❌Η φιλονικία❌

46 6 0
                                    

Σάββατο πρωί....Ή ημέρα που θα έφευγαν τα παιδιά από την οικία των Ελευθερίου στην όμορφη Πάρο ,έφτασε!
Το ζευγάρι ξύπνησε και ο Μάρκος έφτιαξε κρεπες με νουτελα για πρωινό.Κρεπες με νουτελα!!! Η Ελευθερια πλυθηκε και ετοιμάστηκε να παει για πρωινο!!
-Αγαπη μου ,καλημερα! ,ειπε ο Μαρκος
και την αγκαλιασε..
-Καλημερα μωρο μου,ειπε η Ελευθερια και τον φιλησε.
Εφτιαξες κρεπες,προσθεσε μετα απο λιγο....ΓΙΑΜ...Γιμαμμμ..ειπε ,γλειφοντας τα χειλη της....
-Αντε δοκιμασε να μου πεις.....
-Πολυ ωραιες ειναι!Μπραβο,μωρο μού
-ευχαριστω ευχαριστω....ΤΟ ΞΕΡΩ...Ειμαι καλλιτεχνης στην κουζινα,baby!!!
-Καλα μην ψωνιζεσαι κιολας,baby!!!
-Πάμε για μπανακι; ρώτησε ή Ελευθερία με ένα χαμόγελο στα χείλη.
-Εντάξει.
Η Ελευθερία έβγαλε τα πράγματα ρούχα της και έβαλε το στραπλες τοπακι του μαγιό της και το μαυρο κυλοτακι της.Φόρεσε και ένα ροζ παρεο και voilà.....Ready to go!!!!✔✌
Αφότου ετοιμάστηκε και ο Μαρκος πήραν το λεωφορείο και μετά από μισή ώρα είχαν φτάσει στην παραλία.Ή θάλασσα ήταν γαλήνια και δεν υπήρχε ίχνος κύματος.....Έτσι το ζευγάρι κατευθύνθηκε προς το εσωτερικό της θαλασσσας. Μόλις η Ελευθερία μπήκε μες στο νερό έβγαλε μια μικρή κραυγή....
-Μπρρ....είναι παγωμένο το νερό... Oh....Κρύο....κρύο...
-Έλα κρυουλιαρα μπες μέσα στο νερο!
-Ναι...καλά δεν μπαίνω μέσα....
-Θα μπεις και θα πεις και ένα τραγούδι....
-Λαλαλα....Λαλαλα....(άρχισε να τραγουδά το ρεφρέν του τραγουδιού...που θα ακούσετε άμα πατήστε το μεγάφωνο!♡)
Τότε ο Μάρκος την έσπρωξε μέσα στο νερο....
-Α....τσιριξε ή Ελευθερία
Είσαι πολύ βλαμμενο!!!,πρόσθεσε μετά
-Κι εγώ σε αγαπώ,είπε χαμογελώντας και βγάζοντας τη γλώσσα του...

τσιριξε ή ΕλευθερίαΕίσαι πολύ βλαμμενο!!!,πρόσθεσε μετά -Κι εγώ σε αγαπώ,είπε χαμογελώντας και βγάζοντας τη γλώσσα του

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ἔρως ἀνίκατε μάχαν. (Αρχικος τιτλος: Για 'σενα❤)Where stories live. Discover now