Bölüm 1

232 11 11
                                    

VOTE VE YORUM YAPIN CANLARIM .
KISA Bİ HİKAYE OLUCAK .

Jeon Jungkook : 19 yaşında .Lise öğrencisi , yetimhanede kalıyor .En yakın arkadaşı taehyung. Taehyung tan hoşlanıyor .

Kim Taehyung ( V ) : 19 yaşında .Lise öğrencisi, yetimhanede kalıyor. Bir vampir. En yakın arkadaşı jungkook. Ondan hoşlanıyor. Ama onun kanı taehyung u zorluyor.

Park Jimin ( Light ) : 19 yaşında , "" .Vampir .Jungkook tan hoşlanıyor ve taehyung tan nefret ediyor .

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
JUNGKOOK 'UN AĞIZINDAN
Son dersimiz de bitmişti. Taehyung gene uyuyor .Taehyung ile 8 senedir tanışıyoruz. Ama hiç konuşmazdı ilk başlar . Ki hala bana karşı soğuk gibi .

JK : Uyan uykucu .
T: Ahh bitti mi ?
JK : Çoktan .
Ona sırıttım. O da gözü kapalı olsa bile güldü sonra kalkıp birden beni gıdıklamaya başladı.
JK : ahahah dur tae dur .
Resmen gözümden yaş geldi beni bırakınca saçını karıştırdım.
T: Ya ! Saçımı bozdun.
Benimkinide karıştırıp gülmeye başladı .O sırada Jimin geldi .
JM : Kookie gidelim .
Tae nin yüzü düşmüştü ne zaman Jimin gelse böyle oluyor .
T : Neyse yurtta görüşürüz jungkook.
Ben bi şey diyemeden gitti Jimin ise sadece sırıtıyordu. Jimin 7 sene önce geldi .Nedense bana hep yakın davranıyor
Taehyung ile hiç konuşmuyorlar.
JK : Siz ikiniz gerçekten aishh .
Jimin yanıma gelip kahkaha attı. Çantamı alıp kapıya doğru yürüdü .
JM : Bu gün burda mı kalıcaksın kookie ?
Diyip gülmeye başladı hem gülüp hem yürüyordu. Bende arkasından yürümeye başladım .
JK : Yah beni bekle zaten geç kaldık .
Durunca yanına koştum . Omzuma kolunu atıp beni kendine yakınlaştırdı.
JM : Doğru diyorsun .Akşam yemeği saatini kaçırdık. Gel bi yerde kimchi yiyelim ha ?
Birden karnımdan gurultu sesi geldi .
Ben utanırken Jimin sırıtıyordu .
JK : Acıktım yürü .Ve cezalısın hesabı sen ödeyiceksin.
İki elini havaya kaldırıp .
JM : Tamam bay obur.
Diyip koşmaya başladı. Hep aynı şeyi yapıyor uğraşıp koşuyor. Çok hızlı koştuğu için yakalayamıyorum .
JK : Yah buraya gel !
Birlikte koşmaya başladık .

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

JK : Yemiyor musun ?
JM : Aç değilim ye sen .
Hep tok zaten .Ne yiyosa ayı .Neyse yemekleri yedik .Jimin hesabı ödedi .Sonra birden restoran ın mutfağından kırılma sesi geldi .
× : Ah .
Bi garson elini kesmiş olmalı ama jimine bi şey oldu birden elimi tutup Sıkma ya başladı .
JM : G-gidelim.
Hızlıca yürümeye başladı. Elimi hala sıkıca tutuyordu .Önden yürüyordu .
JK : Jimin iyi misin ?
Bana bakmıyordu .Neyi var bunun ?
JM : Ben , sana sarılabilir miyim ?
JK : Tabi
Sıkıca sarıldı .
JM : Sadece sen yanımdasın. Hep yanımda kal kook .
JK : Yanındayım Jimin .Geçti .

Kafasını omzuma koyup yürümeye başladı. Ne oldu ki ? Şimdi sormak iyi olmaz . Yurda girip Jimin ni odasına götürdüm terliyordu hemde çok .
Acı çekiyor gibiydi .
JK : Bu gece senle kalıyım mı ?
JM : H-hayır. Gerek yok , git hadi .
JK : Peki bi şey olursa haber ver .
Sadece başını salladı .Bu hali beni korkutuyordu. Hemde çok .Odama girmiştim taehyung yatıyordu rahatsız etmek istemedim . Yatağa oturup maratonda gibi atan kalbimin durmasını bekledim.
T : Uyumuyorum ne oldu ? İyi değilsin .
Yanıma oturdu bende ona herşeyi anlattım.
Birden ayağa kalktı ve gitti .Çok uykum vardı üstümü değiştirdim ve yattım .
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
JIMIN 'İN AĞIZINDAN

Umarım kook korkmamıştır. Ama o kan kokusu ve o kan akan el . Dayanamamaktan korkuyorum .Kendimi tutamamaktan birine zarar vermekten .
Kapının açılma sesini duydum .
JM : Kookie iyim dedim.
V ( VAMPİR KONUŞMALARI OLDUĞU İÇİN ) : Light ona bi şey yaptın mı ?

Siktir bunun ne işi var .
L : Ben ona zarar vermem V . Asla .
V : Yaparsan o kafanı kopartırım zaten .
L: Sen ile uğraşamam siktir git V .
V : Sadece uyardım. Kendini tutamıyosan uzak dur .
Gitti . En iyisi biraz avlanmak.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

NASIL ?
YORUM VE VOTE .
BİR BÖLÜM SİZE GELEBİLİR .
SİZİ SEVİYORUM. ( YAVŞAK YAZAR ^^ )

BITE MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin