11 Confrontation

4.2K 340 53
                                    

Arranged Future

Yazar: inuko678

"Erkek arkadaşıma benden ayrılması için rüşvet mi teklif ettin?" Yoongi annesini bulabileceğinin söylendiği konferans odasına şimşek gibi dalarak bağırdı. On katılımcının kafası şaşkınlık içinde kendisine döndüğünde onları görmezden gelerek ağır adımlarla geniş, meşe, ahşap masanın en başında oturan annesinin yanına ilerledi, "Bunu nasıl yapabildin?"

Bayan Min ayağa kalktı ve oğlunu en yakın köşeye, herkesin meraklı bakışlarından uzağa çekti, "Yoongi, lütfen bağırmayı keser misin?" fısıltılı bir ses tonuyla çıkıştı, "Bir toplantının ortasındayım." Olası yatırımcılarının birbirlerine fısıldadıklarını duyabiliyordu.

Yoongi annesinden uzaklaştı, "O zaman lanet sorumu hızlı cevaplasan iyi edersin," ona kızgınlıkla bakarken gürledi. "Oğlum, lütfen bana toplantıyı kapatmam için birkaç dakika ver ve sonra sana açıklayacağım," Bayan Min yalvardı.

Yoongi annesine sinirli bir bakış attıktan sonra kendilerini izleyen insanlara baktı. İç çekip gözlerini devirdi ve kafasını salladı, "Beş dakika anne," odadan ayrılmadan önce kesin bir ses tonuyla söyledi. Cehenneme kadar bekleyebilirdi, şirketi devralmak istemediği gibi ona zarar vermeyi de istemiyordu.

"Yani buradan Jimin'in sana teklifimden bahsettiğini çıkarıyorum?" Bayan Min ofisinde oğluna katılırken sordu. "Tabiki de bana anlattı anne," Yoongi kollarını sıkıntıyla sallarken bağırdı, "Neden anlatmasın?" Yoongi'nin annesi dönen sandalyesine ilerlerken söyledi, "O çocuğun sana karşı parayı seçecek kadar akıllı olduğunu düşünmüştüm."

"Kendini rüşvet teklif edecek kadar alçaltacağını düşünmemiştim anne, bu çok... küçük düşürücü," geniş odada volta atmaya başladı, "Bunu kesinlikle kocandan beklerdim ama senden değil." Bayan Min kayıtsızca omuz silkti ve oturduğu yerde arkasına yaslandı, "Doğru," bacak bacak üstüne atarken konuştu, "Ama iyi bir anne çocuğunu korumak için ne gerekiyorsa yapmalıdır."

"Erkek arkadaşıma rüşvet teklif etmenin seni 'iyi bir anne' yaptığını mı düşünüyorsun?" Yoongi homurdanarak sordu, "Sen ve babam bana az da olsa güveniyor musunuz? Yoksa yalnızca sizin benden beklediğiniz şeyi yapmadığım için kızgın mısınız?"

Bayan Min öfkelenmeye başladığını hissediyordu, "Bunun güvenle hiçbir alakası yok Yoongi," ayağa kalkarken bağırdı, "Fotoğrafçı olmak hakkında sıfır bilgiye sahipsin; sadece hobini kariyere dönüştürmeye çalışıyorsun. Tüm bildiğin iş: idarecilik lisansın, iki tane muhasebe ve iş üniversite diploman var, bununla birlikte ikinci branş olarak lojistiği seçtin. Bunlardan herhangi biri sana fotoğrafçılık diye bağırıyor mu? Küçük bir yarışmayı kazandın ve şimdi o çocuk sana fotoğrafçılığın doğru kariyer seçimi olduğu fikrini verdi."

Yoongi kaşlarını çatıp gözlerini annesine dikti; kendisine öğüt verilmesinden zevk almıyordu, o küçük bir çocuk değildi ve annesi neyden bahsettiğini bilmiyordu.

"Çarpıcı haberler anne," Yoongi ellerini onun yüzünün önünde sallarken söyledi, "O diplomaları almamın tek sebebi başka şansım olmadığını düşünmemdi. Seni ve babamı memnun etmek için şirketi devralmaya hazırlanıyordum, bu saçmalıkları yapmayı asla istemedim. Okul benim için acınası bir zaman kaybıydı, ama tabiki siz bunların hiçbirini bilmediniz ya da önemsemediniz. İkinizin bugüne kadar umursadığınız tek şey şirketti. Ben asla sizin oğlunuz olmadım, yalnızca şirketin bir başka parçasıydım."

Bayan Min arkasına yaslandı, yüz hatlarında şoka uğramış bir ifadenin izleri kaldı, "Yoongi, hiç bilmiyordum..." sesi kaybolurken yavaşça mırıldandı. "Tabiki bilmiyordun. Sen ve babam beni tanıdığınızı sanıyorsunuz; ne istediğimi bildiğinizi düşünüyorsunuz," Yoongi annesinin masasının önündeki koltuklardan birine otururken söylendi.

"Seni tanıyoruz Yoongi, sen bizim oğlumuzsun," annesinin ses tonu biraz perişan geliyordu.

"Evet, tüm bildiğiniz bu; benim sizin oğlunuz olduğum ve bu yalnızca bir unvan," kollarını çaprazlarken cevapladı, "Kahvaltıda ne yemeyi sevdiğimi bilmiyorsunuz veya en sevdiğim mevsimin ne olduğunu, uğurlu sayımı bile. Gerçek şu ki, Jimin yedi ayda benim hakkımda sizin on iki yıldır bilmediğiniz kadar çok şey öğrendi."

Bayan Min'in sessizliği Yoongi'ye devam etmesi için yeşil ışığı verdi, "Fotoğrafçılık deneyimim olmadığını düşünebilirsiniz, ama bu benim katıldığım tek yarışma değildi; sadece sizin öğrendiğiniz tek yarışmaydı." Karşısındaki otoriter kadının gözleri faltaşı gibi açıldı ve inanamayarak sordu, "Ne?"

Yoongi kafasını salladı, "Siz ikiniz bütün kanınızı, terinizi, gözyaşınızı şirkete koyuyorsunuz ve doğru yolda ilerleyip ilerlemediğime bakmak için bunların arasında bir kez başınızı hayatıma sokuyorsunuz, bu durumda benim için bir yandan fotoğrafçılık projeleri yapmak çok kolay oldu. Yapmam gereken tek şey ödülleri saklamaktı," omuz silkti.

Yoongi itirafının annesinin kafasından girdiği anı seyretti, beyninin bunu pembe, buruşuk bir sünger gibi çekişini görebildiğini hissediyordu.

Bayan Min yüzündeki kasları gevşetti ve duygularını tekrar kontrol altına aldı, "Pekala, sanırım seni o kadar da iyi tanımıyormuşuz," kabullendi, "Özür dilerim." "Anne, bu yaptığını takdir ediyorum, ama özür dilediğin kişi ben olmamalıyım. Bunu duyması gereken kişi Jimin," Yoongi bacaklarını çaprazlarken annesine söyledi. Annesi bunun üzerine kahkaha attı, "Bunu neden yapayım?" inanamayarak sordu.

Yoongi ona ciddi olup olmadığını soran gözlerle baktı, "Cidden bana bunu soruyor musun? Anne, erkek arkadaşıma benden ayrılması için para teklif ettin." "Sen onaylamasan da ben bunu denemenin hâlâ gerekli olduğunu düşünüyorum," annesi kesin bir dille savundu. "Nasıl bunu savunabilirsin anne?" hiddetle sordu, "Bu nasıl gerekli olabilir?"

"Sen ve şirket arasındaki bariyerlerden kurtulmaya çalışıyordum," annesi bu-sorduğun-soru-mu ses tonunda söyledi. Yoongi öfkeyle ayağa kalktı ve ona bağırdı, "Anne at gözlüklerin anlatmaya çalıştığım noktayı tamamen kaçırmana sebep oluyor." O da ayağa kalktı, "Hayır oğlum, anlattığın noktayı anladım: fotoğrafçı olmak istiyorsun," cevapladı, "Benim söylediğim şey ise bunu öbür yandan yapabileceğin."

"Ne?" Yoongi inanamayarak sordu. Bayan Min kafasını salladı, "Evet, böylece sen mutlu olabilirsin ve şirketin geleceği güvence altına alınmış olur." "Tıpkı dediğim gibi, at gözlüklerin anlatmaya çalıştığım noktayı kaçırmana sebep oldu," kapıya doğru ilerlerken mırıldandı.

"Bekle evlat, nereye gidiyorsun?" Bayan Min çıldırmışçasına sordu. "Eve, görünüşe göre hissettiklerimi anlayan tek kişiye gidiyorum," Yoongi yanıtladı. Masasının etrafından dolandı ve oğlunun elini tuttu, "Ama daha konuşmayı bitirmedik," onu birkaç santim çekmeyi başararak söyledi.

Yoongi annesine gülümsedi, yorgun görünüyordu, konuşmaları onu fiziksel olarak tüketmişti. "Ben bitirdim," konuştu, "Yüzüm maviye dönene kadar sana öğüt verebilirim, ama, günün sonunda, şirket her zaman önce gelecek." Çıkmış bir tutam saçı annesinin kulağının arkasına sıkıştırdı, kafasının üstünü öptü ve odadan çıktı.

Onlarla kavga etmekten bıkmıştı, ebeveynlerinin değişmeyeceği açıktı. Min ailesi inatçıydı. Yoongi yalnızca Jimin ve kendisine odaklanacaktı, ebeveynlerini ikna etmek için vakit ve enerji harcamasında fayda yoktu... ya da en azından anlamalarını sağlamak için.


Arranged Future → YoonMin (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin