Zombileştirme Deneyi

37 21 2
                                    


Bu sefer jake ile james' le bir nükleer santrala gittik. Bu görevde biz profösörler ile bir deney yapıyorduk bu deneyde zombileştirmeydi ancak kod ile yazılışı x-34 deneyi idi bu deney profosorler bir hata yapmıştı ve bu hatada konulan kobaylar öldü ve bir kaç insanı kobay olarak getirmemizi isitemişlerdi bizde getirdik bu sefer her şey doğruydu içeri girdiğimizde adamlara ilacı içirmiş'tik bir yarım saat bekledikten sonra kobayların öldüğünü sandık kontrol ederken bir anda bize saldırmaya başladılar bu 7 kobaya karşı şansımız yoktu ancak bir şekilde yenmek zorundaydık yoksa biz içeride ölücektik bizde onlara saldırdık ancak bizi yere yatırdılar beni ayağımdan ısırırken kafasına bir tekme vurdum ancak diğer kobay beni ısırdı şansımız yoktu bir anda içeri askerler geldi ve kobayları öldürürken 1 kobay içeriden kaçtı , onu takip ettik ancak ormanlığa kaçınca arabadan çıktık kobay Newyork'a gidiyordu gözümüzden kaybettik kobayı her yerde aradık bulamamıştık ancak haberlere baktığımızda o kobay bazı insanları ısırmış'tı ve zombileştirmişti hemen Newyork'a gittik orada bir çok zombi gördük artık salgın yayılmıştı arabadan indiğimizde ateş açmış'tık bazı zombiler bize saldırmıştı onları öldürdük ve bizi farketmesinler diye zombinin kanını her tarafımıza sürmüştük arabaya bindik ve zombileri ezerek nükleer santrale geri döndük ve bir zombiyi yanımızda getirdik bagajday'dı içeri zombiyi kendimize çekerek getirdik ve orada kobayların deneyde kaldığı odaya attık panzehir aradık ve bulduk o panzehiri helikoptere koyduk helıkpterden geçerken atçaktı herkeze el yıkama emri verdik yıkamıyan herkezi vurucaktık helikopter ile geçerken helikopterin içine bi anda kargalar geldi helikopter bir anda sarsıldı ve helikopterden aşağı düştüm ancak düştüğüm yer yumuşak bir zemindi kötü olan ise etrafımda bir sürü zombi olmasıydı yanımdaki P-90 ile hepsini vurdum ancak zombiler buraya geliyorlardı çünkü ateş seslerini duymuşlardı kapılara barikat kurmuştum bir kaç gece erzağımla burda kalmıştım ve bir takviye kuvvet geldi beni kurtardılar panzehirleri aşağıya attılar ve bu civardaki her zombiyi öldürdük artık salgın durmuştu ve herkeze panzehirli aşı vurdular , elleri 2 ay boyunca kirlendiğinde yıkama emri verilmişti ve 2 ay sonra salgın tamamen bitmişti. Jake ile james de beni öldü sanmışlardı ancak birbirlerimizi gördüğümüzde sarıldık.



Baskınlar Ve OperasyonlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin