3.Bölüm

101 11 2
                                    

Medya ahahah kitapta bazı hatalar var wattpad yüzünden . Tamam sustum.

JUNGKOOK 'UN AĞIZINDAN

Ders bitince  taehyung tam gidicekken kolundan tuttum ve otutturdum.

JK : Anlat bana ne oldu ?
T: Bi şey yok sadece düştüm .

Düşmüşmüş  ( yav he he ) yalancı . Üzerine gelmeye niyetli değilim .

JK : Jimin nerde biliyor musun .
T: Bilmiyorum neden onu soruyorsun ki ?

Birden sinirlenmişti.  Hep böyle oluyor .Nasıl bir insanı tanımadan bu kadar nefret edebiliyorsunuz anlamıyorum. ( Onlar can cığer bi kere )
JK :  S-sadece merak ettim .
Evet kekeledim çünkü taehyung un sinirli hali tüyler ürpertici. 
T: Jimin iyi biri değil kook .
İyi biri değil mi? 
JK : Sen onu tanımıyorsun ki .
T: Beni bu hale o getirdi .

Ne yani Jimin mi vurmuştu ona ? Ama....ama neden böyle bi şey yapsın ki . 

JK :  Yalan söylüyorsun .
Bunu demem ile taehyung ile aramızda sadece 1 parmak kadar yer kalmıştı benim dudaklarıma  bakıyordu ve bi elini bacağımın üzerinde sıkıyor du .

T: Yalan değil kook .Gerçeklere alış.
Diyip çantasını alıp gitti . Ben ne yaptım . Aptal ,Beyinsiz jungkook.  ( Tövbe de bebem )

Bende Çantamı alıp çıktım gitmiş hiçbir yerde yoktu .  Gitmişti muhtamelen kızdırdım onu .  Hiç bir yerde yoktu gitmiş . Çıkış kapısına yürüdüm Jimin ordaydı . Bana bakıyordu. Bense sadece açık bir ağız ve yaşlarda dolmuş gözlerle ona bakıyordum.Yanıma gelip sarıldı .Yanlıştı yaptığı yanlıştı beni daha da ağlatacaktı .
JM :  Neden ağlıyorsun ne oldu ?
JK :  Ben ben .....
JM :  Taehyung ile mi ilgili
Sadece başımı salladım adını duymak dahada ağlatıyordu.  Jimin sırtımı okşayarak.
JM : Tamam ağlama artık .
Kollarını benden ayırdı yüzüme bakıcaktı bakmaması için başımı omzuna koydum ve yürümeye başladık yol boyunca hiç konuşmadık bende ağlamayı bırakmıştım sonunda. 

Yurda geldiğimizde Jimin beni yatağıma yatırdı .
JM :  Ben yemek almaya gidiyorum .Sen o sırda giyin ben hemen gelicem tamam mı .

Ağlamaktan kızarmış burnumu öpüp odadan çıktı . Bende giyindim .Yurdun gri pijamaları var onlardan giydim . Lanet taehyung gelir mi acaba ? Ondan Özür dilemeliyim.  Geldiği zaman hemen Özür diliycem .

JM : Yemek vakti !!
Tepsiyi kucağıma koyup yatağa oturdu .
JK : Nerdeydin? 
JM :  Hiç biraz temiz hava almak istedim . Senin sayende de iyiyim . Ve not için teşekkürler. 
Diyip güldü ama ben gülmüyordum. Yemeği yedikten sonra Jimin Tepsiyi götürdü.  Geldiğinde yine gülüyordu taki ben ona sorana kadar .
JK :  Taehyung a vurdun mu ?
Bir anda silindi gülümsemesi ama öğrenmem lazımdı .
JM : Senden bir şey saklıycak değilim.Evet vurdum.  Çünkü. ..çünkü bana bulaşıyor. Özellikle sen yokken bende sinirlendim işte  .

Ben artık ne diyebilirim ki . Kafam allak bullak . 
JK :  Anlıyorum. Neyse benim uykum var . iyi geceler. 

Yorganı çektim gözümü kapattığımda belimde bir el vardı . Ve boynuma sürten bir burun .

JM :  Beraber yatalım kook .
Ben sadece gözümü kapatabilmiştim. Sadece kabul etmiştim. 

×0×0×0×0×0×0×0×0×0×0×0×0×0×0×0×0

Sabah olmuştu Jimin hala uyuyordu. Gece umarım Taehyung gelmemişti bizi bu halde görmesi daha da kötü olurdu .  Ve jimin yüzünden kalkamıyordum.   Bu gün okul tatildi. Taehyung mutlaka gelicekti.  Belkide gelmiştir gelseydi anlardım. Mesela Jimin dayak yerdi  ve ben ölürdüm.  Belimde ki el kıpırdamaya başladı. 
 

JM : Günaydın kook .

JK : Günaydın .
Kalkmıştı arkamı döndüğümde bir kas yığını beklemiyordum tabi . Tam bana dönücekken arkamı döndüm.
JM : Utanma kook bakabilirsin. 
Ne diyo bu be?  Kafasına yastık attım bana döndü sinirli numarası yapıyordu .

________________________________

YA SİZ MÜKO SUNUZ 3 VOTE VAR . SİZİ SEVİYOM. İYİCE OKUYUN BEĞENİN. TAKİP İSTEĞİ VARSA HEMEN TAKİP EDERİM. YENİ BÖLÜMÜ BEKLEYİN...

BITE MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin