατείχε να γίνει φανερή από τον τρόπο εκφοράς του.
"Μάλλον όχι.Έκανα ένα τεστ εγκυμοσύνης και βγήκε θετικό.Για αυτό κα οι αναγωγές και οι πρωινές ναυτιές."
"Θα πάω και σε μια γυναικολόγο για να το επιβεβαιώσω.Έχω κλείσει ραντεβού για σήμερα."
Ο Μάρκος σώπασε.
"Καλα,πάρε με να μου πεις" είπε και έκλεισε απότομα το τηλέφωνο.
Αφού πήγε στο σχολειο και εκτέλεσε το καθήκον της:να διδάξει σε 4 τάξεις:αρχαια,ιστορία,λογοτεχνία και αρχαια απο μετάφραση,έπεστρεψε στο σπίτι της.Ήταν λιγάκι θυμωμένη με τα παιδιά του τελευταίου τμήματος, γιατι μερικά εξ αυτών αντί νατην προσέχουν .....ζωγράφιζαν τα θρανία...(δεν σας θυμίζει κατι αυτο; 😂😂😂😜)
Αφού ετοιμάστε πήγε στον γυναικολόγο της.
Χτύπησε το κουδούνι του ιατρείου.Σε μια πλακέτα πάνω στην πόρτα αναγραφόταν το όνομα της ιατρού:Φεουδάκη Αφροδίτη
Ηταν εξαιρετική γυναικολόγος!Η πόρτα άνοιξε και η Ελευθερια μπήκε στο ιατρείο!Κατευθυνθηκε στη γραμματεία,όπου εντόπισε μια νεαρά με μαύρο καρέ μαλλί και έντονα κόκκινα βαμμένα χείλη.Της χάρισε ένα ζεστό χαμόγελο και εκείνη ανταποδωσε!
"Γεια σας,με λένε Ελευθερια Στεφανίδου....εχω κλείσει ραντεβού με την κυρία Φεουδάκη."
"Μάλιστα..,καθίστε και περιμένετε να την ειδοποιησω,παρακαλώ!
Αφοτου η Ελευθερία περίμενε 15 λεπτά την καλεσαν να εισελθει στο δωμάτιο της εξέτασης
-Γεια σου,Ελευθερία μου!Θύμισε μου τον λογο της επίσκεψης σου,σε παρακαλώ.Μου τον ειχες πει στο τηλεφωο,αλλα δεν τον θυμαμαι!
-Νομιζω πως ειμαι εγκυος,Αφροδιτη μου!Ηρθα σε εσενα λοιπον για να ενημερωσεις για την εγκυροτητα αυτης της πληροφορρίας απο το τεστ εγκυμοςύνης.
-Χμ....για να δουμε..
ΟΙΠΟΝ....ΟΝΤΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΥΟΣ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ! Το μωράκι είναι υγιέστατο και σε λιγες εβδομαδες θα μπορούμε να μάθουμε και το φύλλο του!Συγχαρητήρια!
-αχ....σε ευχαριστω....να΄σαι καλα!,ειπε η Ελευθερια βαθυτατα συγκινημενη
-Θα τα ξαναπουμε,καλη μου....Προς το παρον:οχι καπνισμα,αλκκολ και να παιρνεις πολυ σιδηρο....
-Μαλιστα...Γεια σου,ειπε η Ελευθερία και ττην αγκάλιασε
η Ελευθερια ηταν κατενθουσιασμενη.....Πηρε αμεσως τον Μάρκο τηλεφωνο,ενω παραλληλα εστειλε μηνυμα στην Δόμνα να ερθει απο το σπίτι της να τα πουνε!
-Ναι,μωρο μου;;; ειπε με αδημονια ο Μάρκος
-Ελα...αγαπη μου...Μαντεψε!
-Τι;
-Πηγα στη γυναικολογο και ....με διαβαβεβαιωσε οτι πραγματι ειμαι εγκυος,ειπε τσιριζοντας απο χαρα
-............................................................
-Μάρκο; Με ακους,αγαπη μου;
-.....Ναι....σε ακουω.....
-Λοιπον....δεεν χαιρεσαι; ειπε εμφανως ταραγμενη...
-τι να σου πω Ελευθερια.....δεν μπορω να σου πω οτι αυτο το νεο μου προξένει ιδιαιτερη χαρα!Δεν θελω το παιδι να εινα μακρια μου!Δεν θελω να το χεις μονο εσυ!Για αυτο και πιστευω ακραδαντα πως το μωρο αυτο πρεπει ........
θα πρπει να κανεις εκτρωση....Δεν γινεται να βλεπομαστε,αλλες περιοδους εκτος των διακοπων,εχουμε και οι δυο υποχρεωσεις,ενα μωρο δεν ειναι η καταλληλη στιγμη για να ερθει στη ζωη!ΑΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΑΤΕΡΑΣ!ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ Η ΣΧΕΣΗ ΜΑΣ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ επομενως ενα μωρο θα φερει την κατασροφη.....θα θελει να με δει και εχω δεν θα μπορω να του παρεχω την πατρικη φροντιδα που χρειαζεται ενα μωρο.....
-Μα τι λες τωρα,Μαρκο; Να ριξω το παιδι; Ουτε κατα διανοια....θα ερχομαστε να σε βλεπουμε!
-η θα μεγαλωσει και με εμενα το παιδι ή καθολου...και εφοσον δεν θα ειμαι παροντας καλυτερα να το ριξες....Το απαιτω......ΑΚΟΥΣΕΣ??????ΔΕν θα αφησω το παιδι να μεγαλωσει χρις πατερα και μετα να σπιλωθει το ονομα μου και η μνημη μου και μετα να με μισει και το παιδι απο πανω.
Η Ελευθερία ξεσπασε σε λυγμους....Με ποιον ειχε μπλεξει;
Που ηταν ο Μάρκος που ήξερε και αγαπουσε;

〰Γεια σας παιδακια μου!Τι κανετε?Ελπιζω πραγματικα να σφυζετε απο υγεια και να ειστε ευτυχισμενοι και περιτρυγιρισμενοι απο ανθρωπους που αγαπατε και σας αγαπουν......Συγνωμη που αργησα να ανεβασω1Επεστρεψα...δρυμμιτερη επλιζω...Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΕΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΔΙΙΑΒΑΖΕΤΕ....ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!! Αλήθεια •τι άραγε θα κανει η Ελευθερια....θα κανει έκτρωση;
•Εσείς τι θα κάνατε;
Η συνέχεια έρχεται....💖
ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ!!!💖💖💘💘💘
ΦΙΛΑΚΙΑ...💁🏻🌺✨
ΑΦΡΟΔΙΤΗ💕

Ἔρως ἀνίκατε μάχαν. (Αρχικος τιτλος: Για 'σενα❤)Where stories live. Discover now