Vurur Yüze İfadesi

69 8 0
                                    


" Ne çekiştiriyorsun be kuytu köşelere , sapık mısın ? Ne var ? Ne gülüyorsun bak gülme kafa atarım burnun kırılıverir . Hala gülüyor ya !"

"Çemkirip durma , seninle tanışmak istiyorum küçük hanım , pardon , bey mi demeliyim yoksa ? " dedi baştan aşağı beni süzerken.

"Tanıştık işte Hoca , sen Toprak ben Mayra . Bitti bu kadar.." Parmağımla ilk önce onu sonra kendimi gösterdikten sonra elimi bitti anlamında sallayıp yürümeye başlamıştım ta ki kolumdan tutup beni çevirene kadar.

" Ney be ney ? Ne istiyorsun kolumdan ? Çok mu hoşuna gitti al , al çek kopar da kurtul." kolumu uzatıyordum ona.

" Sen tam bir delisin, çıkışta benimlesin bitti bu kadar."

"Bitmedi efendim, Ben gelmiyorum, şimdi arkamı dönüp gideceğim sakın kolumu tutma bu sefer kafa atarım yemin ederim" diyerke döndüm arkamı gittim.

Yahu bütün özürlüler beni mi bulur ? Karşıma neden düzgün insanlar çıkmaz ki ? Ah ulan. ah.

Merdivenleri koşar adım inerek kendimi bahçeye attım. Cebimden sigara paketimi çıkarıp bir sigara yakarak okuldan çıktım. Sabah gördüğüm bir park vardı , oraya doğru ilerliyordum. Salıncağın birine oturup bir şarkı mırıldanmaya başladım.

" Geçer sandım, geçmez yollar

Görür sandım , döner bakar

Merveydi kendi, beyaz teni gibi

Gülsün gitsin

Ben olmasam da

sen o güzel gamzeni göster ,canım

gözüm yollarda, kalmasın

Sen o saçlarını savur , canım

Kokun yollarda , kalsın

Ağlama sen , gülüşüne yandığım

Dön bir göreyim

Yollar biter , gülüşüne yandığım

Dön bir göreyim

Bekler sandım, ellerimi

Sever sandım, sözlerimi

Merveydi kendi , beyaz teni gibi

Güldü gibi , gördü geçti

Seno güzel gamzeni göster ,canım

gözüm yollarda, kalmasın

Sen o saçlarını savur , canım

Kokun yollarda , kalsın

Ağlama sen , gözlerine yandığım

Dön bir seveyim

Yollar biter , gülüşüne yandığım

Dön bir seveyim.. "

Gözlerimden yaş aktığının farkında bile değildim. Ya çok mu ağlıyorum bu zamanlarda ? Özlüyorum. Ben burada onun için üzülüyorum o orada keyfine bakıyor. Bitsin istiyorum ulan , bitsin be.

Bir sigara daha yakıp okula doğru yürümeye başlamıştım. Kesin azar yiyecektim ama umrumda değildi. 1 yıldır umrumda olan bir şey yok ki zaten , ne babam , ne okul , ne dersler , ne üniversite sınavları hatta annemi bulma çabalarımı bile sonlandırmıştım. Kendimi toparlamam lazım , annemi bulmam lazım ona hesap sormam lazım !

Sigaramdan derin bir nefes çekip okulun bahçesinden içeri adımımı attım , bir kaç nefes daha çektikten sonra sigarayı fırlattım. İnsanların bakışlarını umursamayarak sınıfıma doğru gidecekken yine okul başkanını gördüm , neydi kızın adı ya Gece mi Gündüz mü ne haltsa. Yine geliyordu bana doğru.

ÖLÜ KADIN ♏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin