Kanadadaki Volkanik Dağ

21 21 1
                                    

Kanadadiki keşfedilmemiş bir volkanik dahayı araştırmamızı istediler dahaya gittik tam olarak helikopter ile inemedik cunku çok fazla yaklasırsak patlama anında kaçamayacagımızı soylediler. bizde paraşüt ile indik zemin çok sıcaktı neyseki üstümüzde sıcağa dayanıklı kıyafetler vardı ilerledik ve dağın lav bulunan kısıma geldik çok sıcaktı bir anda james'in yanındaki taş düştü irkilerek geri sıçradı artık taşlar sıra sıra dökülmeye basladık helıkopter bizi almadı arkasından küfür etmeye basladık geriye kostuk volkan patlamaya başladı korkuyorduk ancak dağ çok yamaç'tı james arkamdan kosarken ayağı takıldı ve düştü düşerken benide düşürdü bağırıyorduk bu aşırı dik yamaçtan düştük jamessin kıyafeti ve benim kıyafetim sıcaktan erimişti aynı zamanda james'in ayağı burkulmustu ve bayılmıştı onu sırtımda taşıyarak götürüyordum dostum artık dayan az kaldı dayan dostum diyerek koşuyordum lavlar artık çok yakınımdaydı bağırıyordum yardım edinn !! diye hiç kimse beni duymadı koşarken ileride bir helikopter bizi kurtarmaya gelıyordu helıkoptere ilk basta james i koydum ve sonra atladım pilota teşşekkür ettim ancak yanardağ patlamaya devam ederken bir lav helikoptere geldi düşüyorduk ve pilot jamesi bırak sen hayatta kalabilirsin dedi dinlemedim ve paraşütü sırtıma taktım jamesi altıma aldım sımsıkı tutarak atladım ancak rüzgar yüzünden savrulduk ve denize gidıyorduk telsizden yardım istedim bot ile acil desteğe gelin ölüyoruz diye dakikalar sonra james baygınlıktan kalktı ve aaaaagagaga diye bağırarak kolumu itti james ne yapıyorsun sen diye bağırdım james denize düştü benimde paraşütüm denize vurdu jamesi kurtarmaya çalıstım olmadı artık ağlıyordum ve bağırıyordum nedennnn diye botlardaki ekipler geldi hemen yardım edin bana james olucek cabuk cabuk !!! dedim ve denize 4-5 kişi daldık james i kurtardık nabzı atıyordu ancak çok su yutmuştu ölebilirdi bota çıkardık ve ona kalp masajı yaptım ağzına nefes verdim bir dağa kalp masajı yaptım ve suları kustu kaldırdım otur ve nefes al dedim sonra o bizi almayan pilotu gorevinden attırdık ve haciz getirttirdik üsse döndüğümüzde ona sarıldım iyikide dostum ve hayattasın diye tekrardan sarıldım . ayağını burktuğu için 1 ay rapor aldı .



Baskınlar Ve OperasyonlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin